Tatry.

Data: 2020-02-28 21:22:17
Autor: jotemon
Tatry.
Wymęczyłem i dorzuciłem do folderu panoramy propozycję zagospodarowania odcinka Lodowy - Gerlach.

Data: 2020-02-29 17:21:41
Autor: borsuk
Tatry.
W dniu 2020-02-28 o 21:22, jotemon pisze:
Wymęczyłem i dorzuciłem do folderu panoramy propozycję zagospodarowania odcinka Lodowy - Gerlach.
Zamiast Małej Wysokiej może być wystający wierzchołek Staroleśnej, trochę w lewo Świstowy Szczyt, a Małą trzeba przesunąć na prawy wierzchołek (jest ona trochę cofnięta i wydaje się niższa). Obniżenie na prawo od Małej Wysokiej to przełęcz Polski Grzebień i tego jestem pewien.
Zmiast Szerokiej Jaworzyńskiej Spismichałowa Czuba, a wierzchołek Szerokiej Jaworzyńskiej przesunąłbym w lewo na ten biały masyw w pobliżu Jaworowego.
Świstowa Góra to sasiadka Szerokiej w tej samej grani, więc to raczej chyba Horwacki Wierch.

Tatry.