Tarcze hamulcowe - klepie się czy nie?

Data: 2011-04-11 13:26:31
Autor: dawiata
Tarcze hamulcowe - klepie się czy nie?

Użytkownik "TaDzik" <tadbal@BEZTEGOgazeta.pl> napisał w wiadomości news:4da2cff9$0$2500$65785112news.neostrada.pl...
Witka!
Mam głupie pytanie:
Czy tarcze hamulcowe można prostować?

Miły pan w komisie motocyklowym powiedział mi, że 'nic się temu motocyklowi nie stało, tylko najechał prawą stroną na krawężnik i sie trochę felga ugięła i tarcza

_______________
o ja jakbym takie cos usłyszał w komisie to by mnie chyba kur*ica strzeliła na miejscu, że próbuje ze mnie zrobic idiotę... (oczywiście bez urazy TaDzik, chodzi mi o komisanta zjeba) Bo dla mnie to dosyc oczywiste, że nie można "najechać na krawężnik i wygiąć felgi z tarczą" sugerując, zę nic się nie staO, czyli wciskał kita. A co do samego prostowania tarcz to jakos nie wierzę w skutecznosć - ale to tylko takie osobiste odczucie.

pzdr
Dawid
czerwony blady 954 __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6031 (20110410) __________

Data: 2011-04-11 18:28:34
Autor: TaDzik
W dniu 11-04-2011 13:26, dawiata pisze:
o ja jakbym takie cos usłyszał w komisie to by mnie chyba kur*ica strzeliła
na miejscu, że próbuje ze mnie zrobic idiotę...

Ale chwileczkę...
widziałem tę felgę i tę tarczę. Na feldze jest ślad ale na tarczy już nie stwierdziłem
Wygląda to tak jakby tylko 'zahaczył' prawą stroną koła o jakiś krawężnik, nie przypi...ął centralnie czołowo bo jakby czołowo aż do tarczy doszło to pewnie nieciekawie by cały motocykl wyglądał
To jest tylko draśnięcie po jednej stronie felgi, jakby mi się o tej tarczy nie przyznał to pewnie nic bym nie wiedział :/

--
Pozdro
TaDzik

Data: 2011-04-12 05:14:19
Autor: Tytus
Tarcze hamulcowe - klepie się czy nie?
Siemka

*** TaDzik
Ale chwileczk ...
widzia em t felg i t tarcz . Na feldze jest lad ale na tarczy ju
nie stwierdzi em

Wystarczy ze moto sie polozylo i na lezaco slizgajac sie w cos udezylo
- n.p. w kraweznik
Tarcza zwykle wystaje za opone i czesto dostaje

T.

Data: 2011-04-12 19:33:21
Autor: dawiata
Tarcze hamulcowe - klepie się czy nie?

Użytkownik "TaDzik" <tadbal@BEZTEGOgazeta.pl> napisał > Ale chwileczkę...
widziałem tę felgę i tę tarczę. Na feldze jest ślad ale na tarczy już nie stwierdziłem

ok ok co innego mi się zaraz pojawiło przed oczami, bazując na moich doświadczeniach jako potencjalnego kupca ;)

pzdr
Dawid
czerwony blady 954 __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 6037 (20110412) __________

Tarcze hamulcowe - klepie się czy nie?