Targalski poniżał zwalnianych pracowników - wyrok prawomocny!

Data: 2009-12-03 15:50:42
Autor: Roger Perejro
Targalski poniżał zwalnianych pracowników - wyrok prawomocny!
Warszawski sąd apelacyjny podtrzymał wyrok uniewinniający dziennikarkę "Gazety" Agnieszkę Kublik. Były wiceprezes Polskiego Radia Jerzy Targalski skarżył ją z art. 212 kodeksu karnego. Proces trwał prawie dwa lata.

Sąd apelacyjny uznał, że sąd I-szej instancji nie popełnił żadnych błędów oceniając, że Kublik pisząc tekst o tym, jak Targalski poniżał zwalnianych pracowników dopełniła należytej staranności, a zeznania świadków potwierdziły, że pisała prawdę. W artykule "Gazety" przestępstwa się nie dopatrzył.

Chodziło o tekst z kwietnia "Wokół widzę same stare kobiety" z kwietnia 2007 r. , w którym Kublik opisywała jego zachowanie. Cytowała m.in. radiową dziennikarkę muzyczną Marię Szabłowską, której Targalski tłumaczył, że czyści radio "złogów gierkowsko-gomułkowskich".

Opisała też dramat zwalnianej z pracy matki adoptowanych dzieci. Targalski powiedział jej, że jak wzięła dzieci po pijakach, to jej problem. Targalski wypierał się obu tych wypowiedzi.

Szabłowska potwierdziła w sądzie, że to co pisała Kublik to prawda. Natomiast dziennikarka - matka adoptowanych dzieci zaprzeczyła. Ale jej koleżanka z pokoju zeznała, że zrobiła to z obawy przed utratą pracy.

Dziś sąd apelacyjny uznał, że sąd okręgowy miał prawo dać wiarę Szabłowskiej oraz przyjąć, że matka adoptowanych dzieci zaprzeczała, bo była "w sytuacji zagrożenia utratą pracy".

Wyrok jest prawomocny.

http://wyborcza.pl/1,75248,7326138,Kublik_prawomocnie_uniewinniona.html

Przemek

--

"Przepraszam Ludwika Dorna za wypowiedź w dzienniku "Polska" z dnia
30.09.2008 r., w której zawarłem sugestię, iż Ludwik Dorn nie wywiązuje się

Data: 2009-12-03 15:13:38
Autor: Karol
Targalski poniżał zwalnianych pracowników - wyrok prawomocny!

http://wyborcza.pl/1,75248,7326138,Kublik_prawomocnie_uniewinniona.html

jask zwykle *opiniotworcza*, antypolska GW w akcji:)))

Data: 2009-12-04 11:09:52
Autor: cirrus
Użytkownik " Karol" <jef_f@WYTNIJ.gazeta.pl> napisał w wiadomości news:hf8kj2$e00$1inews.gazeta.pl...
http://wyborcza.pl/1,75248,7326138,Kublik_prawomocnie_uniewinniona.html
jask zwykle *opiniotworcza*, antypolska GW w akcji:)))

Jak zwykle brak argumentów zastąpiony "antypolską GW".

--
stevep

Data: 2009-12-03 15:55:32
Autor: zbig
Targalski poniżał zwalnianych pracowników - wyrok prawomocny!
To jakiś wyjątkowo obmierzły typ. Jak patrzy sie na jego fizys to widzi się jakąś ropuchę z anoreksją.  Były członek PZPR.

Data: 2009-12-03 15:12:22
Autor: Karol
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
To jakiś wyjątkowo obmierzły typ. Jak patrzy sie na jego fizys to widzi się jakąś ropuchę z anoreksją.  Były członek PZPR.

ten facet jest osmieszany i oczerniany  wlasnie przez bylych czlonkow PZPR, bo zbyt DUZO wie i o tym pisze.

Data: 2009-12-03 07:21:58
Autor: zbig
On 3 Gru, 16:12, "Karol " <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

> [...]
> jakąś ropuchę z anoreksją.  Były członek PZPR.

ten facet jest osmieszany i oczerniany  wlasnie przez bylych czlonkow PZPR, bo

Co za ciepłe słowa.
Też miałeś epizod w PZPR? Ukąszenie heglowskie? Czy jak tam sobie ci
wszyscy oportuniści tłumaczą błędy młodości.
Ta szuja zapisała się do PZPR jeszcze na studiach. Taki cwany , czy
taki głupi?
Co na to głos wolny z Kaniady?

Data: 2009-12-03 15:40:12
Autor: Karol
Targalski poniżał zwalnianych pracowników - wyrok prawomocny!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):

Co za ciep=B3e s=B3owa.
Te=BF mia=B3e=B6 epizod w PZPR? Uk=B1szenie heglowskie? Czy jak tam sobie c=
wszyscy oportuni=B6ci t=B3umacz=B1 b=B3=EAdy m=B3odo=B6ci.

dlaczego *cieple* slowa? Po prostu PRAWDA. Ja nie mialem okazji nalezec do
PZPR i wcale sie nie dziwie twojej agresji w stosunku do mnie, bo przeciez
kilka dni temu wyraznie napisales, iz nie lubisz Polakow, tak jak przywodca
rzadzacej Polska partii, PO:)

Ta szuja zapisa=B3a si=EA do PZPR jeszcze na studiach. Taki cwany , czy
taki g=B3upi?

ciekawe, ze jakos inni z PZPR ci nie przeszkadzaja bo poslusznie wykonuja to co sobie GW zyczy:)

Co na to g=B3os wolny z Kaniady?

na pewno wolniejszej od Polski:)

Data: 2009-12-03 13:17:59
Autor: zbig
On 3 Gru, 16:40, "Karol " <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
> [...]

> wszyscy oportuni=B6ci t=B3umacz=B1 b=B3=EAdy m=B3odo=B6ci..

dlaczego *cieple* slowa? Po prostu PRAWDA.

To taka prawda z gatunku "tischnerowskich"

kilka dni temu wyraznie napisales, iz nie lubisz Polakow, tak jak przywodca
rzadzacej Polska partii, PO:)

Nie słyszałem nigdy takiej wypowiedzi Tuska. Nie wiem czy by się on
pod nią podpisał. Ja j a oczywiście podtrzymuję. Nie mam obowiązku
lubić swoich rodaków, jesli np. wybieraja takiego Kwasniewskiego job
jego mac na prezydenta, albo głosuja na jakiegoś "nikta" z Kaniady.

ciekawe, ze jakos inni z PZPR ci nie przeszkadzaja bo poslusznie wykonuja
to co sobie GW zyczy:)
Przeszkadzają, oj przeszkadzają. Łopiński, Kryże, Jasiński, Kaczmarek,
Czabański, kilu wiceministrów i ministrów z rządu PIS i inne usłużne
przydupasy jak Marcin Wolski, Bolesław Borysiuk

Data: 2009-12-03 21:52:41
Autor: Karol
Targalski poniżał zwalnianych pracowników - wyrok prawomocny!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
> dlaczego *cieple* slowa? Po prostu PRAWDA.

To taka prawda z gatunku "tischnerowskich"

gdyby Polska byla panstwem demokratycznym, to wszyscy jej obywatele mogliby
sie wypowiadac swobodnie, o ile mieliby na to ochote. Prawda jest wypadkowa wszytskich pogladow i pan Targalski ma prawo mowic o swojej *prawdzie*.
Niestety jak widac zostalo mu to zabronione, do tego stopnia, ze jest ciagany
po sadach.Jak obiektywne sa to sady w Polsce, to przeciez kazdy obywatel chyba
juz wie.

> kilka dni temu wyraznie napisales, iz nie lubisz Polakow, tak jak przywod=
ca
> rzadzacej Polska partii, PO:)

Nie s=B3ysza=B3em nigdy takiej wypowiedzi Tuska. Nie wiem czy by si=EA on
pod ni=B1 podpisa=B3. Ja j a oczywi=B6cie podtrzymuj=EA. Nie mam obowi=B1zk=
lubi=E6 swoich rodak=F3w, jesli np. wybieraja takiego Kwasniewskiego job
jego mac na prezydenta, albo g=B3osuja na jakiego=B6 "nikta" z Kaniady.

to kup sobie jego ksiazke i dokladnie ja przeczytaj. Oczywiscie, ze nie masz zadnego obowiazku lubic swoich rodakow, ale wowczas
nie masz tez prawa decydowac o ich losach.

Jesli natomiast chodzi o twoje impertynencje pod moim adresem, to ich poziom
swiadczy tylko o tobie. Ta personalna aluzja pod moim adresem, potwierdziles
kolejny raz swoj infantylizm i niedojrzalosc umyslowa (tylko dzieci sie tak
przedrzezniaja w przedszkolu) oraz brak kultury osobistej.

> ciekawe, ze jakos inni z PZPR ci nie przeszkadzaja bo poslusznie wykonuja
> to co sobie GW zyczy:)
Przeszkadzaj=B1, oj przeszkadzaj=B1. =A3opi=F1ski, Kry=BFe, Jasi=F1ski, Kac=
zmarek,
Czaba=F1ski, kilu wiceministr=F3w i ministr=F3w z rz=B1du PIS i inne us=B3u=
=BFne
przydupasy jak Marcin Wolski, Boles=B3aw Borysiuk

ale jak widac, to *przeszkadzanie* jest nadal WYBIORCZE, rzeklbym nawet iz
tendencyjne.

A tak swoja droga, gdyby w Polsce mogly sie odbyc wybory w/g demokratycznej
ordynacji wyborczej (JOW), to wszyscy obywatele mieliby mozliwosc opowiedzenia
sie za tymi, ktorzy im nie przeszkadzaja. Teraz o tym decyduja nadal ci, ktorym taka demokracja przeszkadza, bo sa nadal
zwiazani z porozumieniami okraglostolowymi. Tusk to jeden z nich, podobnie
zreszta jak Kaczynscy i inni bardziej czerwoni.

I dlatego sie tylko klocicie,wyzywacie i nienawidzicie. Ot co !

Data: 2009-12-03 14:25:01
Autor: zbig
On 3 Gru, 22:52, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisa (a):

Niestety jak widac zostalo mu to zabronione, do tego stopnia, ze jest ciagany
po sadach.Jak obiektywne sa to sady w Polsce, to przeciez kazdy obywatel chyba
juz wie.
Bredzisz, albo po raz kolejny dajesz dowód swojej ignorancji w
sprawach biezacych
To właśnie Targalski wytoczył proces dziennikarce i to jej swoboda
wypowiedzi została przez sad obroniona

to kup sobie jego ksiazke i dokladnie ja przeczytaj.
Nie brnij, cytat poproszę. Oczywiście jest to wolanie na puszczy bo
dobrze wiem, ze takiego sformułowania Tusk nie użył.

Oczywiscie, ze nie masz zadnego obowiazku lubic swoich rodakow, ale wowczas
nie masz tez prawa decydowac o ich losach.
Na razie nie jestem jeszcze taki ważny i raczej sie nie spodziewam ze
to sie zmieni.

[...]

Poproszę o zestaw mniej tendencyjny z udziałem członków rzadu z
ramienia PO.

A tak swoja droga, gdyby w Polsce mogly sie odbyc wybory w/g demokratycznej
ordynacji wyborczej (JOW), to wszyscy obywatele mieliby mozliwosc opowiedzenia
sie za tymi, ktorzy im nie przeszkadzaja.

To dobry pomysl, ale jakos nie moze znalezc zwolenników poza PO.

I dlatego sie tylko klocicie,wyzywacie i nienawidzicie. Ot co !
EE tam , kłócić to czasami sie kłocę, ale żeby zaraz wyzywac. Czasami
odpłacam pięknym za nadobne. Tobie też.

Data: 2009-12-03 22:56:58
Autor: Karol
Targalski poniżał zwalnianych pracowników - wyrok prawomocny!
zbig <zbigniew_@gazeta.pl> napisał(a):
Bredzisz, albo po raz kolejny dajesz dow=F3d swojej ignorancji w
sprawach biezacych
To w=B3a=B6nie Targalski wytoczy=B3 proces dziennikarce i to jej swoboda
wypowiedzi zosta=B3a przez sad obroniona

a dlaczego wytoczyl? Bo zostal bezpodstawnie oczerniony przez
pseudodziennikarke (czyli cyngla) antypolskiej, ale opiniotworczej gazety
czyli GW.
Posluszny *cygiel* otrzymal zadanie i w iscie boszewickim stylu je
zrealizowal: OCZERNIL niewygodnego dla pookraglowej paczki cwaniaczkow, czlowieka.

> to kup sobie jego ksiazke i dokladnie ja przeczytaj.

Nie brnij, cytat poprosz=EA. Oczywi=B6cie jest to wolanie na puszczy bo
dobrze wiem, ze takiego sformu=B3owania Tusk nie u=BFy=B3.

chocbym ci i 100 cytatow tutaj przytoczyl, to ty i tak uznasz je za
niewiarygodne, bo ty *wiesz* swoje, tak jak boukun, abc, cyc, lorn, kawecki,
pietrzykowski, tzva na tej grupie:)..sorry... za porownanie, ale tak niestety
to wyglada.

> Oczywiscie, ze nie masz zadnego obowiazku lubic swoich rodakow, ale wowcz=
as
> nie masz tez prawa decydowac o ich losach.

Na razie nie jestem jeszcze taki wa=BFny i raczej sie nie spodziewam ze
to sie zmieni.

ale ciagle cwiczysz i sie doskonalisz, wiec kto wie jak jeszcze wysoko w
Polsce czy UE zajdziesz:)

Data: 2009-12-03 23:22:20
Autor: zbig
On 3 Gru, 23:56, " Karol" <je...@WYTNIJ.gazeta.pl> wrote:
zbig <zbigni...@gazeta.pl> napisał(a):

a dlaczego wytoczyl? Bo zostal bezpodstawnie oczerniony przez
pseudodziennikarke (czyli cyngla) antypolskiej, ale opiniotworczej gazety
czyli GW.
Bezpodstawnie oczerniony??
Sąd nie podzielił tego pogladu.
Tylko mi nie pisz, ze takie sa sądy bo jak sie czasami zdarzy, ze
jakis pisowiec czy inny oszoleom proces wygra to piejecie z zachwytu.

Data: 2009-12-03 16:06:18
Autor: Roger Perejro
Targalski poniżał zwalnianych pracowników - wyrok prawomocny!

Użytkownik "zbig" <zbigniew_@gazeta.pl> napisał

To jakiś wyjątkowo obmierzły typ. Jak patrzy sie na jego fizys to widzi się jakąś ropuchę z anoreksją.  Były członek PZPR.

W tym czasie gdy należał do pzpr, był również członkiem KOR. Ciekawe kogo i przed kim bronił. 15 lipca 2006 wybrany do Zarządu Polskiego Radia S.A. Chyba wszystko jasne.

Przemek

Data: 2009-12-03 21:30:25
Autor: Adam
Targalski poniżał zwalnianych pracowników - wyrok prawomocny!
Maria Szabłowska to długoletnie aktywistka Komitetu Partyjnego PZPR. Wtedy w PR uwalono wielu opozycjonistów - Szabłowska brała w tym aktywny udział. Weryfikowała swych kolegów i koleżanki w stanie wojennym.
AC __________ Informacja programu ESET Smart Security, wersja bazy sygnatur wirusow 4658 (20091203) __________

Data: 2009-12-03 21:27:24
Autor: Adam
Targalski poniżał zwalnianych pracowników - wyrok prawomocny!
Targalski miał 100% rację: Maria Szabłowska to typowy złóg prl-owsko-gierkowski w PR. Niestety - złóg broniony przez "postymp".