[foto] Tatry, Spisz, Pieniny

Data: 2010-02-21 09:12:14
Autor: Paweł Goleman
[foto] Tatry, Spisz, Pieniny
W zeszłym tygodniu na kilka dni udało się wyskoczyć w góry. Plan był prosty. Jedziemy do Jurgowa, a potem przez Spisz i Pieniny w strone Sądeckiego iść, tak aby na zimowy biwak trafić.
Ale udąło sie wyskoczyć na jeden dzień w Tatry, co było świetnym pomysłem bo pogoda była łaskawa.
Co do pogody to była w kratkę. Szlaki od zupełnie przedeptanych ( Pieniny) po zupełnie nieprzetarte ( Spisz). Ludzi bardzo mało. Zdjęcia i krótka relacja: http://picasaweb.google.pl/pawel.goleman/TatrySpiszPieniny0813022010#

pozdrawiam
golek

Data: 2010-02-21 13:35:31
Autor: Maku

[...]