Taśmy odblaskowe samoprzylepne

Data: 2011-11-08 16:11:17
Autor: Wilk
Taśmy odblaskowe samoprzylepne
On 7 Lis, 08:20, Rowerex <rowe...@op.pl> wrote:
Mam ochotę okleić sobie rower, np. koła, ramę, korby itp, a może też
odzież, odcinkami taśmy odblaskowej dobrej jakości, nie wiem tylko
jaką wybrać... Ciekawią mnie np. taśmy konturowe dla ciężarówek 3M
albo Reflexite, z tym że podobno dość sztywne są i mogą się odklejać
na zakrzywionych powierzchniach. Ma ktoś z tym jakieś doświadczenia?

Takie słowa to miód na uszy Odblaskowego Anioła ze Szczecina :))

Spotkałem go w tym roku w Świętokrzyskiem, w zamian za pomoc w
naprawie jego roweru - dostałem ładnych parę metrów kwadratowych taśmy
odblaskowej, do końca życia spokojnie wystarczy :))
https://picasaweb.google.com/112049258709272112752/OdblaskowyAnioZeSzczecina#
--
http://www.wyprawyrowerowe.neostrada.pl

Data: 2011-11-14 10:26:29
Autor: Rafał Muszczynko
Taśmy odblaskowe samoprzylepne
Wilk <m-wolff@wp.pl> napisał(a):
Takie s=B3owa to mi=F3d na uszy Odblaskowego Anio=B3a ze Szczecina :))

Nie wiem, czy to dobry przykład promotora bezpieczeństwa, gdy Gość chwali się,
że zdarza Mu się ze zmęczenia wpadać do rowu ;-)

--

Taśmy odblaskowe samoprzylepne