Targi rowerowe 2009 - fajowe czy słabe?

Data: 2009-03-03 22:32:32
Autor: Zachu
Targi rowerowe 2009 - fajowe czy słabe?
Kilka wrażeń raczej in minus tak z pamięci na szybko:

# jak wyżej ale parę innych stoisk też robiło wrażenie odwalonych na zasadzie "żeby było", powrzucane rowery jeden obok drugiego, od komunijniaków po modele wyższe, bez jakiegokolwiek opisu czy zachwalania, prawie jak w Tesco :)
wyglądało jak klub szachowy seniora, siedzą panowie i .... mogli by proszek sprzedawać
# część rowerów w różnych stoiskach na sztywno w stojakach, nawet nie można było się przymierzyć
w jednym zachęcali że można usiąść ;) gość kołem mało mnie nie znokautował przy fotografowaniu

dopisał bym na "-" tą perfumerię obok, panie w lisach robiły godzinną kolejkę do szatni, można by plac/tor zrobić to jazd próbnych

no i gość garniaku to KTOŚ :)

--
Zachu

Data: 2009-03-04 11:42:29
Autor: Alfer_z_pracy
Zachu napisał:
dopisał bym na "-" tą perfumerię obok, panie w lisach robiły godzinną kolejkę do szatni, można by plac/tor zrobić to jazd próbnych

Tam jest tak zawsze, w Expo odbywają się naraz różne targi. Fakt, że targi "Wiosna" czyli kosmetyki, makijaże i takie tam średnio korespondują z rowerami. Chociaż, jakby się dobrze zastanowić, można by znaleźć tematy wspólne :-)))

Tak czy siak marnie widzę te targi w 2010, łaziłem tam 2 razy pod rząd i trzeci raz raczej się nie dam nabrać (chyba że dla własnego przekonania że to kiszka).

Pzdr
A.

Data: 2009-03-04 14:38:18
Autor: Zachu
Alfer_z_pracy pisze:
Zachu napisał:
[...]

Dwa lata temu tak nie było. Trzeba chodzić z przerwami ;)
--
Zachu

Data: 2009-03-06 08:48:29
Autor: Grzegorz Baltazar Kajdrowicz
Targi rowerowe 2009 - fajowe czy słabe?
w odpowiedzi Alfer_z_pracy na post
news:golm2c$b6m$1atlantis.news.neostrada.pl z Śr 04 mar 2009
11:42:29 pisze co nastepuje:
Tak czy siak marnie widzę te targi w 2010, łaziłem tam 2 razy pod
rząd i trzeci raz raczej się nie dam nabrać (chyba że dla własnego
przekonania że to kiszka).

i tu tez zgadzam sie z przedpiscem.

--
Grzegorz Baltazar Kajdrowicz | http://www.rower.orbit.pl
 o__,  -"Szukaj swojej Przygody!  A gdy juz znajdziesz

Targi rowerowe 2009 - fajowe czy słabe?