Targeo - aktualność

Data: 2014-05-23 09:21:54
Autor: mz
Targeo - aktualność
Witam
Planuje sobie powoli wakacyjną trasę przez Polskę i trafiłem na mapy Targeo. Widzę, że pokazuje to cudo, że niektóre drogi są zamknięte (głównie w Warszawie). A jak jest naprawdę jak jest z aktualnością tych danych ?
Chcę przed samym wyjazdem przejrzeć te mapy  i wyeksportować z Targeo do AutoMapy. Nie chcę podczas jazdy aby okazało się, że dana droga jest nieczynna bo kopią metro lub coś podobnego.
Znacie może jakieś serwisy z aktualnymi danymi, z których można wykonać eksport do Automapy ?

Data: 2014-05-23 09:47:46
Autor: Uncle Pete
Targeo - aktualność
On 2014-05-23 09:21, mz wrote:
Witam
[...]

Generalnie według mouch obserwacji są zdecydowanie bardziej aktualne od Google Maps, ale np. nadal nie zaznaczyli remont DK728 na odcinku Grójec-Mogielnica.

Piotr

Data: 2014-05-23 12:21:30
Autor: RoMan Mandziejewicz
Targeo - aktualność
Hello mz,

Friday, May 23, 2014, 9:21:54 AM, you wrote:

[...]

Chcę przed samym wyjazdem przejrzeć te mapy  i wyeksportować z Targeo do
AutoMapy.

Się chyba popłaczę ze śmiechu.

[...]

--
Best regards,
 RoMan

Data: 2014-05-23 16:36:07
Autor: radekp@konto.pl
Targeo - aktualność
Fri, 23 May 2014 09:21:54 +0200, w
<537ef70e$0$2226$65785112@news.neostrada.pl>, "mz" <lapaczspam@wp.pl>
napisał(-a):

Chcę przed samym wyjazdem przejrzeć te mapy  i wyeksportować z Targeo do AutoMapy. Nie chcę podczas jazdy aby okazało się, że dana droga jest nieczynna bo kopią metro lub coś podobnego.

Nic ci eksport nie da -- Targeo eksportuje tylko punkty Start i Cel (+ ew. Via
jeżeli są), a Automapa oblicza i tak całą trasę od nowa.
Inne programy zresztą tak samo działają.

Data: 2014-05-26 07:49:33
Autor: mz
Targeo - aktualność

napisał(-a):

[...]

-- -- -- -- -- -- -- --

Robiłem już tak kilka razy i za każdym razem prowadziło mnie po trasie tak jak to zaplanowałem w Targeo.

Data: 2014-05-24 17:38:06
Autor: Trybun
Targeo - aktualność
W dniu 2014-05-23 09:21, mz pisze:
[...]

Chyba nie ma takich serwisów, zbyt duża operacja żeby któryś z nich próbował na być na bieżąco z aktualnym stanem polskich dróg.

Data: 2014-05-26 09:31:17
Autor: radekp@konto.pl
Targeo - aktualność
Sat, 24 May 2014 17:38:06 +0200, w
<5380bcdf$0$2144$65785112@news.neostrada.pl>, Trybun <Ilich@jahu.com>
napisał(-a):

> [...]

Chyba nie ma takich serwisów, zbyt duża operacja żeby któryś z nich próbował na być na bieżąco z aktualnym stanem polskich dróg.

Jak zwykle się mylisz... korkosfera.pl (Naviexpert), targeo (Automapa) są na
bieżąco uaktualniane (oczywiście nie wszystko, ale jednak).

Data: 2014-05-26 10:11:21
Autor: Czesław Wiśniak
Targeo - aktualność
Jak zwykle się mylisz... korkosfera.pl (Naviexpert), targeo (Automapa) są na
bieżąco uaktualniane (oczywiście nie wszystko, ale jednak).

Chyba tylko w duzych miastach.
Jesli chodzi o informacje z drog krajowych to najlepsze jest:
http://www.gddkia.gov.pl/pl/10/serwis-dla-kierowcow
ale to tylko serwis informacyjny.
Ostatnio natknalem sie na totalna przebudowe drogi Jezewo - Tylkocin (671) i z tego co pamietam sa tam ze 3 wahadla i brak informacji na jakiejkolwiek mapie oprocz tego, ze na targeo  odcinek caly czas swieci na czerwono ale to troche za malo.
http://www.radio.bialystok.pl/wiadomosci/index/id/108725

Data: 2014-05-26 10:23:00
Autor: radekp@konto.pl
Targeo - aktualność
Mon, 26 May 2014 10:11:21 +0200, w <llut3l$7s2$1@node1.news.atman.pl>, Czesław
Wiśniak <czewi@nima.pl> napisał(-a):

> [...]

Ostatnio natknalem sie na totalna przebudowe drogi Jezewo - Tylkocin (671) i z tego co pamietam sa tam ze 3 wahadla i brak informacji na jakiejkolwiek mapie oprocz tego, ze na targeo  odcinek caly czas swieci na czerwono ale to troche za malo.

To tyle ile trzeba. Droga jest przejezdna, a kolor pokazuje prędkość.

Data: 2014-05-26 11:29:58
Autor: Czesław Wiśniak
Targeo - aktualność

> [...]

http://www.radio.bialystok.pl/wiadomosci/index/id/108725

To tyle ile trzeba. Droga jest przejezdna, a kolor pokazuje prędkość.

To znaczy co, ewentualnie planujac trase wczesniej mam sie domyslac, ze czerwony kolor oznacza totalna polroczna przebudowe drogi czy moze chwilowy korek spowodowany czym innym ?
Czasami w ogole wskazania sa bledne i kolor nie ma nic wspolnego ze stanem na drodze.
Zastanow sie co piszesz.
Chyba lepiej zaznaczyc takie miejsca w inny sposob, tak jak to robi np. gddkia.

Data: 2014-05-26 11:48:43
Autor: radekp@konto.pl
Targeo - aktualność
Mon, 26 May 2014 11:29:58 +0200, w <llv1n2$d2l$1@node1.news.atman.pl>, Czesław

> [...]

To znaczy co, ewentualnie planujac trase wczesniej mam sie domyslac, ze czerwony kolor oznacza totalna polroczna przebudowe drogi czy moze chwilowy korek spowodowany czym innym ?

Tylko co to za różnica czy jedziesz 20km/h w korku czy przez remont?

Czasami w ogole wskazania sa bledne i kolor nie ma nic wspolnego ze stanem na drodze.

To też prawda, ale akurat sprawdziałem wskazany odcinek i na targeo i na
korkosferze -- i tu i tu czarno-czerwono-żółte, więc zator jest wskazany
prawidłowo. A na targeo nawet widać, że te dane są "statystycznie permanentne".

Zastanow sie co piszesz.
Chyba lepiej zaznaczyc takie miejsca w inny sposob, tak jak to robi np. gddkia.

Korkosfera/Naviexpert wstawia ikony remontów (targeo chyba też).

Data: 2014-05-26 16:23:17
Autor: Czesław Wiśniak
Targeo - aktualność
Tylko co to za różnica czy jedziesz 20km/h w korku czy przez remont?

Roznica jest taka, ze remont moze trwac pol roku a korek przez przypadkowe zdarzenie bardzo krotko i za chwile to sie zmieni.
Planujac trase nie wiesz co jest przyczyna wolnego ruchu.

[...]

Akurat wskazany odcinek. To nie znaczy, ze jest to regula. Dlatego jesli nie ma oznaczen remontu to nie wiadmo jak to do konca traktowac, czy chwilowo czy permanentnie o czym pisalem wczesniej. Przeciez dobierajac sobie trase nikt nie bedzie sprawdzal co 1h czy sie kolor zmienia bo nie o to chyba chodzi.

Korkosfera/Naviexpert wstawia ikony remontów (targeo chyba też).

Jesli tak to jak widac mocno wybiorczo.

Data: 2014-06-02 09:53:12
Autor: radekp@konto.pl
Targeo - aktualność
Mon, 26 May 2014 16:23:17 +0200, w <llvit2$vqf$1@node1.news.atman.pl>, Czesław
> [...]

Planujac trase nie wiesz co jest przyczyna wolnego ruchu.

A co za różnica? Wsiadam, naciskam cel, nawigacja sama wybiera najlepszą trasę
w zależności od przepustowości dróg (tak, wiem, zadziała albo i nie).

Remont też może być, za to bez korków.

Data: 2014-06-02 11:23:44
Autor: Czesław Wiśniak
Targeo - aktualność
A co za różnica? Wsiadam, naciskam cel, nawigacja sama wybiera najlepszą trasę
w zależności od przepustowości dróg (tak, wiem, zadziała albo i nie).

Remont też może być, za to bez korków.

AWGTHTGTATA  ?

Data: 2014-06-02 12:56:09
Autor: Mirek Ptak
Targeo - aktualność
Dnia 2014-06-02 11:23,  *Czesław Wiśniak* napisał, a mnie coś podkusiło, żeby odpisać:
[...]

....GTTA :)

President Herbert *old* on board :)
kolczan( a t )outlook(kropek) c om

Data: 2014-06-02 13:36:23
Autor: Czesław Wiśniak
Targeo - aktualność
AWGTHTGTATA  ?

...GTTA :)

to przez mojego 2,5 letniego syna ;)

Data: 2014-06-03 01:32:48
Autor: J.F.
Targeo - aktualność
Mon, 26 May 2014 16:23:17 Czesław Wiśniak <czewi@nima.pl> napisał(-a):
> [...]

w zależności od przepustowości dróg (tak, wiem, zadziała albo i nie).

No, na 50 km moze sie uda, przy 500km to dobrze by bylo aby nawigacja przewidziala gdzie dopiero beda korki za pare godzin ...

Remont też może być, za to bez korków.

Przy duzym natezeniu ruchu nie moze :-(

J.

Data: 2014-06-03 09:31:57
Autor: radekp@konto.pl
Targeo - aktualność
Tue, 3 Jun 2014 01:32:48 +0200, w <538d09a4$0$2141$65785112@news.neostrada.pl>,
"J.F." <jfox_xnospamx@poczta.onet.pl> napisał(-a):

> [...]

No, na 50 km moze sie uda, przy 500km to dobrze by bylo aby nawigacja przewidziala gdzie dopiero beda korki za pare godzin ...

Przewiduje. Oczywiście na taką odległość to na podstawie statystyki.

>Remont też może być, za to bez korków.

Przy duzym natezeniu ruchu nie moze :-(

Może już wszyscy jeżdżą objazdem? :)

Data: 2014-05-26 21:45:27
Autor: jerzu
Targeo - aktualność
On Mon, 26 May 2014 10:11:21 +0200, Czesław Wiśniak <czewi@nima.pl>
wrote:

Ostatnio natknalem sie na totalna przebudowe drogi Jezewo - Tylkocin (671)

Jeszcze tam kopią? Ponad dwa lata i nie mogą skończyć.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-05-26 22:00:51
Autor: Czesław Wiśniak
Targeo - aktualność
Ostatnio natknalem sie na totalna przebudowe drogi Jezewo - Tylkocin (671)

Jeszcze tam kopią? Ponad dwa lata i nie mogą skończyć.

Nie, teraz robia inny odcinek.

Data: 2014-05-26 22:12:14
Autor: jerzu
Targeo - aktualność
On Mon, 26 May 2014 22:00:51 +0200, Czesław Wiśniak <czewi@nima.pl>
wrote:

Nie, teraz robia inny odcinek.

Domyślam się że nie ten sam :) Dwa lata temu rozkopany był Tykocin + most.

http://jerzu.waw.pl GG:129280

Data: 2014-05-26 22:59:01
Autor: Czesław Wiśniak
Targeo - aktualność
Nie, teraz robia inny odcinek.

Domyślam się że nie ten sam :)

To po co sie pytasz czy od 2 lat nie moga skonczyc ?

Dwa lata temu rozkopany był Tykocin + most.

Tykocin - Knyszyn. Wtedy sie wpierdzielilem i teraz tez, gdybym wiedzial to pojechalbym dookola.

Targeo - aktualność