Tarcze hamulcowe fi 160-180 albo producent

Data: 2011-03-25 02:20:15
Autor: morghul
Tarcze hamulcowe fi 160-180 albo producent
Może rowerowe? Zdaje się że 160 są.

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk

Użytkownik "zbigi" <zbiegusek@wwirtualnejpolszcze.pl> napisał w wiadomości news:img958$veq$3news.onet.pl...
Witam i jak w temacie pytam: poszukuje sie najtanszych tarcz hamulcowych o srednicy zewnetrznej 160...180mm.
Jeszcze jakby mialy srednice osadzenia mniejsza nizli te 85mm, to byloby miodzio.
Albo namiarow na producenta? Sie poszukuje?
-- zbigi i stopka zastepcza

Data: 2011-03-25 18:18:39
Autor: zbigi
morghul napisał(a):
Może rowerowe? Zdaje się że 160 są.

Chyba za cienkie - macalem ostatnio w sklepie i strasnie delikutasne mi sie zdaly.
--
zbigi i stopka zastepcza

Data: 2011-03-25 20:33:45
Autor: Jacot
zbigi <zbiegusek@wwirtualnejpolszcze.pl> wrote:

Może rowerowe? Zdaje się że 160 są.

Chyba za cienkie - macalem ostatnio w sklepie i strasnie delikutasne mi sie zdaly.

Ojtam, wez z Liskiem sie zapytaj, no;) Lisek szpeniu jest jesli o rozsadne podejscie do zelaza a tarcze ma w
malym palcu przecie.

--
Pozdrowionka
Jacot M10

Data: 2011-03-25 23:35:04
Autor: morghul
Tarcze hamulcowe fi 160-180 albo producent
Chyba za cienkie - macalem ostatnio w sklepie i strasnie delikutasne mi sie zdaly.
-- zbigi i stopka zastepcza

One tak tanie że zawsze możesz dwie założyć ;)

--

ETERSTAR
Dawid Talarczyk