Tatry

Data: 2012-02-14 13:29:55
Autor: Netbard71
Tatry
Witam, czy ktoś może zna aktualne/spodziewane warunki w Tatrach ?
Z kamer wygląda że jest mgliście i pewnie pada śnieg.
Wg prognoz ma być tak przez najbliższe kilka dni, ale na weekend ma się znowu rozpogodzić. Planujemy pierwszego dnia (sobota) dojść na spokojnie doliną do Piątki. Żeby się trochę rozruszać. A potem jakąś sobie trasę ułożyć. Trochę nie  mam pomysłu. Wariatami nie jesteśmy, z drugiej strony łazić wokół schroniska też   się nie chce...

Pozdrawiam
Andrzej --

Data: 2012-02-14 14:42:20
Autor: Olin
Tatry
Dnia Tue, 14 Feb 2012 13:29:55 +0000 (UTC), Netbard71 napisał(a):

czy ktoś może zna aktualne/spodziewane warunki w Tatrach ?

Niczego mądrzejszego chyba nie znajdziesz:
http://www.topr.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=130&Itemid=119&PHPSESSID=f88e1c772a70d506a3b19a21aaf96a6f

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobiety nie można zmienić. Można zmienić kobietę, ale to niczego nie
zmienia."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-02-14 13:51:20
Autor: Andrzej Minkiewicz
Tatry
Olin <kuku@adres.w.stopce> napisał(a):
> [...]

Niczego mądrzejszego chyba nie znajdziesz:
http://www.topr.pl/index.php?
option=com_content&task=view&id=130&Itemid=119&PHP

No właśnie. To znam, przejrzałem wszystkie oficjalne dane itp..
Ale może w ciągu najbliższych kilku dni ktoś napisze z autopsji..na tym mi zależy najbardziej...

pozdr,
Andrzej --

Data: 2012-02-14 18:35:46
Autor: Grzegorz
Tatry
Hello Andrzej Minkiewicz !:

No właśnie. To znam, przejrzałem wszystkie oficjalne dane itp..
Ale może w ciągu najbliższych kilku dni ktoś napisze z autopsji..na tym mi
zależy najbardziej...

Hehe - popatrz na prognozy - zanosi się na niezłe dostawy śniegu. W takim wypadku warunki mogą się zmienić w ciągu godziny ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-02-14 15:48:48
Autor: Michal Jankowski
Tatry
Była kiedyś taka strona:
http://topr.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=0&Itemid=80
Czy podawanie tych danych zostało zarzucone?

  MJ

Data: 2012-02-14 16:01:11
Autor: szufla
Tatry