Taśma 3M tekstylna

Data: 2015-11-07 05:59:04
Autor: zbrochaty
Taśma 3M tekstylna
Czy ktoś wie gdzie można kupić taśmę tekstylną firmy 3M lub innej o porownywalnej jakości?
Chodzi mi o szerokość ok. 8 cm lub wiecej i dlugości 40-kilka cm - do zastosowania z rzepem na kostke. Kupiłbym kilka metrow, oprocz opasek na kostę myślałem o taśmie do zapiecia w pasie, albo zapietą jak szarfa. Po zdjęciu wszystko zmieści sie w kieszeni.
Obecnie mam (kupione wiele lat temu w Norauto) tasmy na rzepy 8 x 44cm w kolorze kanarkowym, ale sam pasek odblaskowy ma tylko 2cm szerokosci, poza tym po wielu praniach odblask stracił na skuteczności.

Mam jeszcze małą kanarkową kamizelkę dzieciecą, z której mógłbym wyciąc pasy odblaskowe, ale nie wiem czy obtopienie zapalniczka wystarczy, aby sie nie pruło, ale raczej będzie to wyglądało mało estetycznie

Z tego co wiem w detalu raczej trudno kupić oryginalne 3M

Data: 2015-11-10 14:27:58
Autor: Gotfryd Smolik news
Taśma 3M tekstylna
On Sat, 7 Nov 2015, zbrochaty@gmail.com wrote:

Czy ktoś wie gdzie można kupić taśmę tekstylną firmy 3M lub innej o porownywalnej jakości?

....tu się czegoś doklikałem:
http://pl.farnell.com/Search?categoryId=700000006571&mf=100148&pageSize=25&showResults=true

Z tego co wiem w detalu raczej trudno kupić oryginalne 3M

  Kliknięcie na "zarejestruj" na pierwszy rzut oka nie wskazuje,
żeby konsument "z ulicy" nie mógł kupić. Ale nie sprawdzałem.

  Wyroby 3M widywałem np. w Makro, ale nie wiem czy zdarzają się
tam taśmy "materiałowe".

pzdr, Gotfryd

Taśma 3M tekstylna