Tarczowe hamulce piszczace

Data: 2013-05-17 15:24:21
Autor: Alfer_z_pracy
Tarczowe hamulce piszczace
mbut napisał:
wstawiłem ponownie na koło i o dziwo przestało piszczeć. Nie umiem tego zjawiska wytłumaczyć

Jedno pytanie: czy w czasie, kiedy tarcza była odkręcona od koła, miałeś może jakąś wizytę u lekarza specjalisty laryngologa? Bo mogłoby to rzucić pewne światło na całą sprawę. Daj znać!

Pzdr
A.

Data: 2013-05-17 17:19:45
Autor: mbut
W dniu 13-05-17 15:24, Alfer_z_pracy pisze:
mbut napisał:
[...]

a co masz kłopoty coś z głową? ;)

Tarczowe hamulce piszczace