Tarczowe hamulce piszczace

Data: 2013-05-17 15:03:35
Autor: mbut
Tarczowe hamulce piszczace
Ten temat był już tu na forum, ale nie mogłem go znaleźć, dlatego założyłem nowy temat.
Otóż nie znalazłem odpowiedzi na problemy tarczówek wyjących, więc postanowiłem sam do tego się zabrać.
Przesuwanie zacisku i czyszczenie klocków nic nie dało. Zdjąłem tarczę ( 6 śrub) trochę było odkręcania), obejrzałem ją dokładnie i nic podejrzanego nie zauważyłem, więc dokładnie oczyściłem i wstawiłem ponownie na koło i o dziwo przestało piszczeć. Nie umiem tego zjawiska wytłumaczyć, ale ważne, że już ludzie nie uciekają przedemną jak hamuję:). Na jak to długo pomoże to trudno powiedzieć, ale ważne, że jest ok
pozdr

Data: 2013-05-17 15:06:51
Autor: mbut
W dniu 13-05-17 15:03, mbut pisze:
[...]
Jeszcze zapomniałem dopisać, że klocki wstawiłem zupełnie nowe i to nic nie zmieniło, czyli to nie zależy od klocków

Data: 2013-05-17 15:24:21
Autor: Alfer_z_pracy
mbut napisał:
wstawiłem ponownie na koło i o dziwo przestało piszczeć. Nie umiem tego zjawiska wytłumaczyć

Jedno pytanie: czy w czasie, kiedy tarcza była odkręcona od koła, miałeś może jakąś wizytę u lekarza specjalisty laryngologa? Bo mogłoby to rzucić pewne światło na całą sprawę. Daj znać!

Pzdr
A.

Data: 2013-05-17 17:19:45
Autor: mbut
W dniu 13-05-17 15:24, Alfer_z_pracy pisze:
mbut napisał:
[...]

a co masz kłopoty coś z głową? ;)

Data: 2013-05-17 16:01:54
Autor: qrt
Tarczowe hamulce piszczace
mbut <mbut@wp.pl> Wrote in message:
Ten temat był już tu na forum, ale nie mogłem go znaleĽć, dlatego założyłem nowy temat.
Otóż nie znalazłem odpowiedzi na problemy tarczówek wyj±cych, więc postanowiłem sam do tego się zabrać.
Przesuwanie zacisku i czyszczenie klocków nic nie dało. Zdj±łem tarczę ( 6 ¶rub) trochę było odkręcania), obejrzałem j± dokładnie i nic podejrzanego nie zauważyłem, więc dokładnie oczy¶ciłem i wstawiłem ponownie na koło i o dziwo przestało piszczeć. Nie umiem tego zjawiska wytłumaczyć, ale ważne, że już ludzie nie uciekaj± przedemn± jak hamuję:). Na jak to długo pomoże to trudno powiedzieć, ale ważne, że jest ok
pozdr

tarcze czasem piszcza i tyle. Najlepiej się z tym pogodzić :-) --

Data: 2013-05-17 19:01:28
Autor: JDX
On 2013-05-17 16:01, qrt wrote:
[...]
tarcze czasem piszcza i tyle. Najlepiej się z tym pogodzić :-)
A swego czasu niektórzy tutaj marudzili, że v-ki tak strasznie piszcz±. :-D

Data: 2013-05-18 00:44:22
Autor: julitagruchota
On 2013-05-17 16:01, qrt wrote:

[...]

> tarcze czasem piszcza i tyle. Najlepiej si� z tym pogodzi� :-) A swego czasu niekt�rzy tutaj marudzili, �e v-ki tak strasznie piszcz�. :-D

Ano piszcz± lub, w (nie)moim przypadku, dzwoni±. Po gruntownym sprawdzeniu tylnego M486 i upgradzie na SLXy okazało się, że winna jest krzywo pospawana rama:D Gdyby piasty/tarcze były na 6 ¶rub można byłoby się pokusić o jakie¶ podkładki z puszki od piwa pod niektóre ¶ruby(o ile przełamany zostałby nieprzełamany opór do piwa puszkowego). Jaka to rama? Narodowcy, kibole, katolicy  i miło¶nicy drzewostanów brzozowych drżyjcie!:-D Toć to "polski" Kross Level A7 (OIDP przynajmniej malowany w Przasnyszu). J.

Tarczowe hamulce piszczace