Tatry Slowackie? Zachodnie?

Data: 2010-06-29 19:14:46
Autor: any
Tatry Slowackie? Zachodnie?
W dniu 2010-06-28 12:17, Olleo pisze:
Witajcie,

Witojcie.

chce sie wybrac w tym roku na urlop w Tatry,
> ale nie usmiecha mi sie wedrowac w kolejeczce
nasycenie turystami w przelomie lipca-sierpnia bylo umiarkowane?
Idealem byloby miejsce na baze z duza iloscia szlakow w poblizu

Kolega pytał w Erze? Bo tak dobrze, to tylko u nich...

Albo długie i czasami nużące przeloty walnymi dolinami Słowackich Tatr Zachodnich z bazą w np. Liptowskim Mikulaszu, albo tłumy na krótszych i bardziej atrakcyjnych szlakach, związane z lokalną infrastrukturą. Przykład - Oravice i dolina Juraniowa - a właściwie jej część, zwana cieśniawą. Podobnie Stawy Rohackie, dogodny dojazd z Zuberca, parking Glamour bus wywożący publikę do Czarnej Młaki i tramwaje porównywalne z Giewontem.
W pobliżu w Górach Choczańskich tak samo - dwie sztandarowe doliny Prosiecka i Kwaczanska mieszczą się w kryterium, ale nie w tym czasie.

any
"Wielki, bo Wam z oczu zszedł" - Wyspiański

Data: 2010-06-29 19:28:59
Autor: Basia Z.
Tatry Slowackie? Zachodnie?

Użytkownik "any" :

[...]

To tam teraz aż tak źle ?
Zawsze tam bywałam poza sezonem i było raczej spokojnie.

Na Babkach w pełni lata spotkałam raptem kilka osób, trochę więcej na Siwym Wierchu.

B.

Data: 2010-06-29 20:01:14
Autor: any
Tatry Slowackie? Zachodnie?
W dniu 2010-06-29 19:28, Basia Z. pisze:

Zawsze tam bywałam poza sezonem i było raczej spokojnie.

No. W weekendy, w sezonie od godziny 10::00 samochody parkowały już przy rozjeździe na Zverovkę.

Na Babkach w pełni lata spotkałam raptem kilka osób, trochę więcej na Siwym
Wierchu.

Siwy Wierch jest stosunkowo niewygodny, na Babki kilka godzin marszu musisz poświęcić no i brak vycapu...

Data: 2010-06-30 22:55:51
Autor: martinez
Tatry Slowackie? Zachodnie?

Użytkownik "any" <andrzej.bielak.m@lpka.interia.pl> napisał w wiadomości news:4c2a29f7$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
> [...]

W pobliżu w Górach Choczańskich tak samo - dwie sztandarowe doliny Prosiecka i Kwaczanska mieszczą się w kryterium, ale nie w tym czasie.

Rzeczony buso-traktorek-ciuchcia nie kursuje od jakichś 3 lat. No chyba że nastąpiła reaktywacja w tym sezonie.

martinez
BLS Polish Chapter
www.przybylski.art.pl

Data: 2010-06-30 23:24:34
Autor: any
Tatry Slowackie? Zachodnie?
W dniu 2010-06-30 22:55, martinez pisze:

Rzeczony buso-traktorek-ciuchcia nie kursuje od jakichś 3 lat.

Być może - z reguły asfalcik w dol. Rohackiej pokonuję rano około 6:00, a w dół koło zmierzchu...

Data: 2010-07-01 15:21:07
Autor: Andrzej Kłos
Tatry Slowackie? Zachodnie?
any pisze:
z reguły asfalcik w dol. Rohackiej pokonuję rano około 6:00, a w dół koło zmierzchu...

i gdzie rzeczony obiadek z piwkiem o tej porze?

andy_nek

Tatry Slowackie? Zachodnie?