Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos

Data: 2019-01-30 10:40:35
Autor: boukun
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
W stenogramie opublikowanym przez "Gazetę Wyborczą" Jarosław Kaczyński jawi się jako bardzo uczciwy człowiek, który chce się wywiązać z pewnych zobowiązań. Ale nie bezpodstawnie, a wtedy, kiedy będą one udokumentowane - mówił w programie "Money. To się liczy" Marcin Horała, poseł PiS i szef sejmowej komisji ds. VAT. Zapewniał też, że "nigdy ani złotówka nie trafiła ze spółki Srebrna do Prawa i Sprawiedliwości".

https://www.money.pl/gospodarka/tasmy-kaczynskiego-szef-komisji-ds-vat-zabiera-glos-6344038583035521v.html

boukun

Data: 2019-01-30 11:03:52
Autor: A. Filip
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos [M. Horała (PiS)]
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
[...]

Bo jakoś dziwnym trafem te zobowiązania powstały bez dokumentacji ale
"uczciwy jak Kaczyński" po fakcie stwierdza że "w papierach porządek
musi być (dorobiony)"? :-)

To czy złamano prawo w sposób (znacząco) "karalny" to jedno, raczej nie
złamano (a dopóki trwają rządy PiS to raczej++).  To w jakim świetle
stawia to kryształową prawość Kaczyńskiego (i PiS) to drugie.  Ta taśma
raczej samodzielnie poparcia dla PiS nie załamie ale kumulacja narasta.
Jak totalniacy mają jeszcze kilka podobnych asów i nie będą nadgorliwi
to wybory Sejmowe w tym roku mogą stać się (przynajmniej) bardzo wyrównane.

--
A. Filip

Data: 2019-01-30 13:10:34
Autor: boukun
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bzdury opowiadasz, nie masz pojęcia o polityce. GazWyb strzeliła sobie w kolano, jeśli chcieli Kaczyńskiego przedstawić w złym świetle. Po tej publikacji stenogramu i nagrań Polacy jeszcze chętniej będą głosować na PiS. Jaki system obowiązuje od 1989 roku wszyscy wiemy, ale Kaczyński jako jedyny z dotychczasowych ekip rządzących po 1989 roku nie dał się namówić na łapówki i machlojki...

boukun

Data: 2019-01-30 04:42:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 30 stycznia 2019 13:10:40 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Bzdury opowiadasz, nie masz pojęcia o polityce. GazWyb strzeliła sobie w kolano, jeśli chcieli Kaczyńskiego przedstawić w złym świetle. Po tej publikacji stenogramu i nagrań Polacy jeszcze chętniej będą głosować na PiS. Jaki system obowiązuje od 1989 roku wszyscy wiemy, ale Kaczyński jako jedyny z dotychczasowych ekip rządzących po 1989 roku nie dał się namówić na łapówki i machlojki...

Oprócz tych tych paru nieruchomości kupionych za pieniądze państwowego banku wynajmującego w nich pomieszczenia jest czysty jak łza. No i jeszcze uwłaszczenie się na kilku innych działkach. Do tego akurat była potrzebna jedna taka ustawa, ale to Glapiński szybko załatwił.

Tak się składa, że na chwilę obecną tylko PiS posiada pod kontrolą tak znaczny majątek. A majątkiem tym zarządza Jarosław Kaczyński, nie wykazując tego w oświadczeniu majątkowym.
http://orka.sejm.gov.pl/osw8.nsf/0/2B9D1CBDCFFCC856C1258278004807A3/%24File/OSW83_146.pdf

Stanowczo Kaczyński nie umoczony i czyściutki.

--
Bruno

Data: 2019-01-30 13:49:22
Autor: u2
W dniu 30.01.2019 o 13:42, Br Br pisze:
Stanowczo Kaczyński nie umoczony i czyściutki.

ano, nie szcza na swoje nogawki jak Junkier:))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Data: 2019-01-30 13:55:52
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

http://orka.sejm.gov.pl/osw8.nsf/0/2B9D1CBDCFFCC856C1258278004807A3/%24File/OSW83_146.pdf

Stanowczo Kaczyński nie umoczony i czyściutki.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wszystkie, ale to wszystkie ekipy po 1989 roku, od ustawki Kiszczaka przy okrągłym stole, najbardziej uwłaszczały kler, stąd kler ma te 3 wieże w W-wie...
Na swoim kanale na YT opublikowałem cykl pt. Kler zagarnia majątki... każdej pookrągłostołowej ekipie to pasowało...

boukun

Data: 2019-01-30 13:56:44
Autor: A. Filip
Czy Kaczyński czegoś nie wyliczył w oświadczeniu majątkowym? [Was: Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos [M. Horała (PiS)]]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]
[...]

A wyliczysz wprost czego Kaczyński nie wyliczył _a powinien_ ?
Czy miał to także pod rządami PO a te _pierdoły_ się tego nie czepiły?

--
A. Filip

Data: 2019-01-30 05:13:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 30 stycznia 2019 13:57:31 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

A wyliczysz wprost czego Kaczyński nie wyliczył _a powinien_ ?
Czy miał to także pod rządami PO a te _pierdoły_ się tego nie czepiły?

Podejmowanie decyzji w sprawie majątku i inwestycji spółki "Srebrna" oraz aktywne uczestniczenie w negocjacjach biznesowych. Porównaj z pkt VII.2 oświadczenia majątkowego.

--
Bruno

Data: 2019-01-30 14:15:39
Autor: u2
Czy Kaczyński czegoś nie wyliczył w ła (PiS)]]
W dniu 30.01.2019 o 14:13, Br Br pisze:
Porównaj z pkt VII.2 oświadczenia majątkowego.

czepiasz się kupa szczególików:)

Data: 2019-01-30 11:55:25
Autor: pulsar
W dniu 30-01-2019 o 10:40, boukun pisze:

https://www.money.pl/gospodarka/tasmy-kaczynskiego-szef-komisji-ds-vat-zabiera-glos-6344038583035521v.html

W licznych komentarzach dojrzewają głównie takie konstatacje:

"PIS za 10.600.000.000 zł z publicznej kasy ,,zrepolonizowało" Bank Pekao, żeby spółka Srebrna mogła otrzymać od tegoż banku kredyt na sfinansowanie inwestycji o wartości 1.300.000.000 zł."

"To Birgfellner, zięć Jana Marii Tomaszewskiego - brata ciotecznego Kaczyńskiego, nagrał swoje spotkania z prezesem. Dodatkowo, z pomocą swoich prawników: Romana Giertycha i Jacka Dubois złożył w piątek zawiadomienie do prokuratury o "uzasadnionym podejrzeniu popełnienia przestępstwa przez Jarosława Kaczyńskiego". Ma ono polegać na dokonaniu oszustwa wielkich rozmiarów."

No więc, co to będzie dla prokuratorów: genialna strategia oszusta, czy raczej sprawstwo kierownicze szefa zorganizowanej grupy przestępczej?
Ciekawe...

-- -
pulsar

Data: 2019-01-30 08:15:45
Autor: Zenek Kapelinder
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Nie zalozyl bym sie o to ze dwoch adwokatow nie bylo inicjatorami podsluchiwania i nagrywania tamtej rozmowy. To co zrobili chyba za bardzo legalne nie jest bo jacys pracownicy od sowy mieli sprawy karne za podsluchiwanie. Nagraniem w zaden sposob nie zaszkodzili nagrywanemu. Ale czego mozna sie spodziewac po geniuszu co pozwolil swiadkowi przesluchiwanemu przez komisje sledcza stwierdzic ze jego ojciec, wtedy bardzo wysoki urzednik panstwowy, wiedzial i przekrecie w ktorym wyparowalo kilkaset milionow zlotych. Ten adwokat to geniusz sprytu i intelektu.

Data: 2019-01-30 17:17:46
Autor: u2
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
To co zrobili chyba za bardzo legalne nie jest

bez przesady zenek, możliwości techniczne są, więc jak najbardziej legalne, zgodnie z prawami fizyki:)

Data: 2019-01-30 08:49:29
Autor: Zenek Kapelinder
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Techniczne mozliwosci sa. Ale zeby ten sznurek bez supla rozwiazac trzeba sie podeprzec angielska precyzja w takich sprawach. U nas cos mozna albo czegos nie mozna, cos wolno albo nie wolno. Tam maja precyzyjne okreslenie mozesz ale ci nie wolno. Na nagrywanie kogos bez jego wiedzy i zgody potrzebna jest decyzja sadu.

Data: 2019-01-30 17:51:14
Autor: u2
[...]

te zenek, nie udawaj kretyna, ja inżynier a ty kurwa humanista:)

Data: 2019-01-30 17:55:43
Autor: boukun
Użytkownik "Zenek Kapelinder"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

I akurat tylko kelnera wsadzili, Falenta chyba się nazywał, bo polityków nagrywać nie można, nawet, jak są mafiozami i kręcą niezłe lody.

boukun

Data: 2019-01-30 09:06:01
Autor: Zenek Kapelinder
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Ale wsadzili. To znaczy ze w przypadku nielegalnego podsluchu/nagrywania moga wsadzic kazdego jesli mu udowodnia ze podsluchiwal/nagrywal bez zgody. Wychodzi ze mec. Giertych jak swojemu klientowi nie zaszkodzil to juz pomogl.

Data: 2019-01-30 18:17:54
Autor: u2
[...]

co ty pierdolisz, jak ktuś upublicznia nagrania kretynów u władzy, to po-wolne skażą tego ktusia do pierdla, choć po-wolne sądy interes publiczny mają w wielkiej żopie:)

Data: 2019-01-30 17:59:36
Autor: u2
W dniu 30.01.2019 o 17:55, zbukun pisze:

I akurat tylko kelnera wsadzili, Falenta chyba się nazywał, bo polityków nagrywać nie można, nawet, jak są mafiozami i kręcą niezłe lody.

nie ściemniaj zbuku, możliwość nagrywania dali 'inżyniery', a nie jakiś f.:)

btw co takie wstydliwe te capitano a la schettino ?:)

Data: 2019-01-30 19:59:53
Autor: Budzik
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Nie zalozyl bym sie o to ze dwoch adwokatow nie bylo inicjatorami
podsluchiwania i nagrywania tamtej rozmowy.

Ja bym powiedział ze wrecz juz sie utwierdziłes w przekonaniu ze byli :)

To co zrobili chyba za
bardzo legalne nie jest bo jacys pracownicy od sowy mieli sprawy
karne za podsluchiwanie.

wow. Co za analiza prawna...
Oczywiście nie ma dla Ciebie absolutnie zadnego znaczenia ze zupełnie czym innym jest nagrywanie własnej rozmowy (z kims) a *podsłuchiwanie* i nagrywanie rozmowy kogoś innego...
Ciezko jest pozbyc sie tej maniery wypowiadania sie w kazdym temacie jako ekspert, prawda...?

Nagraniem w zaden sposob nie zaszkodzili
nagrywanemu.

Tego *NAWET TY* :) nie mozesz jeszcze wiedziec.

--
Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Data: 2019-01-30 12:34:09
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 30 stycznia 2019 20:59:54 UTC+1 użytkownik Budzik napisał:
> [...]

-- Pozdrawia... Budzik
Jeżeli nawet OE nie widzi żadnych załączników, to ich nie ma ;)

Cała dyskusja jest bez sensu. Rozmowę z Kaczyńskim nagrywał jej uczestnik, tak więc od strony prawnej to nie nielegalny podsłuch. --
Bruno

Data: 2019-01-30 21:45:49
Autor: boukun
> [...]

Cała dyskusja jest bez sensu. Rozmowę z Kaczyńskim nagrywał jej uczestnik, tak więc od strony prawnej to nie nielegalny podsłuch.

Jeśli wcześniej powiadomił rozmówcę, że będzie nagrywał...

boukun

Data: 2019-01-30 12:57:20
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 30 stycznia 2019 21:45:54 UTC+1 użytkownik boukun napisał:

> [...]

-- Bruno
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- --

Jeśli wcześniej powiadomił rozmówcę, że będzie nagrywał...

Nie musiał. "Podsłuch prywatny
Warto zwrócić również uwagę na problemy związane ze stosowaniem podsłuchu prywatnego. Taki podsłuch może być zarówno legalny, jak i nielegalny. I tak nagrywanie wypowiedzi osoby, z którą prowadzi się rozmowę, w celu uzyskania dowodów przestępstwa nie jest nielegalne. Nielegalność takiego działania występuje jedynie wówczas, gdy posługujący się urządzeniem podsłuchowym stosuje je w celu uzyskania informacji, do której uzyskania nie jest uprawniony (art. 267 par. 3 kodeksu karnego). Informacja, którą kieruje do podsłuchującego rozmówca na temat propozycji przekupstwa czy popełnienia innego przestępstwa, nie mieści się w zakresie cytowanego przepisu. Z mediów wiemy, że przypadki tego rodzaju zdobywania informacji są coraz częstsze."

www.gazetaprawna.pl/amp/453120,kiedy-podsluch-jest-legalny.html

Skoro pisiory chciały Austriaka oszukać, ten miał prawo nagrywać.

BTW wyszperane w sieci: "Przekręt stary jak świat: założyć spółkę bez żadnego majątku, obiecać że wniesie się do niej aktywa, po czym zbywać wspólnika by do spółki dołożył jak najwięcej. Kiedy wspólnik się zacznie niecierpliwić i domagać zapłaty, powiedzieć by domagał się jej od spółki która jest bankrutem i nie ma z czego zapłacić. To popularny przekręt wśród naciągaczy, ale rzadko się zdarza by ktoś w tak bezczelny sposób chciał wyrolować rodzinę."

--
Bruno

Data: 2019-01-30 14:02:37
Autor: Zenek Kapelinder
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Jesli pisory chcialy Austriaka oszukac to mial prawo nagrywac, napisales. Ale z nagranej rozmowy wynika ze pisiory nie chcialy go oszukac. Dostal nawet darmowa porade prawna co ma zrobic zeby dostac kase. W takiej sytuacji czy to konkretne nagranie i upublicznienie go bylo legalne czy nielegalne? Jestes w stanie z nagrania wyluskac cos niezgodnego z prawem?

Data: 2019-01-30 22:52:39
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 30 stycznia 2019 23:02:39 UTC+1 użytkownik Zenek Kapelinder napisał:
[...]

Chłop wykonał robotę, a nie dostał pieniędzy. A "porada prawna" jest rodem z budowy autostrady: "ty wykonałeś dla nas robotę i bardzo chcielibyśmy ci zapłacić, ale nie ma cię na liście, musisz iść do sądu."

--
Bruno

Data: 2019-01-31 08:03:56
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

By znaleźć alternatywne rozwiązanie, Kaczyński zadeklarował, że 2 sierpnia przyjdzie na spotkanie z kancelarią prawną Baker McKenzie. "Ona też pracowała przy projekcie. Prezes miał nadzieję, że jej prawnicy znajdą sposób na to, jak zapłacić za prace Austriaka" - informuje "Gazeta Wyborcza". Kolejne spotkanie, z którego pochodzi druga taśma Kaczyńskiego, odbyło się - podobnie jak pierwsze - w centrali partii PiS przy ul. Nowogrodzkiej w Warszawie.

Nie było na nim Grzegorza Tomaszewskiego (kuzyna Jarosława Kaczyńskiego, który został nagrany na wcześniejszym podsłuchu). Uczestniczyli z kolei: Kaczyński, Birgfellner, jego żona (jednocześnie tłumaczka) oraz czworo prawników z Baker McKenzie.

Jarosław Kaczyński: "Załóżmy, że to jest około dwóch milionów"

Zaczął Kaczyński: - My jesteśmy gotowi naprawdę to zapłacić państwu w możliwie szybkim terminie - powiedział prawnikom, odnosząc się do kwoty 101 tys. euro, na które kancelaria wyceniła swoje usługi.

- Sprawa druga to jest kwestia tej znacznie większej sumy. Dwa miliony trzysta tysięcy złotych minus to, co dotyczy państwa [czyli Baker McKenzie], bezpośrednio. Załóżmy, że to jest około dwóch milionów. I tutaj jest sprawa no dalej jeszcze idąca z tego względu, że tu nie ma tytułu odnoszącego się do spółki Srebrna - kontynuuje Jarosław Kaczyński.

Z jego słów wynika, że będzie chciał "znaleźć sposób" na zaspokojenie roszczeń Birgfellnera. Mówi, że te roszczenia "mają podstawy", są udokumentowane, plus są jeszcze dokumenty, w opracowaniach niektórych z nich prawnicy z Baker McKenzie uczestniczyli.

Kaczyński deklaruje: - W końcu ja byłbym gotowy zeznać [w sądzie], że rzeczywiście te przedsięwzięcia były robione na korzyść spółki, w ostatecznym rachunku miały służyć spółce Srebrna.

Potem ponownie tłumaczy, że całą sprawę należy jednak rozpatrywać w kontekście wyborów: - To jest perspektywa dalsza, to jest wycofanie się na miesiąc czy na trzy, czy to już jakby, po prostu nierealne, no ale gdyby doszło do zmiany władzy w Warszawie - to jest mało prawdopodobne, ale niewykluczone - to i tak my byśmy z innych względów nie mogli tego prowadzić. I w związku z tym branie, znaczy pożyczanie, na zasadzie założenia, że później będzie udzielony kredyt i z tego kredytu się to spłaci, nie wchodzi w grę.

https://wiadomosci.wp.pl/jaroslaw-kaczynski-podsluchany-gw-publikuje-nowe-tasmy-6344332976064129a

boukun

Data: 2019-01-30 23:52:14
Autor: Bruno Brunowski
W dniu czwartek, 31 stycznia 2019 08:04:01 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Potem ponownie tłumaczy, że całą sprawę należy jednak rozpatrywać w kontekście wyborów: - To jest perspektywa dalsza, to jest wycofanie się na miesiąc czy na trzy, czy to już jakby, po prostu nierealne, no ale gdyby doszło do zmiany władzy w Warszawie - to jest mało prawdopodobne, ale niewykluczone - to i tak my byśmy z innych względów nie mogli tego prowadzić. I w związku z tym branie, znaczy pożyczanie, na zasadzie założenia, że później będzie udzielony kredyt i z tego kredytu się to spłaci, nie wchodzi w grę.

Właśnie o tym napisałem. Dzięki za przytoczenie odpowiedniego fragmentu nagrania.

--
Bruno

Data: 2019-01-31 10:59:51
Autor: Budzik
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

-- Bruno
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dalibyście rade nie pisac tresci postu po delimiterze...?

--
Pozdrawia... Budzik
"Jesteś tak dumny ze swej inteligencji jak skazaniec, dumny,

Data: 2019-01-31 13:04:13
Autor: boukun
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Użytkownik "Budzik"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
-- Bruno
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Dalibyście rade nie pisac tresci postu po delimiterze...?

--
Pozdrawia... Budzik

Musicie ten delimiter wstawiać?

boukun

Data: 2019-01-31 13:33:36
Autor: Budzik
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Dalibyście rade nie pisac tresci postu po delimiterze...?

OMG... boukun zaczał gadac bezposrednio z czytnikami...
Nie przyszło ci do głowy ze on ma jakas funkcje?

--
Pozdrawia... Budzik
Zbyt kocham moje szaleństwa, by nie przerażała mnie myśl,

Data: 2019-01-31 13:36:13
Autor: pulsar
W dniu 31-01-2019 o 13:04, boukun pisze:

Dalibyście rade nie pisac tresci postu po delimiterze...?
> Musicie ten delimiter wstawiać?
> boukun

Przepięknie 'boukun'... prawie jak ten niby-prezydent,
co to na zarzut łamania konstytucji zadeklarował, że
przygotuje propozycje zmian tejże... cudo!
No, ale on się ponoć ciągle uczy, a ty 'boukun' jesteś
starym wyjadaczem netu...

-- -
pulsar

Data: 2019-01-31 13:51:26
Autor: boukun
Użytkownik "pulsar"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Mój czytnik WLM nie wycina automatycznie sygnaturki przedmówcy, więc tnę i tak dużo chcąc odpowiedzieć, a podpis przedmówcy zostawiam, bo czasami można nie wiedzieć, do kogo była odpowiedź. Tak samo w WLM nie wstawiam automatycznie sygnaturki, tylko podpisuję się za każdym razem...

Do usług
boukun

Data: 2019-01-31 13:33:36
Autor: Budzik
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Mój czytnik WLM nie wycina automatycznie sygnaturki przedmówcy, więc
tnę i tak dużo chcąc odpowiedzieć,

Ale jednoczesnie bardzo utrudniasz zycie tym którzy maja porzadne czytniki...

a podpis przedmówcy zostawiam, bo
czasami można nie wiedzieć, do kogo była odpowiedź.

Od tego jest wrotka...

Tak samo w WLM
nie wstawiam automatycznie sygnaturki, tylko podpisuję się za każdym
razem...

A tego nikt ci przeciez nie broni. Kazdy robi jak lubi.

--
Pozdrawia... Budzik
"Boże, użycz mi pogody ducha, abym godził się z tym, czego nie mogę

Data: 2019-01-31 14:11:51
Autor: pulsar
W dniu 31-01-2019 o 13:51, boukun pisze:

[...]

Super... no i okazuje się, że dajesz radę
z włączonym myśleniem... to ułatwi rozmowę
i zmniejszy poziom irytacji. Na razie WLM
to jeszcze nie standard na tej grupie...

-- -
pulsar

Data: 2019-01-31 13:59:51
Autor: Budzik
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Użytkownik pulsar aja@aja.pl ...

[...]

Za to standardem na usenecie jest delimiter w postaci myslnik myslnik spacja MSPANC :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Ten, kto walczy z potworami musi baczyć, by nie zapomniał,

Data: 2019-01-31 15:32:41
Autor: pulsar
W dniu 31-01-2019 o 14:59, Budzik pisze:

Za to standardem na usenecie jest delimiter w postaci
myslnik myslnik spacja
MSPANC :)

OK, dzięki... będę stosował!
--
pulsar

Data: 2019-01-30 22:10:00
Autor: boukun
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:

BTW wyszperane w sieci: "Przekręt stary jak świat: założyć spółkę bez żadnego majątku,
-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Przekręt stary, jak PO, wcześniej UW, KLD :)

boukun

Data: 2019-01-31 09:27:25
Autor: Pajdak
pajac "boukun" <boukun@gmail.com> napisał w wiadomości news:q2t3ra$gqm$1gioia.aioe.org...
[...]

Wcześniej PC, obecnie PiS. Masz sklerozę świniopasie?

--
Pajdak

Data: 2019-01-30 21:59:53
Autor: Budzik
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Użytkownik boukun boukun@gmail.com ...

Jeśli wcześniej powiadomił rozmówcę, że będzie nagrywał...

To jest tzw trzeci rodzaj prawdy :)))

--
Pozdrawia... Budzik
"Czas to pieniądz, pieniądz to kobiety, kobiety to strata czasu"

Data: 2019-01-30 21:59:53
Autor: Budzik
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Użytkownik Bruno Brunowski brunoj@interia.pl ...

Cała dyskusja jest bez sensu. Rozmowę z Kaczyńskim nagrywał jej
uczestnik, tak więc od strony prawnej to nie nielegalny podsłuch.

Dokładnie to starałem się zasugerowac powyzej...

--
Pozdrawia... Budzik
Z dalszych eksperymentów zrezygnował."  Mark Twain

Data: 2019-01-30 14:09:13
Autor: Zenek Kapelinder
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
To jeszcze zasugeruj czy uzyskane w ten legalny troche inaczej sposob nagranie moze byc legalnie bez zgody drugiej strony udostepnione np prasie.

Data: 2019-01-31 04:59:52
Autor: Budzik
[...]

Widze krok w dobra strone. Zweryfikowałes poprzednio napisane bzdury o nielegalnym nagrywaniu. brawo! :)

--
Pozdrawia... Budzik
"Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

Data: 2019-01-31 06:38:30
Autor: Zenek Kapelinder
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Wylacz Budzik emocje i wlacz myslenie. To o nielegalnym nagrywaniu to skrot myslowy. Zakazanie nagrywania jest niemozliwe. Kodak kiedys powiedzial ze do zrobienia zdjecia nie potrzeba aparatu fotograficznego. Aparat sluzy tylko do utrwalenia zdjecia. W pewnych sytuacjach nielegalne jest ujawnianie nagran. Nagrania robi sie mozgiem jesli ktos go ma. Urzadzenia techniczne sluza jedynie do utrwalenia nagran.

Data: 2019-01-31 15:59:51
Autor: Budzik
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Użytkownik Zenek Kapelinder 4kogutek44@gmail.com ...

Wylacz Budzik emocje i wlacz myslenie.

Umawiamy sie? Ale obaj! Na czycztery! ;-P

To o nielegalnym nagrywaniu
to skrot myslowy.

aha...

[...]

Wiesz, jezeli słucham czegos o polityce w radio to najczesciej polskiego radia24 na zmiane z tokfm.
I pewnie wiesz ze ilosc manipulacji przyprawia o bol głowy.
I przykładowo to co Ty zrobiłes pare postów wczesniej (przyrównanie nagrania z Sowy z nagrania aktualnego) to jedna z takich manipulacji która bardzo czesto sie pojawiała.

Stad nie wierze w skrót myslowy a jedyne co mnie zastanawia to czy celowo manipulujesz czy po prostu ulegasz takim manipulacjom.

BTW o ile np Klarenbach mnie nawet bawi (az sie dziwie czy ci posłowie których zjada (oczywiscie tylko opozycji!) nie przechodza szkolen na temat jak unikac manipulacji) to juz Gromadzki jest po prostu meczący.

--
Pozdrawia... Budzik
udało im się znaleźć sposób, żeby z tym żyć."  William Wharton

Data: 2019-01-30 13:14:13
Autor: boukun
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Ten cały Birgfellner będzie się musiał gęsto tłumaczyć przed prokuraturą, co chciał osiągnąć u prezesa i kto wie, czy się sam nie zapakuje za kratki... No i jakie ma rachunki i faktury :)

boukun

Data: 2019-01-30 17:48:29
Autor: z
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos
Czy prawo w tym bankowe jest na tyle dobre, precyzyjne i jednoznacznie napisane że w następnej kadencji kiedy PO dojdzie do władzy (jest taka szansa mała ale jest) posadzi Kaczyńskiego czy nie posadzi?

Data: 2019-01-30 17:50:09
Autor: u2
W dniu 30.01.2019 o 17:48, z pisze:
Czy prawo w tym bankowe jest na tyle dobre, precyzyjne i jednoznacznie napisane że w następnej kadencji kiedy PO dojdzie do władzy (jest taka szansa mała ale jest) posadzi Kaczyńskiego czy nie posadzi?

nie ściemniaj z, nigdy nie byłeś na zachodzie, nie wiesz ile wynosi procent w tamtejszych bankach ?:)

Data: 2019-01-30 18:30:22
Autor: z
W dniu 2019-01-30 o 17:50, u2 pisze:
nie ściemniaj z, nigdy nie byłeś na zachodzie, nie wiesz ile wynosi procent w tamtejszych bankach ?:)

Widzę że znasz się na procentach. Na czymś jeszcze?

Data: 2019-01-30 18:31:57
Autor: u2
W dniu 30.01.2019 o 18:30, z pisze:
W dniu 2019-01-30 o 17:50, u2 pisze:
nie ściemniaj z, nigdy nie byłeś na zachodzie, nie wiesz ile wynosi procent w tamtejszych bankach ?:)

Widzę że znasz się na procentach. Na czymś jeszcze?

na nicości, chcesz się zmierzyć ?:)

Data: 2019-01-30 20:59:18
Autor: z
W dniu 2019-01-30 o 18:31, u2 pisze:
na nicości, chcesz się zmierzyć ?:)

Ale wszyscy czekają na elaborat o meandrach prawa. Udźwigniesz?

Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos