[GW] Tatry: Ośmiolatek czekał przy szlaku na ojca

Data: 2012-08-15 13:45:28
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[GW] Tatry: Ośmiolatek czekał przy szlaku na ojca
ppontek, Wed, 15 Aug 2012 11:17:18 +0200, pl.rec.gory:
Drugie zgłoszenie nadeszło od dyspozytora z pogotowia ratunkowego. Poinformował on, że wędrująca trudną trasą z Doliny Pięciu Stawów do Morskiego Oka pięcioosobowa rodzina z półtorarocznym, 4-letnim i 7-letnim dzieckiem jest zmarznięta i przemoczona i prosi o pomoc.

Przez Szpiglasową...? Bardzo inteligentnie...

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-15 14:04:48
Autor: Aleksander Boberski
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:1flhfk2isa0w8.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Z treści nie wynika, równie dobrze mogła być Swistówka.

Data: 2012-08-15 18:13:29
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[GW] Tatry: Ośmiolatek czekał przy szlaku na ojca
Aleksander Boberski, Wed, 15 Aug 2012 14:04:48 +0200, pl.rec.gory:
[...]

Wg mnie ta "trudna" trasa to właśnie przez Szpiglasową... Choć mogę się nie
znać ;-)

--
Pozdrowienia,

Data: 2012-08-15 21:13:25
Autor: bans
[GW] Tatry: Ośmiolatek czekał przy szlaku na ojca

Wg mnie ta "trudna" trasa to właśnie przez Szpiglasową... Choć mogę się nie
znać ;-)

Kompletnie tego tak bym nie zrozumiał. "Trudna trasa" w sensie - wysokogórska (dla dziennikarzyny pewnie i podejście Skupniowym Upłazem byłoby trudne), a nie "trudniejsza z dwóch".

--
bans

Data: 2012-08-15 21:21:24
Autor: Aleksander Boberski
Użytkownik "Marek 'marcus075' Karweta" <m.karweta-nie-trawi-spamu@gmail.com> napisał w wiadomości news:84nd8hw33e4s.dlgpedaluje.ile.moze...
[...]

Ja nie o tym, która trudniejsza. Dla pismaka wszystko, co znajduje się poza Krupówkami, może być niebotycznie trudne i chcieć zabić.

Data: 2012-08-16 01:09:31
Autor: Marek 'marcus075' Karweta
[GW] Tatry: Ośmiolatek czekał przy szlaku na ojca
Aleksander Boberski, Wed, 15 Aug 2012 21:21:24 +0200, pl.rec.gory:
Dla pismaka wszystko, co znajduje się poza Krupówkami, może być niebotycznie trudne i chcieć zabić.

No właśnie... Przez moment zacząłem zakładać, że dziennikarz ma pojęcie o
czym pisze... To chyba był błąd...

--
Pozdrowienia,

[GW] Tatry: Ośmiolatek czekał przy szlaku na ojca