Tata mu nie pomoze.

Data: 2017-06-25 12:02:42
Autor: A. Filip
Tata mu nie pomoze.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
Za cienki w uszach. Michal T klamal przed komisja. W poniedzielek
sprawa zajmie sie prokuratura.

A napiszesz *konkretnie* jakie kłamstwa miał popełnić?

--
A. Filip

Data: 2017-06-25 04:19:47
Autor: Zenek Kapelinder
Tata mu nie pomoze.
A co ja z abonamenturtv zyje zebym musial telewizje zastepowac w informowaniu.

Data: 2017-06-25 13:30:01
Autor: A. Filip
Tata mu nie pomoze.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
A co ja z abonamenturtv zyje zebym musial telewizje zastepowac w informowaniu.

Czyli ty jesteś tu od przekonywania już przekonanych?

--
A. Filip

Data: 2017-06-25 04:49:45
Autor: Zenek Kapelinder
Tata mu nie pomoze.
Nie interesuje mnie Twoj tok myslenia.

Data: 2017-06-25 17:41:02
Autor: Lepudruk
Zenusiowi nic już nie pomoze.

Data: 2017-06-25 18:00:40
Autor: prezydent San Escobar
Tata mu nie pomoze.
Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> napisał(-a):

A co ja z abonamenturtv zyje zebym musial telewizje zastepowac w informowaniu.

Stacje informacyjne z abonamentu RTV nie żyją.
Tylko jedna żyje - taka parainformacyjna dla spranych małych móżdżków.Słuchasz
jej? :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD
Daj tu jej przekaz abyśmy się pośmiać mogli :DDDDDDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Data: 2017-06-25 12:23:37
Autor: prezydent San Escobar
Tata mu nie pomoze.
"A. Filip" <anfi@buntownik.pl> napisał(-a):

Zenek Kapelinder <4kogutek44@gmail.com> pisze:
> Za cienki w uszach. Michal T klamal przed komisja. W poniedzielek
> sprawa zajmie sie prokuratura.

A napiszesz *konkretnie* jakie kłamstwa miał popełnić?

Fajny artykuł we Wprost :DDDDDDDDDDDdd

"KNF próbuje zniszczyć Amber Gold?"
https://www.wprost.pl/336141/KNF-probuje-zniszczyc-Amber-Gold

Oto jak Pisuar lobbował na korzyść Amber Gold :DDDDDDDDD

Czy Kempa zostanie przesłuchana? :DDDDDDDDDDd

[ Bogdan Lis o Macierewiczu ]

Tata mu nie pomoze.