Targi w Pipsku... Lipsk znaczy

Data: 2012-02-06 11:54:13
Autor: Grzegorz Rogala
Targi w Pipsku... Lipsk znaczy
siema

tak sobie pomyslalem, ze napisze pare slow moze kogos zainteresuje.

Kiedy w 2006r pojechalem na targi do Lipska to dostalem tam oczoplasu bo _wszystko tam bylo_ .. Dzisiaj? Dzisiaj jest 2012r i mysle, ze wiele sie pozmienialo - po prostu dzisiaj u nas nie jest az tak zle jak sie coponiektorym wydaje, do tego _tam_ jest drozej..

Co do motocykli - z nowosci*  Tiger Explorer 1200, Honda Crosstourer.

Krotki moj opis - chujnia.
Jak lubie Triumpha to tego Explorera.. chyba bym nie polubil
ciezki klamot, wykonanie plastikow i malych pierdółek takie na delikatnie mowiac odpierdol, 800XC czy 1050 sa zdecydowanie lepiej wykonanane.
Plastikowe elementy oslaniajace chlodnice w motocyklu "wyprawowym" sa porazka, kabelki, kabeleczki, duperele, plastikowe boczki na zbiorniku kanciate i wystajace tak, ze o ile w zimny dzien bedzie to fajne to latem.. podejrzewam mala masakre z goracem, oczywiscie w setach, kroluje aluminium dla jednych wada dla mnie chyba bez znaczenia,
rama stalowa (chyba),
na stojaco - przy moich 187cm - kiera zdecydowanie za nisko i tak jakos za blisko - wrazenie czoperowatego widelca,
na siedzaco - wygodnie bo to duzy motur jest, nogi w komfortowej pozycji, kanapa hmm siedzialem z minute to nie wiem ;) ale wydaje sie rowniez wygodna dla pasazera bo jest podzielona.
przelaczniki - wreszcie przelacznik komputera jest pod reka a nie przy zegarach
szyba - wysoka
lusterka - mam takie same w swoim - dzialaja ;)
wyposazenie - nie znam specyfikacji ale jezeli w serii bedzie alu oslona silnika, gmole (ktore chronia _tylko_ silnik),3 kufry,handbary i dodatkowe oswietlenie to byloby super ale jak znam zycie to caly ten szpej bedzie trzeba dokupowac. Na bank gmole - i to na takie jak w KTM 990 chroniace i silnik i boczki.
kola - lane felgi, szosowe opony, wymiary kol 19 z przodu i 17 z tylu powiedzmy do przezycia ale jak nie wypuszcza wersji na szprychach 21 i 17/18 to bedzie idealny motocykl wyprawowy... do Szwajcarii ;P Albo jeszcze dalej do Austrii ;P
I tak moglbym marudzic i marudzic :)

Hąda -
ja pierdole! ;P
zajebista sprawa elektroniki najebali w wersji DCT tyle
ze zycze powodzenia komus kto sie porwie tym motocyklem na wyjazd dalej od asfaltu. Ale na szczescie tez jest wersja z normalna skrzynia biegow.
Reszta - motocykl stylistycznie wpasowujacy sie idealnie w rynek "wyprawowych enduro dla ludzi jak Evan McGregor jadacych dookola swiata ale nie mogacych tak daleko pojechac to obwiesza sie dodatkami z touratecha i beda wygladac jakby byli juz wszedzie"
Plastik plastik i jeszcze raz plastik - przypomnialy mi sie czasy Freewinda i plastikowych gmoli.
Plastikowa oslona silnika od spodu, gmole ktore chronia nic.
Wydech wogole nizej niz oslona - juz widze przejazd przez kamienie,
oczywiscie plastikowe oslony chodnic itd..
Bilzej tej Ądzie do Multistrady a ze zalozyli kola szprychowe - to juz jest powod zeby nazwac to "cross?tourer?"
Super motocykl - tylko niekoniecznie jako wyprawowy :P
Na chuj robia takie motocykle to ja nie wiem ale skoro robia to widocznie ktos to kupuje..

Na tle tych dwoch, cos co wydawalo mi sie jak sie pojawilo mega chujnia i klamotem czyli XTZ 1200 teraz juz taka chujnia nie jest.

Z ciekawostek i zabawek
Munch, Benelli TR160 i mega duza oferta firm organizujacych "zorganizowane wyprawy po przygode za 500E/doba" ;P

* - segmentu mnie interesujacego na teraz.

Ps. zdjecia beda jutro jak sie wyspie.
--
pozdr
Rogal

Data: 2012-02-06 23:01:51
Autor: inż. Mamoń
Targi w Pipsku... Lipsk znaczy
Grzegorz Rogala wrote:
[...]

A nowego Versysa 1000 nie bylo?

inż. Mamoń
GSF1200SK1

Data: 2012-02-07 10:57:59
Autor: Grzegorz Rogala
Targi w Pipsku... Lipsk znaczy
W dniu 06-02-2012 23:01, inż. Mamoń pisze:

A nowego Versysa 1000 nie bylo?

A zapomnialem, byl.
pierwsza rzucajaca sie w oczy rzecz - regulacja szyby
od zewnatrz.. wyglada jakby ktos zapomnial przy projektowaniu
i na samym koncu linii produkcyjnej doczepili,
oslony plastikowe itp.
Komin do wyjebania z miejsca bo wyglada jak kupa,
To samo co w Ądzie, wydech ponizej "oslon" jak zalozyc porzadna oslone to przeswit.. autostradowy bedzie.

Jakos mnie nie zachwycil ten motur.

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-02-07 06:48:58
Autor: Glub
Targi w Pipsku... Lipsk znaczy
A Ąda Nc700s/x? widziales z bliska?

--
Glub
przero?ni?ta wrotka SW-T400

Data: 2012-02-07 10:59:54
Autor: Grzegorz Rogala
Targi w Pipsku... Lipsk znaczy
W dniu 07-02-2012 06:48, Glub pisze:
A Ąda Nc700s/x? widziales z bliska?

Widziec, widzialem NC700x ale to zupelnie nie moj klimat, taki wiekszy skuter na wiekszych kolach :P

--
pozdr
Rogal

Data: 2012-02-07 12:59:25
Autor: Glub
Targi w Pipsku... Lipsk znaczy
On Tue, 07 Feb 2012 10:59:54 +0100, Grzegorz Rogala <alagor@spamfe.o2.pl> wrote:
W dniu 07-02-2012 06:48, Glub pisze:
> A Ąda Nc700s/x? widziales z bliska?

Widziec, widzialem NC700x ale to zupelnie nie moj klimat, taki
wiekszy
skuter na wiekszych kolach :P

A niby czemu skuter? skuter z tym samym silnikiem to integra.
Nc700x to biedny brat trampka:-P

--
Glub
przero?ni?ta wrotka SW-T400

Data: 2012-02-08 11:36:24
Autor: Grzegorz Rogala
Targi w Pipsku... Lipsk znaczy
W dniu 07-02-2012 12:59, Glub pisze:
Widziec, widzialem NC700x ale to zupelnie nie moj klimat, taki
wiekszy
skuter na wiekszych kolach :P

A niby czemu skuter? skuter z tym samym silnikiem to integra.
48KM plastik, itp, dla mnie przerosniety skuter.

Nc700x to biedny brat trampka:-P
Trampek a NC700X to jakby dwie zupelnie inne bajki wiec porownywanie ich nie ma sensu.

--
pozdr
Rogal

Targi w Pipsku... Lipsk znaczy