Tarcze hamulcowe typu Wave - lekka reklama

Data: 2010-05-04 12:18:09
Autor: Tytus z fabryki
Tarcze hamulcowe typu Wave - lekka reklama
Czesc

Stuknelo 3kkm od montazu tarcz zakupionych tu:
www.owiewki24.pl
dla potomnosci napisze ze brak sladow zuzycia zarowno na tarczy jak i klockow (a zalozone najtansze mineralne EBC)
Tarcze sprawuja sie bardzo dobrze, zdarzylo mi sie nawet kilkukrotnie przekroczyc dozwolona na drogach predkosc i skutecznie potem zahamowac  - wiec niezdecydowanych zachecam - dwie tarcze w cenie polowy orginalnej...:)

Tytus z fabryki

Data: 2010-05-04 14:22:10
Autor: (pj)
Tarcze hamulcowe typu Wave - lekka reklama
W dniu 2010-05-04 12:18, Tytus z fabryki pisze:
Czesc

Uomatko! a nie: "Siemka!" ?
Jakies zmiany widoczne! :-o  - chcesz o tym porozmawiac? ;-)

[...]

Tytusie - róznice pomiedzy tymi tarczami, to mozna bylo by poczuc jak byś sie w jedna strone "Via Adriatica" w Chorwacji (Zadar - Dubrovnik, trasa chyba? nr 8) wybral na tych tarczach co masz, a potem wracal, jak to mówia niektorzy: "wracal z powrotem" ;-) - zapewne jako tzw. "syn marnotrawny" - na oryginalach, lub zamiennikach z najwyzszej polki.
Poza tym, masz lżejszy motocykl, to i mniejszy wpływ tego czynnika na zużycie.

W PL, na stosunkowo plaskim terenie, i przy latach na karku, które masz (he, he!) - nie bedziesz mial wiele okazji do poznania roznic. Czego Tobie, i innym, zycze! :-)

--
pozdr
pj

Data: 2010-05-04 14:50:12
Autor: Esox
(pj) wrote:
[...]

Nie bêdê siê wt±ca³ ale przygania³ kocio³ garnkowi...

HE he

Esox

Data: 2010-05-04 14:53:11
Autor: (pj)
W dniu 2010-05-04 14:50, Esox pisze:

Nie bêdê siê wt±ca³ ale przygania³ kocio³ garnkowi...

Po pierwsze primo, ja nie przyganiam, a po drugie primo: masz racje! :-)

Data: 2010-05-04 18:06:07
Autor: Tytus z fabryki
Tarcze hamulcowe typu Wave - lekka reklama
Siemka

*** "(pj)"
Tytusie - róznice pomiedzy tymi tarczami, to mozna bylo by poczuc jak by¶ sie w jedna strone "Via Adriatica" w Chorwacji (Zadar - Dubrovnik, trasa chyba? nr 8)

Juz magistrala jest...prawie do Dubrownika :) to nuda :)
 ciekawe to sa te lokalne drogi wewnatrz Chorwacji. Ale zeby tam latac trzeba miec zaburzone poczucie leku - a jak slusznie zauwazyles lata juz nie te :)

***na tych tarczach co masz, a potem wracal, jak
 to mówia niektorzy: "wracal z powrotem" ;-) - zapewne jako tzw. "syn marnotrawny" - na oryginalach, lub zamiennikach z najwyzszej polki.

Ale Piotrusiu ja ta trase to na starych tarczach zrobilem 10 razy - w sensie dystansu...
A na nowych to dwa weekendowe wyjazdy...
Oczywiscie rozumiem co masz na mysli - ale nie mieszkamy w Dalmacji to tu poczebuje czasem spowolnic moto wiec wymagania termiczne inne.
Generalnie napisalem bo rozmawialem z kilkoma osobami i kazdy bal sie czy to nie sa takie chinskie jednorazowki, ale wyglada ze to ogolnie OK czesc jest.

***Poza tym, masz l¿ejszy motocykl, to i mniejszy wp³yw tego czynnika na zu¿ycie.

No to czemu orginaly skonczyly sie po 36kkm i to nie z powodu osiagniecia limitu grubosci ???

***  W PL, na stosunkowo plaskim terenie, i przy latach na karku, które masz (he, he!) - nie bedziesz mial wiele okazji do poznania roznic.

Piotrusiu alez ja poczulem roznice - jakies ala orginalne udalo mi sie po max znizkach znalesc po 850 pln szt...
Wavy 750 za dwie...
Jesli nie widac roznicy - to po co przeplacac???

*** Czego Tobie, i innym, zycze! :-)

Wzajemnie :)

Tytus z fabryki

Data: 2010-05-05 09:23:01
Autor: (pj)
Tarcze hamulcowe typu Wave - lekka reklama
W dniu 2010-05-04 18:06, Tytus z fabryki pisze:
Siemka
[...]
Ale Piotrusiu ja ta trase to na starych tarczach zrobilem 10 razy - w sensie
dystansu...

nie o dystans mnie chodzilo, jeno o górki - dolki: rura - hebel - rura - hebel... tam musisz tak jechac, w PL - zwlaszcza w pewnym wieku i przy posiadanych umiejetnosciach ;-) - niekoniecznie

Data: 2010-05-07 21:00:38
Autor: Sybi
Tarcze hamulcowe typu Wave - lekka reklama
U¿ytkownik "Tytus z fabryki" napisa³:
Juz magistrala jest...prawie do Dubrownika :) to nuda :)
ciekawe to sa te lokalne drogi wewnatrz Chorwacji. Ale zeby tam latac trzeba miec zaburzone poczucie leku - a jak slusznie zauwazyles lata juz nie te :)

Przepraszam ze sie wtryniam nie w temacie ale moze by ten tego
zobaczyc osobiscie te magistrale?
Od Zadaru mozemy sie karnac wzdluz Adriatyku co by za nudno nie bylo;)
Albo lepiej najpierw do Puli (bo tam podobno przecudnej urody ruiny maja)
a potem do Dubrownika!
He?;)
--
Pozdr
Sybi

Data: 2010-05-07 21:03:11
Autor: Tytus
Tarcze hamulcowe typu Wave - lekka reklama
Siemka

*** "Sybi"
Przepraszam ze sie wtryniam nie w temacie ale moze by ten tego
 zobaczyc osobiscie te magistrale?

W ten weekend nie dam rady...do Lodzi jade...

--
         Tytus
¿ó³ta motorynka

Tarcze hamulcowe typu Wave - lekka reklama