Targi Nurkowe w porównaniu do targów Wiatr i Woda

Data: 2010-03-13 23:36:27
Autor: Zakrzówek Kraken
Targi Nurkowe w porównaniu do targów Wiatr i Woda
Super, że wreszcie udała się samodzielna impreza nurkowa.
Targi Wiatr i Woda były super wsparciem parę lat temu ale teraz chyba branża dorosła do swojej imprezy uzupełnianem najwyżej dodatkowo imprezą taką jak Wiatr i Woda.

Targi Nurkowe 28 stoisk
Wiatr i Woda 13 stoisk nurkowych

Targi Nurkowe na stronie informacje o nurkowaniu
Targi Wiatr i Woda na pierwszej stronie strony internetowej nic o nurkowaniu wszystko o żeglarzach.

Targi nurkowe - sobota 1000 osób
Targi Wiatr i Woda - nie wiem.

Generalnie po rozmowach z wystawcami widać, że na Wiatr i Woda jest dobrze wystawiać się z ofertą dla ludzi którzy dopiero chcą zacżą nurkować - czyli na przykład z kursami OWD.
Targi nurkowe to raczej kursy kontynuacji edukacji, kursy divemastera, instruktora i techniczne.

Czas pokaża jak rozwiną się takie imrezy ale mam nadzieję (po rozmowach z wystawcami właściwie pewność) że targi nurkowe będą też w przyszłym roku i tak mamy nową imrezę w kalendarzu.

Zapraszam też z wyprzedzeniem na konferencję nurkową w Krakowie w ostatni weekend września.
www.konferencjanurkowa.pl

Maciek "Szczęściarz: Curzydło

Data: 2010-03-13 23:49:54
Autor: in for
Targi Nurkowe w porównaniu do targów Wiatr i Woda
Super, że wreszcie udała się samodzielna impreza nurkowa.

Poza tym o czym piszesz Maćku, dorzucę jeszcze dwie sprawy. Pierwsza, że na PP
spotkałem całą masę kumpli, cieszy mnie też, że ci z WiW również nas odwiedzili :).

Druga to fakt, że w pewnym momencie PP i WiW mocno zaczęły ze sobą konkurować,
no i..., jak to z konkurencją bywa, wszystkim wyszło na zdrowie, nie mieliśmy
jeszcze nigdy (łącznie) tylu wystawców, nie było jeszcze nigdy (łącznie) takiej
frekwencji.

Dzisiejszy Nurgres był nie lada wydarzeniem, jeszcze w tej chwili trwa maraton
filmów podwodnych, a jutro Ellyatt, więc Pałac Kultury pęknie w szwach.

Zima nasza..., wiosna też będzie nasza :D.

Jacek
_______________
http://www.nitrox.pl
http://www.shark.net.pl
http://www.linia-zycia.pl

Data: 2010-03-13 15:34:04
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
On 13 Mar, 23:49, in_...@vp.pl wrote:
> Super, e wreszcie uda a si samodzielna impreza nurkowa.

Poza tym o czym piszesz Ma ku, dorzuc jeszcze dwie sprawy. Pierwsza, e na PP
spotka em ca mas kumpli, cieszy mnie te , e ci z WiW r wnie nas odwiedzili :).

Druga to fakt, e w pewnym momencie PP i WiW mocno zacz y ze sob konkurowa ,
no i..., jak to z konkurencj bywa, wszystkim wysz o na zdrowie, nie mieli my
jeszcze nigdy ( cznie) tylu wystawc w, nie by o jeszcze nigdy ( cznie) takiej
frekwencji.

Jako że mam stoisko zarówno na WiW jak i na PP mogę podzielić się moją
subiektywną oceną.

PP pobiło na głowę WiW - pod każdym względem. Ludzie odwiedzający
stoiska na PP przychodzą z konkretnymi pytaniami aż miło rozmawiać, na
WiW prezentacja komputerów ;-) - przykładowa rozmowa

- O ładny wyświetlacz
- Tak i komputer ma wszystko w standardzie, algorytm dekompresyjny to
ZHL16C+GF
- No tak widzę właśnie
;-)

Dobrze to podsumowaliście - na zdobycie kursanta OWD WiW jest lepsze.
Na rozwój ścieżki nurkowej, rozmowy o sprzęcie, kursach itd - bez
porównania PP
Atmosfera - też na korzyść PP.

Cieszę się że Targi się udają - kto jeszcze nie był - naprawdę warto.

Data: 2010-03-14 12:06:07
Autor: Daniel Kowalski
Targi Nurkowe w porównaniu do targów Wiatr i Woda

- O ładny wyświetlacz

Ha ha jak tak samo powiedziałem o OSTC na PP ;-)
gdybym miał do wywalenia extra trochę kasy.. mniam!
I cena  niezbyt powalająca jak na 5-gazowy komp

Data: 2010-03-14 17:29:49
Autor:
Zakrzówek Kraken <kraken@kraken.pl> napisał(a):
[...]

Nie zgodzę się z diagnozą WiW, było kilka krotnie więcej obiegów zamkniętych.
To nie jest dla OWD.

Na stoisku Muzeum Nurkowania był specjalny skafander wyglądał na Krogulca, ale
miał lampkę na głowie i zintegrowany ocieplacz, to specjalna wersja dla OP Orzeł.
Czy ktoś posiada instrukcję telefonu ultradźwiękowego łączności podwodnej
stosowanym w Polskim Wojsku, jest poszukiwana przez muzeum, też i inne eksponaty.

pozdrawiam rc

Data: 2010-03-14 15:44:42
Autor: Looiee
On 14 Mar, 18:29, " " <demolant.SKA...@gazeta.pl> wrote:
Zakrzówek Kraken <kra...@kraken.pl> napisał(a):

> [...]
> instruktora i techniczne.

Nie zgodzę się z diagnozą WiW, było kilka krotnie więcej obiegów zamkniętych.

a jakie zrobiły wrażenie na żeglarzach i wędkarzach? :)

A mówiąc serio, to wydaje mi się że polskie środowisko nurkowe
dojrzało już do tego, żeby mieć własną niezależną imprezę i wszystko
wskazuje na to że się udała.
Mimo stosunkowo niewielkiej powierzchni wystawowej, właściwie przez
całe dwa dni był tłok. Ludzie nie tylko oglądali i kupowali, ale też
przyszli, żeby razem pospędzać czas i pobajdurzyć o nurkowaniu. I
wbrew wszelkim pozorom nikt nikomu nie rzucał się do gardła :)
Gratulacje dla organizatorów!
L.

Data: 2010-03-19 14:56:53
Autor: simon gebazy
On 14 Mar, 23:44, Looiee <looiee...@gmail.com> wrote:

a jakie zrobiły wrażenie na żeglarzach i wędkarzach? :)

Jako i nurkujący i żeglujący wydaje mi się, że mogę Ci
odpowiedzieć ;-)
Podział na 2 imprezy mi się nie podobał.
Z punktu widzenia żeglarza odwiedzającego WiW od lat ...nastu,
dyskutującego
z wystawcami i obserwującego podobne targi w europie widać wyraźny
podział sezonowy.
Na targi "detaliczne" jak WiW odbywające się przed sezonem, gdzie
przeciętny "user"
może zamówić/dokupić sprzęt, czarter, wycieczkę; targi "profi" gdzie
można szukać
podwykonawców, współpracowników, nowych towarów do dystrybucji
(posezonowo jesienne)
i ewentualne targi "plenerowe" w sezonie.
Według mnie ustawianie targów nurkowych na ten sam weekend co WiW nie
jest
dobrym pomysłem. Stoisk tam może było wyraźnie mniej, choć
objętościowo mogło
to różnie wyglądać (stoiska np. scubatecha, godeep, mag.nurkowanie
były całkiem spore)
Nawet wielu potencjalnych chętnych na wyprawy nurowe, w marcu ma już
przyklepany
terminarz urlopowy.
"Kopać się z koniem" jest pewnie średnio ;-) (a murator niechętnie
pewnie zrezygnuje
z wystawców nurkowych), więc ja bym zdecydowanie wolał takie fajne
targi nurkowe
odwiedzać gdzieś zimą (najlepiej przed gwiazdką)

ale i tak gratuluje imprezy

Simon

Targi Nurkowe w porównaniu do targów Wiatr i Woda