Targi Nurkowe w porównaniu do targów Wiatr i Woda

Data: 2010-03-13 23:49:54
Autor: in for
Targi Nurkowe w porównaniu do targów Wiatr i Woda
Super, że wreszcie udała się samodzielna impreza nurkowa.

Poza tym o czym piszesz Maćku, dorzucę jeszcze dwie sprawy. Pierwsza, że na PP
spotkałem całą masę kumpli, cieszy mnie też, że ci z WiW również nas odwiedzili :).

Druga to fakt, że w pewnym momencie PP i WiW mocno zaczęły ze sobą konkurować,
no i..., jak to z konkurencją bywa, wszystkim wyszło na zdrowie, nie mieliśmy
jeszcze nigdy (łącznie) tylu wystawców, nie było jeszcze nigdy (łącznie) takiej
frekwencji.

Dzisiejszy Nurgres był nie lada wydarzeniem, jeszcze w tej chwili trwa maraton
filmów podwodnych, a jutro Ellyatt, więc Pałac Kultury pęknie w szwach.

Zima nasza..., wiosna też będzie nasza :D.

Jacek
_______________
http://www.nitrox.pl
http://www.shark.net.pl
http://www.linia-zycia.pl

Data: 2010-03-13 15:34:04
Autor: Duch [www.frogmen.pl]
On 13 Mar, 23:49, in_...@vp.pl wrote:
> Super, e wreszcie uda a si samodzielna impreza nurkowa.

Poza tym o czym piszesz Ma ku, dorzuc jeszcze dwie sprawy. Pierwsza, e na PP
spotka em ca mas kumpli, cieszy mnie te , e ci z WiW r wnie nas odwiedzili :).

Druga to fakt, e w pewnym momencie PP i WiW mocno zacz y ze sob konkurowa ,
no i..., jak to z konkurencj bywa, wszystkim wysz o na zdrowie, nie mieli my
jeszcze nigdy ( cznie) tylu wystawc w, nie by o jeszcze nigdy ( cznie) takiej
frekwencji.

Jako że mam stoisko zarówno na WiW jak i na PP mogę podzielić się moją
subiektywną oceną.

PP pobiło na głowę WiW - pod każdym względem. Ludzie odwiedzający
stoiska na PP przychodzą z konkretnymi pytaniami aż miło rozmawiać, na
WiW prezentacja komputerów ;-) - przykładowa rozmowa

- O ładny wyświetlacz
- Tak i komputer ma wszystko w standardzie, algorytm dekompresyjny to
ZHL16C+GF
- No tak widzę właśnie
;-)

Dobrze to podsumowaliście - na zdobycie kursanta OWD WiW jest lepsze.
Na rozwój ścieżki nurkowej, rozmowy o sprzęcie, kursach itd - bez
porównania PP
Atmosfera - też na korzyść PP.

Cieszę się że Targi się udają - kto jeszcze nie był - naprawdę warto.

Data: 2010-03-14 12:06:07
Autor: Daniel Kowalski
Targi Nurkowe w porównaniu do targów Wiatr i Woda

- O ładny wyświetlacz

Ha ha jak tak samo powiedziałem o OSTC na PP ;-)
gdybym miał do wywalenia extra trochę kasy.. mniam!
I cena  niezbyt powalająca jak na 5-gazowy komp

Targi Nurkowe w porównaniu do targów Wiatr i Woda