Targi rowerowe 2009 - fajowe czy słabe?

Data: 2009-03-03 03:16:41
Autor: Szprota aka Stefandora
Targi rowerowe 2009 - fajowe czy słabe?
On 3 Mar, 11:36, "Alfer_z_pracy" <alferwywa...@mp.pl> wrote:

# 20 zł za wstęp, no ale wiadomo, Expo

Yyyy??? Żeby chociaż była możliwość zakupu, a nawet z drobnymi
upustami, ale tak zabulić, żeby tylko wejść...?

Dorota

Data: 2009-03-04 11:40:06
Autor: jacek.lekarski
On 3 Mar, 12:16, Szprota aka Stefandora <stefand...@gmail.com> wrote:
> [...]

Yyyy??? Żeby chociaż była możliwość zakupu, a nawet z drobnymi
upustami, ale tak zabulić, żeby tylko wejść...?

hola hola - na stoisku Scott-a była wyprzedaż ubrań i można było kupić
też rowery ....
ale aby się czegoś dowiedzieć trzeba pytać ...  no i czasem sie
rozglądać...

Data: 2009-03-05 10:09:02
Autor: Alfer_z_pracy
jacek.lekarski@gmail.com napisał:
hola hola - na stoisku Scott-a była wyprzedaż ubrań i można było kupić
też rowery ....
ale aby się czegoś dowiedzieć trzeba pytać ...  no i czasem sie
rozglądać...

Hola hola, w 2 miejscach gdzie pytałem odsyłano mnie do sklepów stacjonarnych. Jedna jaskółka wiosny nie czyni, jak mam iść na "targi" i nie móc się "potargować" to niech zjeżdżają. Pooglądać zawartość sklepów mogę w sklepach, tyle że tam jest większe prawdopodobieństwo że uda mi się coś kupić :)

No nie wiem, może faktycznie jestem nieczuły na złote łańcuchy przypięte zipami do aluminiowego stojaka, ale IMHO szkoda czasu na takie targi. Wiesz, ja te targi mam blisko domu, wybraliśmy się tam na zasadzie niedzielnego spaceru tym bardziej że śliczna pogoda była więc podchodzę do tego na totalnym luzie. Ale jak widzę że kolega z Gliwic przyjechał specjalnie... ups, nooo, ja bym się wkurzył mocno :)

Pzdr
A.

Data: 2009-03-06 08:44:49
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
w odpowiedzi Alfer_z_pracy na post news:goo4v5$c2a$1atlantis.news.neostrada.pl z Cz 05 mar 2009 10:09:02 pisze co nastepuje:

ale IMHO szkoda czasu na takie targi

sluszna koncepcja

--
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz | http://www.rower.orbit.pl
 o__,  -"Szukaj swojej Przygody!  A gdy juz znajdziesz

Targi rowerowe 2009 - fajowe czy słabe?