Tata mu nie pomoze.

Data: 2017-06-24 12:19:08
Autor: Zenek Kapelinder
Tata mu nie pomoze.
Za cienki w uszach. Michal T klamal przed komisja. W poniedzielek sprawa zajmie sie prokuratura.

Data: 2017-06-24 21:33:57
Autor: u2
Tata mu nie pomoze.
Za cienki w uszach. Michal T klamal przed komisja. W poniedzielek sprawa zajmie sie prokuratura.

już się odezwały głosy obrony, że przesłuchanie trwało ponad 7 godzin, że Michał T. mógł być zmęczony, ale pytanie komisji było wyraźne i zrozumiałe, a Michał T. uparcie twierdził, że wywiad nie był autoryzowany:)

--
General Skalski o zydach w UB :

tworza mowe nienawisci".

Data: 2017-06-24 22:21:53
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Tata mu nie pomoze.
zenek przeszedłeś na stronę (ś)mocy (znaczy wolność w integracji)?
że niby w czym zakwestionowali? to była szopka? tacy wybitni intelektualiści wysportowani, a taką odwalili szopkę?  że niby będą teraz bić jakiegoś słupa, kozła ofiarnego? eeeeeeeeeeee...

P.S.
czy sam Pan Antonii czyta grupę pl.soc.polityka?

Data: 2017-06-24 14:32:05
Autor: Zenek Kapelinder
Tata mu nie pomoze.
Nie mam pozytywnego stosunku do tych co wczesniej rzadzili i nie kryje sie z tym. Nie wierze rowniez w to ze dzisiejsza wladza to same Jezusy Chrystusy. Ale widze co sie dzieje, zahamowli grabiez kraju. Pokazali gest Kozakiewicza w sprawie narzucenia nam obowiazku przyjmowania imigrantow. Sa pierwsza wladza ktora wziela sie za rozliczanie poprzedniej. Do tej pory byl uklad ze poprzednikow sie nie rusza. Nie mam zludzen ze komisji chodzi o uwalenie seniora Tuska. Ale jak kogos informuja ze ma mowic prawde. Informuja o karach za klamanie. Pytaja czy zrozumial. I jak taki ktos klamie to nalezy go ukarac. Mogl powiedziec ze nie pamieta. Wlos mu z glowy by nie spadl. Podejrzewam ze nie pamietal i chcial sie zabawic w szolmena. Uklony do goscia o niebanalnej urodzie co mial chronic swojego klienta.

Data: 2017-06-25 10:43:13
Autor: w systemie siła 'POPIS/EU
Tata mu nie pomoze.
i na prawdę nie masz świadomości, że stanowiska obsadzają ci sami co za integracji z euro?

Data: 2017-06-26 16:26:53
Autor: kors4r
Tata mu nie pomoze.
Sa pierwsza wladza ktora wziela sie za rozliczanie poprzedniej. Do tej pory byl uklad ze poprzednikow sie nie rusza.

No, ostrożnie, jak na razie jeszcze nikogo nie rozliczyli. Póki co, to są wszystko jedynie pozory. Pierwsze zawiadomienia dotyczyły tego, co ustalili w trakcie audytów po przejęciu ministerstw. Jak na razie nie słychać o jakimkolwiek akcie oskarżenia - sprawy wiszą, żeby zamknąć gęby części targowicy. Czyli nadal: kopiemy się po kostkach, ale nie wyżej.

Co do reszty, to się zgadzam w 100%

--
Pozdr
kors

-- -- -
Moim zdaniem: wielką zasługą PiSu jest to, że odciął PO od koryta.
Cieszę się jednak, że po roku przy władzy okazują taką arogancję,
jaką PO po ośmiu latach rządów. W przyszłości mam nadzieję na
wprowadzenie JOW. Najczęściej zgadzam się z Ziemkiewiczem. Liczę na
Stowarzyszenie Endecja. W kwestii Żydów i masonerii podzielam
poglądy św. Maksymiliana Marii Kolbego. Staram się nie odpowiadać
na zaczepki.

Data: 2017-06-26 12:12:59
Autor: Zenek Kapelinder
Tata mu nie pomoze.
No fakt, jeszcze nikogo nie rozliczyli. Po referedum o wyjsciu z hujni Anglii jeden z miosnikow popaprancow smial sie ze jeszcze nie wyszli. I na nic bylo mu tlumacyc ze proces wychodzenia to sa lata a nie godziny. Podejrzewam ze znalezienie dowodow przeciwko przekretasom trwa dlugo. O komisji reprywatyzacyjnej od dawna mowili. Potem ja legalizowali. I juz jest. Od pomyslu do przesluchania pierwszych swiadkow uplynelo z poltora roku. Takie mlyny wolno miela, i nie chce zeby mielily szybko i byle jak. Jak juz kogos chca rozliczyc to musza miec miepodwazalne dowody. Pomimo ze dzisiejsza opozycja nie cieszy sie moja zyczliwoscia to nie chce zeby kogos z nich skazali nieslusznie.

Data: 2017-06-27 10:07:36
Autor: prezydent San Escobar
Tata mu nie pomoze.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Podejrzewam ze znalezienie dowodow przeciwko przekretasom trwa dlugo.

Rozweselający w swej naiwności jesteś :DDDDDDD
Pewnie dlatego Dubienieckiego puścili, bo wolno szukają dowodów :DDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-27 11:30:35
Autor: \"Ciemny lud to kupi!\" \(c\) Jacek Kurski
Tata mu nie pomoze.
Użytkownik "prezydent San Escobar" <presidento@sanescobar.so> napisał w
wiadomości news:2h44lch5i1bn837ebgns7gm24qc6m2k7sb4ax.com...
[...]

Co nie przeszkodziło kochasiowi po porzuceniu Marty z d. Kaczyńskaj i dwójki
ick dzieci wziąć śłub z kolejną laską. Ładna rodzinka! Katolicka!
Siostrzenica "nieutulona w żalu" wydaje pieniądze z odszkodowania za śmierć
rodziców, a wujek za społeczne pieniądze urządza "męczennice" smoleńskie.
Jego występy na drabińce własną piersią broni ok 1500 policjantów.
PiS-owcy popatrzcie tu: http://tinyurl.com/nadrabincemowa
Dojna zmiana.

CL

Data: 2017-06-26 19:49:12
Autor: prezydent San Escobar
Tata mu nie pomoze.
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

> Sa pierwsza wladza ktora wziela sie za rozliczanie poprzedniej. Do tej pory byl uklad ze poprzednikow sie nie rusza.

No, ostrożnie, jak na razie jeszcze nikogo nie rozliczyli. Póki co, to

O przepraszam. Jak to nikogo nie rozliczyli? A Dubienieckiego?? Puścili
przecież wolno za przekręty na 20mln :DDDDDDDDDDDDDD
Krążą pogłoski że Zenkowi nawet na piwo nie odpalił :DDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-27 15:48:20
Autor: kors4r
Tata mu nie pomoze.
W dniu 26.06.2017 o 19:49, prezydent San Escobar pisze:
[...]

No widzisz, czyli jednak.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-06-25 11:57:21
Autor: prezydent San Escobar
Tata mu nie pomoze.
w systemie siła 'POPIS/EU <NOSPAMtestowanije@go2.pl> napisał(-a):

że niby będą teraz bić jakiegoś słupa, kozła ofiarnego?

Przecież o to chodzi w tej komisji by pierdolić bez sensu, ale długo :DDDD

Tępe strzały jak Zenek K. muszą mieć jakiś pokarm dla swojego małego móżdżku
:DDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-26 16:28:03
Autor: kors4r
Tata mu nie pomoze.
W dniu 25.06.2017 o 11:57, prezydent San Escobar pisze:
[...]

i głośno.

Tępe strzały jak Zenek K. muszą mieć jakiś pokarm dla swojego małego móżdżku
:DDDDDD

Czyli każdy, kto nie z Tobą, ten tępy z małym móżdżkiem?

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-06-26 19:49:03
Autor: prezydent San Escobar
Tata mu nie pomoze.
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

> Tępe strzały jak Zenek K. muszą mieć jakiś pokarm dla swojego małego móżdżku
> :DDDDDD
> Czyli każdy, kto nie z Tobą, ten tępy z małym móżdżkiem?

Nie, ale pisdzielce raczej rozumem nie grzeszą :DDDDDDD
Zwolennicy oszołomskiej partii Razem, rencistów z SLD, wieśmaków z PSL itd.
pojedynczo są mądrzejsi niż wszystkie pisiory razem wzięte :DDDDDDDD
Pisiorstwo to stan umysłu z reguły wyjątkowo ograniczonego, coś jak Rosja
:DDDDDDDDDDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-27 19:52:08
Autor: kors4r
Tata mu nie pomoze.
[...]

Czyli zwolennicy PiSu to tępe strzały z małym móżdżkiem, zwolennicy Razem oszołomy, SLD renciści (pierwszy raz spotkałem się z tym, żeby korzystanie z uprawnień rentowych pozbawiało kogoś z automatu jakichkolwiek racji), a PSLu wieśniacy. A w ogóle pisiorstwo, to stan umysłu.

Tylko ludzie, którzy z Tobą się zgadzają są: 1) normalni, 2) w wieku i stanie zdrowia upoważniającym do decydowania o czymkolwiek, 3) wystarczająco inteligentni, żeby móc brać udział w jakiejkolwiek dyskusji?

Dobrze Cię zrozumiałem?

Jakie epitety masz gotowe dla wolnościowców, narodowców i popierających Kukiz'15?

Brzmisz podobnie, jak TW Stokrotka. Kiedyś dokonała przepięknej autodiagnozy: "Jakie są moje poglądy? Normalne! Europejskie!" - każde "inne poglądy" są nienormalne, tępe, oszołomskie i wieśniacze.

Jesteś pewny, że tylko "pisorstwo" to - jak ująłeś: "stan umysłu"?

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-06-27 20:02:43
Autor: Ojczyzna Dojna
Tata mu nie pomoze.
Użytkownik "kors4r" <kors4r@gmail.com> napisał w wiadomości news:oiu608$n8h$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

Doskonale! Doskonale!  Dokładnie tak. To motłoch! ;-)))

CL

Data: 2017-06-27 20:24:21
Autor: kors4r
Tata mu nie pomoze.
W dniu 27.06.2017 o 20:02, Ojczyzna Dojna pisze:

Doskonale! Doskonale!  Dokładnie tak. To motłoch! ;-)))

CL

Wymowne.

Dostać całość, ogarnąć tylko część, komentować jako całość.

Do tego odgrzewać co kilka godzin jakiś gówniany argument, na przykład o Wacku, a na konkretne informacje o ewidentnych przekrętach ekipy, którą się promuje używać jako kluczowego argumentu: "PiS też kradnie".

Przy tym promować skompromitowaną ekipę całkowicie za darmo, w poczuciu realizacji ważnej misji, zarzucając innym, że są darmowymi pachołkami przeciwników zbankrutowanej politycznie kliki, będącej w sytuacji bez wyjścia i możliwości powrotu do władzy.

Na koniec: "oszołomstwo" zarzucać innym i nie widzieć go u siebie :)

Nie rezygnuj z nicka "Ciemny". Idealnie do Ciebie pasuje.

--
Pozdr
kors

-- -- -

Data: 2017-06-28 07:03:37
Autor: Gorszy Sort
Tata mu nie pomoze.
Użytkownik "kors4r" <kors4r@gmail.com> napisał w wiadomości news:oiu7sl$4n3$1sunflower.man.poznan.pl...
[...]

Coż, prawa autorskie do niego posiada Jacek Kurski - niech to posłuży za komentarz do tego co wyżej wypociłeś w obronie tej sitwy!

CL

Data: 2017-06-28 08:18:19
Autor: prezydent San Escobar
Tata mu nie pomoze.
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

zbankrutowanej politycznie kliki, będącej w sytuacji bez wyjścia i możliwości powrotu do władzy.

Nie zakładałbym się :DDDDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-28 08:17:23
Autor: prezydent San Escobar
Tata mu nie pomoze.
kors4r <kors4r@gmail.com> napisał(-a):

Czyli zwolennicy PiSu to tępe strzały z małym móżdżkiem,

Generalizujesz ale mniej więcej trafiłeś :DDD.

zwolennicy Razem oszołomy,

SLD renciści (pierwszy raz spotkałem się z tym, żeby korzystanie z uprawnień rentowych pozbawiało kogoś z automatu jakichkolwiek racji),

Kto tak pisał?
A w ogóle pisiorstwo, to stan umysłu.

Popieram :DDD.

[...]

Źle - znaczy się nie czytasz. Normalni są ci i od Razem i od SLD, ale
pisiorstwo wyklucza normalność.

Jakie epitety masz gotowe dla wolnościowców, narodowców i popierających Kukiz'15?

Niestety, oprócz narodowców (zaawansowany pisioryzm) żadnych ale mogę coś
wymyslić :DDD

Jesteś pewny, że tylko "pisorstwo" to - jak ująłeś: "stan umysłu"?

Patrząc na u2, Dolda Ronalda czy Zenka nie mam wątpliwości :DDDDD
A ty masz? :DDD

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-25 09:26:55
Autor: Lepudruk
Tata mu nie pomoze.
Data: 2017-06-25 11:56:18
Autor: prezydent San Escobar
Tata mu nie pomoze.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

Za cienki w uszach. Michal T klamal przed komisja. W poniedzielek sprawa zajmie sie prokuratura.

Ta jest, towarzyszu Stalin :DDDDDDDDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-25 12:02:42
Autor: A. Filip
Tata mu nie pomoze.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Za cienki w uszach. Michal T klamal przed komisja. W poniedzielek
sprawa zajmie sie prokuratura.

A napiszesz *konkretnie* jakie kłamstwa miał popełnić?

--
A. Filip

Data: 2017-06-25 04:19:47
Autor: Zenek Kapelinder
Tata mu nie pomoze.
A co ja z abonamenturtv zyje zebym musial telewizje zastepowac w informowaniu.

Data: 2017-06-25 13:30:01
Autor: A. Filip
Tata mu nie pomoze.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
A co ja z abonamenturtv zyje zebym musial telewizje zastepowac w informowaniu.

Czyli ty jesteś tu od przekonywania już przekonanych?

--
A. Filip

Data: 2017-06-25 04:49:45
Autor: Zenek Kapelinder
Tata mu nie pomoze.
Nie interesuje mnie Twoj tok myslenia.

Data: 2017-06-25 17:41:02
Autor: Lepudruk
Zenusiowi nic już nie pomoze.

Data: 2017-06-25 18:00:40
Autor: prezydent San Escobar
Tata mu nie pomoze.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

A co ja z abonamenturtv zyje zebym musial telewizje zastepowac w informowaniu.

Stacje informacyjne z abonamentu RTV nie żyją.
Tylko jedna żyje - taka parainformacyjna dla spranych małych móżdżków.Słuchasz
jej? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Daj tu jej przekaz abyśmy się pośmiać mogli :DDDDDDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-25 12:23:37
Autor: prezydent San Escobar
Tata mu nie pomoze.
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
> Za cienki w uszach. Michal T klamal przed komisja. W poniedzielek
> sprawa zajmie sie prokuratura.

A napiszesz *konkretnie* jakie kłamstwa miał popełnić?

Fajny artykuł we Wprost :DDDDDDDDDDDdd

"KNF próbuje zniszczyć Amber Gold?"
https://www.wprost.pl/336141/KNF-probuje-zniszczyc-Amber-Gold

Oto jak Pisuar lobbował na korzyść Amber Gold :DDDDDDDDD

Czy Kempa zostanie przesłuchana? :DDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-25 12:19:07
Autor: Dark Ice
Ojciec z Torunia Zenusiowi nie pomoze.