Taśmy odblaskowe samoprzylepne

Data: 2011-11-08 07:21:34
Autor: Wojtek Paszkowski
Taśmy odblaskowe samoprzylepne

"Rowerex" <rowerex@op.pl> wrote in message news:3e30500f-2cd9-4ea6-bdb8-97627c9a13e3hc5g2000vbb.googlegroups.com...

Ciekawią mnie np. taśmy konturowe dla ciężarówek 3M
albo Reflexite, z tym że podobno dość sztywne są i mogą się odklejać
na zakrzywionych powierzchniach. Ma ktoś z tym jakieś doświadczenia?

parę lat temu okleiłem plecak taśmą stosowaną na wyposażeniu jednostek pływających - trzyma się do dziś (a to powierzchnia znacznie trudniejsza do przyklejenia niż rama). Ma wytrzymać długotrwałe działanie wody morskiej - więc niestraszne jej katowanie na rowerze.
Tyle, że taka taśma jest stosunkowo droga. Można ją znaleźć po słowie kluczowym SOLAS (to nazwa konwencji o bezpieczeństwie i ratowaniu życia na morzach).

pozdr

Taśmy odblaskowe samoprzylepne