Taśma klejąca dwustronna - czy wytrzyma upały

Data: 2010-06-18 22:17:38
Autor: Piotrek
Taśma klejąca dwustronna - czy wytrzyma upały
W sklepie chemicznym kupiłem coś 2 lata temu taką i mam do dzisiaj ale jest
to taśma NoName. Poprosiłem po prostu o dwustronną. Jest gruba bo ma prawie
milimetr grubości, a trzyma się na niej już od dwóch lat termometr na
balkonie po południowej stronie, gdzie pieruńsko się nagrzewa, a w zimie
wieje. W tym roku termometr przenosiłem w inne miejsce okna ze względu na
montaż moskitiery i oderwać nie mogłem. Jak chcesz to poślę fotkę tej taśmy
na priv coby wiadomo było czego szukać.

Taśma klejąca dwustronna - czy wytrzyma upały