Tatry

Data: 2012-02-14 14:42:20
Autor: Olin
Tatry
Dnia Tue, 14 Feb 2012 13:29:55 +0000 (UTC), Netbard71 napisał(a):

czy ktoś może zna aktualne/spodziewane warunki w Tatrach ?

Niczego mądrzejszego chyba nie znajdziesz:
http://www.topr.pl/index.php?option=com_content&task=view&id=130&Itemid=119&PHPSESSID=f88e1c772a70d506a3b19a21aaf96a6f

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Kobiety nie można zmienić. Można zmienić kobietę, ale to niczego nie
zmienia."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2012-02-14 13:51:20
Autor: Andrzej Minkiewicz
Tatry
Olin <kuku@adres.w.stopce> napisał(a):
> [...]

Niczego mądrzejszego chyba nie znajdziesz:
http://www.topr.pl/index.php?
option=com_content&task=view&id=130&Itemid=119&PHP

No właśnie. To znam, przejrzałem wszystkie oficjalne dane itp..
Ale może w ciągu najbliższych kilku dni ktoś napisze z autopsji..na tym mi zależy najbardziej...

pozdr,
Andrzej --

Data: 2012-02-14 18:35:46
Autor: Grzegorz
Tatry
Hello Andrzej Minkiewicz !:

No właśnie. To znam, przejrzałem wszystkie oficjalne dane itp..
Ale może w ciągu najbliższych kilku dni ktoś napisze z autopsji..na tym mi
zależy najbardziej...

Hehe - popatrz na prognozy - zanosi się na niezłe dostawy śniegu. W takim wypadku warunki mogą się zmienić w ciągu godziny ...

pzdrw.
--
Grzegorz

Data: 2012-02-14 15:48:48
Autor: Michal Jankowski
Tatry
Była kiedyś taka strona:
http://topr.pl/index.php?option=com_content&task=blogcategory&id=0&Itemid=80
Czy podawanie tych danych zostało zarzucone?

  MJ

Data: 2012-02-14 16:01:11
Autor: szufla
Tatry