Ta¶my odblaskowe

Data: 2010-07-08 22:25:57
Autor: piecia aka dracorp
Ta¶my odblaskowe
Witam
Dzisiaj coś takiego wyszyłem: http://yfrog.com/9dimg0360p
Nie wiem jak to będzie widoczne na drodze. Może w końcu będę widoczny na skrzyżowaniu.
Jeszcze tylko dam trochę na plecach i może na kasku. Wygląda może ogólnie nieciekawie ale ważne żeby było. Przy okazji przytrzymuje paski.

Te taśmy były od razu z taśmą nylonową(lub coś podobnego). Dzięki temu dało się szyć na maszynie. Ale gdzie mogę kupić same taśmy odblaskowe żeby nakleić je na rower lub ewentualnie na kask?

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-09 01:37:06
Autor: Piotrpo
Ta¶my odblaskowe
On 9 Lip, 00:25, piecia aka dracorp <x...@onet.pl> wrote:
Witam
Dzisiaj co¶ takiego wyszyłem:http://yfrog.com/9dimg0360p
Nie wiem jak to będzie widoczne na drodze.
Może w końcu będę widoczny na skrzyżowaniu.
Jeszcze tylko dam trochę na plecach i może na kasku. Wygl±da może ogólnie
nieciekawie ale ważne żeby było. Przy okazji przytrzymuje paski.

Te ta¶my były od razu z ta¶m± nylonow±(lub co¶ podobnego). Dzięki temu
dało się szyć na maszynie. Ale gdzie mogę kupić same ta¶my odblaskowe
żeby nakleić je na rower lub ewentualnie na kask?

--
piecia aka dracorp

Ja mam jakie¶ dziwne przeczucie, że jak kto¶ mnie mnie na drodze
ignoruje, to wcale nie wynika to z tego, że mnie nie widzi. Ale pewnie
ta¶my nie zaszkodz±. W moim przypadku do¶ć spory zysk psychiczny dało
zamontowanie lusterka - lepiej orientuję się w sytuacji na drodze i
nawet jeżeli jestem wyprzedzany na gazetę, nie robi to specjalnie
problemów.

Data: 2010-07-09 17:51:28
Autor: piecia aka dracorp
Ta¶my odblaskowe
Dnia Fri, 09 Jul 2010 01:37:06 -0700, Piotrpo napisał(a):

ignoruje, to wcale nie wynika to z tego, ĹĽe mnie nie widzi. Ale pewnie
taśmy nie zaszkodzą. W moim przypadku dość spory zysk psychiczny dało
zamontowanie lusterka - lepiej orientujÄ™ siÄ™ w sytuacji na drodze i
nawet jeĹĽeli jestem wyprzedzany na gazetÄ™, nie robi to specjalnie
problemĂłw.
Nad małym lusterkiem do szosy już myślałem. W sumie czasem błotniki używam co nie znaczy, że brzuch się pojawił :).
Ale mnie chyba chwilami kierowcy nie widzÄ…. Jestem niewidzialny...

--
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-09 08:58:58
Autor: 666
Ta¶my odblaskowe
Polecam tasmy firmy 3M, w najlepszej wersji morskiej (SOLAS) dostępne s± w wybranych sklepach z wyposażeniem morskim i żeglarskim (przykładowo w Gdyni w paru sklepach nad Basenem im. Zaruskiego, adres pocztowy to obecnie Al. Jana Pawła II).
Także w sprzedaży wysyłkowej.
Bywaj± w odcinkach, bywaj± "z metra".
Widziałem też ta¶my odblaskowe (w dużych rozmiarach, z metra, bardzo grube, raczej na scianę garażu niż na odzież) w sklepie z wyposażeniem drogowym (słupki, znaki) w W-wie m.in. ul Miedziana pomiędzy Sienn± a Srebrn±).
Pytałbym tez w sklepach BHP (w W-wie ul. Anielewicza blisko Andersa, obok sportowego z logo Scott na wystawie).

-- -- -

Ale gdzie moge kupic same tasmy odblaskowe zeby nakleic je na rower lub
ewentualnie na kask?

Data: 2010-07-09 09:01:23
Autor: MichałG
Ta¶my odblaskowe
piecia aka dracorp pisze:
Witam
Dzisiaj co¶ takiego wyszyłem: http://yfrog.com/9dimg0360p
Nie wiem jak to będzie widoczne na drodze. Może w końcu będę widoczny na skrzyżowaniu.
Jeszcze tylko dam trochę na plecach i może na kasku. Wygl±da może ogólnie nieciekawie ale ważne żeby było. Przy okazji przytrzymuje paski.

Te ta¶my były od razu z ta¶m± nylonow±(lub co¶ podobnego). Dzięki temu dało się szyć na maszynie. Ale gdzie mogę kupić same ta¶my odblaskowe żeby nakleić je na rower lub ewentualnie na kask?

Allegro. Jest tego do oporu.

Pozdrawiam
michał

Data: 2010-07-09 23:39:25
Autor: wojek
Taśmy odblaskowe
A może ktoś się pisze na folię odblaskową do wprasowania w T-shirt? Chciałem kiedyś kupić to można było tylko w rolkach po 50m i dałem sobie siana. Można by się zrzucić na rolkę kilka osób, nie była jakoś koszmarnie droga.

pozdr.
w.

Data: 2010-07-09 23:51:14
Autor: Dominik Mirowski
Taśmy odblaskowe
wojek wyklepał(a) :
A moĹĽe ktoĹ› siÄ™ pisze na foliÄ™ odblaskowÄ… do wprasowania w T-shirt?
Chciałem kiedyś kupić to można było tylko w rolkach po 50m i dałem
sobie siana. Można by się zrzucić na rolkę kilka osób, nie była jakoś
koszmarnie droga.

Naszci, tylko coĹ› opis aukcji jest nieteges...
http://www.allegro.pl/item1101199733_tasma_odblaskowa_8710_firmy_3m_termotransfer.html
--
Dominik Mirowski
e-mail NA

Data: 2010-07-10 09:22:28
Autor: wojek
Taśmy odblaskowe
Dominik Mirowski pisze:
Naszci, tylko coĹ› opis aukcji jest nieteges...
http://www.allegro.pl/item1101199733_tasma_odblaskowa_8710_firmy_3m_termotransfer.html

"- jest to taśma do naszywania"

A mi chodziło o coś na rolce o szerokości 0.5m to wprasowania, co można dać na ploter i powycinać jakieś aplikacje na koszulkę. Z tego raczej ciężko, poza tym żelazko jeszcze obsłużę, maszyny do szycia już nie ;).

pozdr.
w.

Data: 2010-07-10 09:45:53
Autor: Bartosz 'Seco' Suchecki
Taśmy odblaskowe
wojek pisze:
Dominik Mirowski pisze:
[...]

Tyle, że zanim kupisz folię, zapytaj w ploterowni, czy się podejmą. zazwyczaj pracują na własnych foliach i nie chcą nic innego pakować w maszynę aby jej nie uszkodzić/nie przestawiać

Seco

Data: 2010-07-11 12:29:15
Autor: rob@L
Taśmy odblaskowe
Czesc!

Np. w Wawie byl taki sklep na Wale Miedzeszynski (juz nie pamietam dokladnie miejsca - w necie pewnie znajdziesz, jesli nadal istnieja).
W sklepach, ktore specjalizuja sie w sprzedazy materialow odblaskowych mozna kupic doslownie wszystko, co 'lsni' ;) - sznurowki, tasmy, przywieszki, naklejki itp., na ogol procz sprzedazy hurtowej prowadza sprzedaz detaliczna, czasami tez szyja na zamowienie (szelki, kamizelki odblaskowe).

Podlacze sie pod watek :) Poszukuje nieco nietypowej tasmy (lub arkusza) odblaskowej: nieoswietlona jest czarna, lekko blyszczaca, oswietlona - jak normalny srebrny odblask. Gdyby ktos gdzies namierzyl cos takiego, z mozliwoscia zakupu w ilosciach detalicznych, to bede dzwieczec za namiary :)

Pozdrawiam,
robal.

Data: 2010-07-11 21:30:03
Autor: piecia aka dracorp
Ta¶my odblaskowe
Dnia Sun, 11 Jul 2010 12:29:15 +0200, rob@L napisał(a):
[...]
Tak mnie natchnęło, jutro się jeszcze kumpla spytam, bo jako ratownicy sami w sumie kupują wszelkie materiały.

rob@l chyba też szukam takiej taśmy, chyba.

Dzisiaj skończyłem drugi plecak. Teraz muszę zrobić sobie fotkę w momencie gdy samochód mnie oświetla i zobaczyć czy coś widać. --
piecia aka dracorp

Data: 2010-07-13 09:28:16
Autor: wojek
Taśmy odblaskowe
Zrób zdjęcie z flashem, odblaski świetnie wtedy wychodzą :]

pozdr.
w.

Ta¶my odblaskowe