Taryfikacja pakietów internetowych w Simplus,36.6 i MixPlus

Data: 2009-06-04 22:02:03
Autor: XXX
Taryfikacja pakietów internetowych w Simplus,36.6 i MixPlus

Czy może mi ktoś potwierdzić że taryfikacja sesji internetowej poprzez punkt dostępowy WAP jest taryfikowana co 10kB z dowolnego pakietu internetowego (25,100,250,500MB)  w ofercie Simplus Twój profil,36,6 i MixPlusIV??
W starej taryfie Nowy Simplus taryfikacja nadal jest poza pakietem (20gr za każde 10kB)->złożyłem reklamację i czekam na rozpatrzenie...

Data: 2009-06-04 22:11:11
Autor: darnok
In news:h0997g$mv6$1217.76.112.12, *XXX* wrote:
[...]

tak ale przeczytaj tamtejsza "gwiazdke"
WAP taryfikuje co 10kB ale zzera jakby 100kB z limitu :)
Wot jaka magia ;-)
czyli co bys nie ustawil, zawsze jest 100kB taryfikacji...

--
darnok
"TRAGEdia: A ja TRUskawki CUkrem..."

Data: 2009-06-04 22:20:16
Autor: XXX
[...]

No właśnie ma być co 10 a nie co 100kB. BOK Plusa mi potwierdził ze jak się łączę przez WAP to rozliczanie ma być co 10kB a nie co 100kB niezależnie od wybranej taryfy.Albo oni sami nie wiedzą jak powinno być...

Data: 2009-06-04 22:28:44
Autor: XXX
[...]

Ale na piśmie mam informację że taryfikacja WAPu z pakietów powinna być co 10kB , jedynie przy punkcie dostępowym INTERNET taryfikacja jest co 100kB. Widać oferta jeszcze niedopracowana:) Regulamin zrozumiałem podobnie, ze niby 10 razy więcej co znaczyłoby że 10kB WAPu taryfikowane ma być jak 100kB INTERNETU. Ale BOK twierdzi że co 10kB, więc im wierzę;)

Data: 2009-06-05 12:52:52
Autor: sympatyczny
> [...]

Ale na piśmie mam informację że taryfikacja WAPu z pakietów powinna być co 10kB , jedynie przy punkcie dostępowym INTERNET taryfikacja jest co 100kB. Widać oferta jeszcze niedopracowana:) Regulamin zrozumiałem podobnie, ze niby 10 razy więcej co znaczyłoby że 10kB WAPu taryfikowane ma być jak 100kB INTERNETU. Ale BOK twierdzi że co 10kB, więc im wierzę;)

no bo TARYFIKOWANE jest co 10kB, ale placi sie jak za 100kB
:)

Taryfikacja pakietów internetowych w Simplus,36.6 i MixPlus