Targowica: 31,8% poparcia

Data: 2018-04-06 00:27:56
Autor: japanizer
Targowica: 31,8% poparcia
Targowica ma 31,8% poparcia w najnowszym sondażu Rzeczpospolitej; 7,6% mniej niż miesiąc temu:

http://www.rp.pl/Polityka/304059881-Sondaz-PiS-zdecydowanie-traci-SLD-silne..html

  To już nie spadek, ale prawdziwe tąpnięcie. Prawo i Sprawiedliwość traci   najwięcej w sondażu IBRiS dla ,,Rzeczpospolitej" wykonanym w środę 4 kwietnia. To   efekt m.in. kryzysu wywołanego premiami dla ministrów, tematu, który funkcjonuje   w mediach już od kilku tygodni.

  Partia Jarosława Kaczyńskiego nadal prowadzi, ale jej przewaga nad opozycją   znacznie się zmniejszyła. PiS może liczyć w sondażu na 31,8 proc. poparcia. To o   7,6 pkt proc. mniej niż w analogicznym badaniu sprzed miesiąca.

TARGOWICY SIĘ NALEŻY!!!

Data: 2018-04-06 06:45:34
Autor: Zenek Kapelinder
Targowica: 31,8% poparcia
Na pasku leci ze pis 40 placforma 21.

Data: 2018-04-06 07:15:56
Autor: japanizer
Targowica: 31,8% poparcia
On Friday, April 6, 2018 at 10:45:35 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Na pasku leci ze pis 40 placforma 21.

Targowica 10% w jeden dzień odrobiła i dobiła do 40%? Takie rzeczy tylko w TVPiS.

PS. jak tam reparacje? Czy Morawiecki z Dudą wyjaśnili, dlaczego nie poruszali tematu reparacji podczas spotkania z Angelą Merkel jakiś tydzień temu?

Data: 2018-04-06 08:02:15
Autor: Zenek Kapelinder
Targowica: 31,8% poparcia
Byles tam ze wiesz ze nie poruszyli?

Data: 2018-04-06 08:15:18
Autor: japanizer
Targowica: 31,8% poparcia
On Saturday, April 7, 2018 at 12:02:17 AM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Byles tam ze wiesz ze nie poruszyli?

Kancelarie premiera i prezydenta podały, o czym mówili, matołku.

Data: 2018-04-06 09:23:43
Autor: Zenek Kapelinder
Targowica: 31,8% poparcia
Podali co chcieli ciolku.

Data: 2018-04-06 19:12:28
Autor: stevep
Targowica: 31,8% poparcia
Podali co chcieli ciolku.

Przecież PiS zawsze podaje co chce i zawsze mija się to z prawdą.

--
stevep

Data: 2018-04-06 17:15:31
Autor: Presidente de San Escobar
Targowica: 31,8% poparcia
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Byles tam ze wiesz ze nie poruszyli?

i jakie efekty tych rozmów o reparacjach ? :DDDDDDDDDDDdd

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-06 19:14:32
Autor: stevep
Targowica: 31,8% poparcia
W dniu 2018-04-06 o 17:15, Presidente de San Escobar pisze:
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Byles tam ze wiesz ze nie poruszyli?

i jakie efekty tych rozmów o reparacjach ? :DDDDDDDDDDDdd

O czym marzyć, o czym śnić
peowskie hycle pizdmanom
nie dają żyć.

--
stevep

Data: 2018-04-06 19:11:23
Autor: stevep
Targowica: 31,8% poparcia
Byles tam ze wiesz ze nie poruszyli?

Ty za to byłeś zapewne jako duch w spodniach, ale może nie w spodniach tylko w spódnicy?

--
stevep

Data: 2018-04-07 11:32:13
Autor: Presidente de San Escobar
Targowica: 31,8% poparcia
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(-a):

> Byles tam ze wiesz ze nie poruszyli?
> Ty za to byłeś zapewne jako duch w spodniach, ale może nie w spodniach tylko w spódnicy?

zenuś nosi spódnicę przy spodniach nie wyrobiłby się ze służeniem w pozycji wypiętej swoim władcom
:DDDDDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-08 00:09:35
Autor: stevep
Targowica: 31,8% poparcia
W dniu 2018-04-07 o 11:32, Presidente de San Escobar pisze:
[...]

Kiedyś była taka impreza turystyczna "rajd spódnicowy" to dla niego jak znalazł.

--
stevep

Data: 2018-04-08 00:59:07
Autor: Bytomir Szydera vel Dąs
Targowica: 31,8% poparcia

https://pikio.pl/wp-content/uploads/2015/02/son2.jpg
https://ssli.ebayimg.com/images/g/Is8AAOSw4A5YzbIU/s-l1600.jpg

Data: 2018-04-08 04:29:13
Autor: Zenek Kapelinder
Targowica: 31,8% poparcia
Moze caly czas mieli 40 i fak ty zrobily 31. Jest kolejny nowy sondaz i pis ma 41. oPOzycja dawno sobie kolana odstrzelila, teraz sobie strzela w biodra. Zrobili siwy dym z premiami i zalatwili sobie 20% obnizki pensji. Jeszcze ze trzy akcje oPOzycji i na kandydatow na poslow z ogloszenia albo lapanki beda brali.

Data: 2018-04-08 13:48:30
Autor: pulsar
Targowica: 31,8% poparcia
[...]

Jasne... sam to wymyśliłeś? Przeczytaj co na to Szwejk:

"Tylko kompletni idioci mogą kochać władzę,
która wszystkich uważa za idiotów"

-- -
pulsar

Data: 2018-04-08 07:11:40
Autor: Zenek Kapelinder
Targowica: 31,8% poparcia
Pierdolisz bzdury jak rzadko ktory. Jelopozycja chciala pokazac jaki pis slaby i zmanipulowala badanie po nagrodach. Zajebali sobie kilofem w puste ryje bo sondaze wrocily do stanu faktycznego i stracili 20% kasy w ramach pokazywania im miejsca w szeregu. Niedlugo sie okaze ze dzisiejszy posel pelo jak bedzie chcial miec nikla szanse na bycie poslem za dwa lata, to sie bedzie musial do PISu zapisac.

Data: 2018-04-09 15:26:48
Autor: Presidente de San Escobar
Targowica: 31,8% poparcia
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Pierdolisz bzdury jak rzadko ktory. Jelopozycja chciala pokazac jaki pis slaby i zmanipulowala badanie po nagrodach.

chciałbym ciebie poznać :DDDDDDDDD
naprawdę nigdy w realu nie widziałem takiego debila :DDDD
TO EWENEMENT

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-10 06:35:29
Autor: Glista Ludzka - \(c\) M. Wolski - PiS
Targowica: 31,8% poparcia
Pierdole bzdury jak rzadko ktory. TVPiS Info chciala pokazala jaki pis slaby i zmanipulowala badanie po nagrodach. Zajebali sobie kilofem w puste ryje bo sondaze wrocily do stanu faktycznego i stracili 20% kasy w ramach pokazywania im miejsca w szeregu. Niedlugo sie okaze ze dzisiejszy posel pisdzielców jak bedzie chcial miec nikla szanse na bycie poslem za dwa lata, to sie nie bedzie musial do PISu zapisac. Ludzie oplują go na kazdym kroku bo sitwa skończy tak jak komuchy. Na taczkach!

Data: 2018-04-08 07:19:53
Autor: japanizer
Targowica: 31,8% poparcia
On Sunday, April 8, 2018 at 11:11:41 PM UTC+9, Zenek Kapelinder wrote:
Pierdolisz bzdury jak rzadko ktory. Jelopozycja chciala pokazac jaki pis slaby i zmanipulowala badanie po nagrodach.

Jasne, i trzy następne sondaże, w tym zamówione przez PiS, pokazujące równie duży spadek PiS też zmanipulowała? Naprawdę wierzysz, w to co piszesz?

Data: 2018-04-09 15:25:54
Autor: Presidente de San Escobar
Targowica: 31,8% poparcia
pulsar <aja@aja.pl> napisał(-a):

> [...]

Jasne... sam to wymyśliłeś? Przeczytaj co na to Szwejk:

"Tylko kompletni idioci mogą kochać władzę,

ale w przypadku zenusia ta władza się nie myli :DDDDDDD

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-10 10:38:21
Autor: Presidente de San Escobar
Targowica: 31,8% poparcia

Data: 2018-04-10 19:11:46
Autor: stevep
Targowica: 31,8% poparcia
W dniu 2018-04-10 o 10:38, Presidente de San Escobar pisze:
pulsar <aja@aja.pl> napisał(-a):

[...]

I dlatego ta władza nie ma złudzeń co do jego idiotyzmu.

--
stevep

Data: 2018-04-11 08:44:52
Autor: Presidente de San Escobar
Targowica: 31,8% poparcia
stevep <stevep011@tkdami.net> napisał(-a):

> I dlatego ta władza nie ma złudzeń co do jego idiotyzmu.

nawet nie muszą się starać. taki wyprany móżdżek jak zenusia łyka wszystko

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-08 16:50:13
Autor: stevep
Targowica: 31,8% poparcia
[...]

Fak ty się módl pod figurą o to co masz pod skórą.

--
stevep

Data: 2018-04-06 17:15:00
Autor: Presidente de San Escobar
Targowica: 31,8% poparcia
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Na pasku leci ze pis 40 placforma 21.

pojebało cię ? oglądasz goebelsowską kurwizję ?

Grupa wiekowa 18-29 lat:
5% - zwolennicy rządu
82% - przeciwnicy

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2018-04-06 19:09:43
Autor: stevep
Targowica: 31,8% poparcia
Na pasku leci ze pis 40 placforma 21.

Zapewne na pasku telewizji nadwornej PiS, czyli TVP.

--
stevep

Targowica: 31,8% poparcia