Taśmy odblaskowe samoprzylepne

Data: 2011-11-08 00:42:08
Autor: Saurus
Taśmy odblaskowe samoprzylepne
Oklejałem na razie wahacz i błotniki do powstającej poziomki, kupiłem bardzo fajną folię która naprawdę świetnie odbija nawet słabe światło. Jest faktycznie dość sztywna i na zakrzywionych w więcej niż 1 kierunku powierzchniach jest problem (czyli okrągłe rurki ramy okleisz bez problemu, błotniki też jakoś ale z resztą może być gorzej). Być może dałoby się ją porozciągać i ułożyć z pomocą opalarki na bardziej skomplikowanych powierzchniach.
Folia wygląda tak:

https://picasaweb.google.com/108664632653591519358/RowerPoziomyCLWB#5659569621001081762

https://picasaweb.google.com/108664632653591519358/RowerPoziomyCLWB#5659569635733551650

Taśmy odblaskowe samoprzylepne