Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos [M. Horała (PiS)]

Data: 2019-01-30 11:03:52
Autor: A. Filip
Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos [M. Horała (PiS)]
"boukun" <boukun@gmail.com> pisze:
W stenogramie opublikowanym przez "Gazetę Wyborczą" Jarosław Kaczyński
jawi się jako bardzo uczciwy człowiek, który chce się wywiązać z
pewnych zobowiązań. Ale nie bezpodstawnie, a wtedy, kiedy będą one
udokumentowane - mówił w programie "Money. To się liczy" Marcin Horała, poseł PiS i
szef sejmowej komisji ds. VAT. Zapewniał też, że "nigdy ani złotówka
nie trafiła ze spółki Srebrna do Prawa i Sprawiedliwości".

https://www.money.pl/gospodarka/tasmy-kaczynskiego-szef-komisji-ds-vat-zabiera-glos-6344038583035521v.html

Bo jakoś dziwnym trafem te zobowiązania powstały bez dokumentacji ale
"uczciwy jak Kaczyński" po fakcie stwierdza że "w papierach porządek
musi być (dorobiony)"? :-)

To czy złamano prawo w sposób (znacząco) "karalny" to jedno, raczej nie
złamano (a dopóki trwają rządy PiS to raczej++).  To w jakim świetle
stawia to kryształową prawość Kaczyńskiego (i PiS) to drugie.  Ta taśma
raczej samodzielnie poparcia dla PiS nie załamie ale kumulacja narasta.
Jak totalniacy mają jeszcze kilka podobnych asów i nie będą nadgorliwi
to wybory Sejmowe w tym roku mogą stać się (przynajmniej) bardzo wyrównane.

--
A. Filip

Data: 2019-01-30 13:10:34
Autor: boukun
Użytkownik "A. Filip"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
[...]

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Bzdury opowiadasz, nie masz pojęcia o polityce. GazWyb strzeliła sobie w kolano, jeśli chcieli Kaczyńskiego przedstawić w złym świetle. Po tej publikacji stenogramu i nagrań Polacy jeszcze chętniej będą głosować na PiS. Jaki system obowiązuje od 1989 roku wszyscy wiemy, ale Kaczyński jako jedyny z dotychczasowych ekip rządzących po 1989 roku nie dał się namówić na łapówki i machlojki...

boukun

Data: 2019-01-30 04:42:18
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 30 stycznia 2019 13:10:40 UTC+1 użytkownik boukun napisał:
> [...]

Bzdury opowiadasz, nie masz pojęcia o polityce. GazWyb strzeliła sobie w kolano, jeśli chcieli Kaczyńskiego przedstawić w złym świetle. Po tej publikacji stenogramu i nagrań Polacy jeszcze chętniej będą głosować na PiS. Jaki system obowiązuje od 1989 roku wszyscy wiemy, ale Kaczyński jako jedyny z dotychczasowych ekip rządzących po 1989 roku nie dał się namówić na łapówki i machlojki...

Oprócz tych tych paru nieruchomości kupionych za pieniądze państwowego banku wynajmującego w nich pomieszczenia jest czysty jak łza. No i jeszcze uwłaszczenie się na kilku innych działkach. Do tego akurat była potrzebna jedna taka ustawa, ale to Glapiński szybko załatwił.

Tak się składa, że na chwilę obecną tylko PiS posiada pod kontrolą tak znaczny majątek. A majątkiem tym zarządza Jarosław Kaczyński, nie wykazując tego w oświadczeniu majątkowym.
http://orka.sejm.gov.pl/osw8.nsf/0/2B9D1CBDCFFCC856C1258278004807A3/%24File/OSW83_146.pdf

Stanowczo Kaczyński nie umoczony i czyściutki.

--
Bruno

Data: 2019-01-30 13:49:22
Autor: u2
W dniu 30.01.2019 o 13:42, Br Br pisze:
Stanowczo Kaczyński nie umoczony i czyściutki.

ano, nie szcza na swoje nogawki jak Junkier:))))))))
--
General Skalski o zydach w UB :

George Orwell :

Data: 2019-01-30 13:55:52
Autor: boukun
Użytkownik "Bruno Brunowski"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:
> [...]

http://orka.sejm.gov.pl/osw8.nsf/0/2B9D1CBDCFFCC856C1258278004807A3/%24File/OSW83_146.pdf

Stanowczo Kaczyński nie umoczony i czyściutki.

-- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -- -

Wszystkie, ale to wszystkie ekipy po 1989 roku, od ustawki Kiszczaka przy okrągłym stole, najbardziej uwłaszczały kler, stąd kler ma te 3 wieże w W-wie...
Na swoim kanale na YT opublikowałem cykl pt. Kler zagarnia majątki... każdej pookrągłostołowej ekipie to pasowało...

boukun

Data: 2019-01-30 13:56:44
Autor: A. Filip
Czy Kaczyński czegoś nie wyliczył w oświadczeniu majątkowym? [Was: Taśmy Kaczyńskiego. Szef komisji ds. VAT zabiera głos [M. Horała (PiS)]]
Bruno Brunowski <brunoj@interia.pl> pisze:
[...]
[...]

A wyliczysz wprost czego Kaczyński nie wyliczył _a powinien_ ?
Czy miał to także pod rządami PO a te _pierdoły_ się tego nie czepiły?

--
A. Filip

Data: 2019-01-30 05:13:04
Autor: Bruno Brunowski
W dniu środa, 30 stycznia 2019 13:57:31 UTC+1 użytkownik A. Filip napisał:
> [...]

A wyliczysz wprost czego Kaczyński nie wyliczył _a powinien_ ?
Czy miał to także pod rządami PO a te _pierdoły_ się tego nie czepiły?

Podejmowanie decyzji w sprawie majątku i inwestycji spółki "Srebrna" oraz aktywne uczestniczenie w negocjacjach biznesowych. Porównaj z pkt VII.2 oświadczenia majątkowego.

--
Bruno

Data: 2019-01-30 14:15:39
Autor: u2
Czy Kaczyński czegoś nie wyliczył w ła (PiS)]]
W dniu 30.01.2019 o 14:13, Br Br pisze:
Porównaj z pkt VII.2 oświadczenia majątkowego.

czepiasz się kupa szczególików:)