Tary jeszcze raz - czyżby zmiany

Data: 2011-06-20 11:01:53
Autor: Beniowa
Tary jeszcze raz - czyżby zmiany
> http://www.wtatry.com/p/182,tpn-wchodzi-z-fuzje-z-tanap-a-topr-z-hzs
> Czy ktoś zna wyniki ??

Ech, nieźle się uśmiałem, zwłaszcza przy likwidacji opłat za wstęp do TPNu, ale
ten wątek z wymuszeniem przez stronę słowacką zamknięcia Orlej Perci też był
mocarny...
:-)
Pozdrawiam, Grzegorz

Data: 2011-06-21 00:14:22
Autor: Dziobak
Tary jeszcze raz - czyżby zmiany

Użytkownik "Beniowa"  napisał

Ech, nieźle się uśmiałem, zwłaszcza przy likwidacji opłat za wstęp do TPNu, ale
ten wątek z wymuszeniem przez stronę słowacką zamknięcia Orlej Perci też był
mocarny...

No ale to nie było pisane 1 kwietnia   ;)

Czyli tradycyjnie "wydutkani na strychu"

pozdrawiam

pieszy

Tary jeszcze raz - czyżby zmiany