Tarnow>NowySacz 975

Data: 2011-01-08 22:03:00
Autor: elektron
Tarnow>NowySacz 975
Jak w tej chwili wyglada przejezdnosc 975
Pojade w niedziele okolo 22:00 od Tarnowa na Nowy Sacz i zastanawiam sie czy jechac 975 czy moze droga 75
Pojade osobowka z przyczepka __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 5770 (20110108) __________

Data: 2011-01-08 22:40:50
Autor: Yogi\(n\)
Tarnow>NowySacz 975
Użytkownik "elektron" <elektron@interia.pl> napisał w wiadomości news:4d28d103$0$2450$65785112news.neostrada.pl...
Jak w tej chwili wyglada przejezdnosc 975
Pojade w niedziele okolo 22:00 od Tarnowa na Nowy Sacz i zastanawiam sie czy jechac 975 czy moze droga 75
Pojade osobowka z przyczepka

Dasz radę przejechać 975, choć tuż przed Dąbrową, czyli na samym końcu tej trasy jest ona zamknięta. To znaczy jest zamknięta (zakaz ruchu), ale wójt wie lepiej od geologów i hydrogeologów i drogę otworzył tuż przed wyborami. Gliny się nie czepiają, wszyscy tamtędy jeżdżą (ja jechałem wczoraj), ale oficjalnie nie wolno.
Wcześniej, w Gródku też jest mały objazd (kilkanaście metrów), w miejscu, w którym droga postanowiła zjechać do jeziora.
Jeździ się nieźle bo ruch niewielki, nawierzchnia dobrze utrzymana i generalnie poza tymi dwoma miejscami można "pocisnąć" - o ile to określenie w odniesieniu do drogi, która wije się jak Chlebowski na konferencji prasowej, ma sens ;-)

--
Yogi(n)
http://nczas.home.pl/wp-content/uploads/2010/10/wasiukiewicz412010.jpg

Tarnow>NowySacz 975