[PRESS] "Tatry - kolejki, turyści spychają się ze szlaków"

Data: 2009-08-21 12:33:37
Autor: J_K_K
[PRESS] "Tatry - kolejki, turyści spychają się ze szlaków"
Data: 2009-08-21 13:26:36
Autor: bans
[PRESS] "Tatry - kolejki, turyści spychaj ą się ze szlaków"
J_K_K pisze:
W wakacje Tatry omijam szerokim łukiem,
ale faktycznie jest aż tak źle ?

W przypadku Giewontu i kolejki do kolejki tak. Tylko czy to źle? A niech sie tam gniotą, wiem które miejsca omijać :)

--
bans

Data: 2009-08-21 13:42:21
Autor: Wooyek
> [...]

W przypadku Giewontu i kolejki do kolejki tak. Tylko czy to źle? A
niech sie tam gniotą, wiem które miejsca omijać :)

Ano, zawsze to lepiej stać w kolejce na Giewont, niż w kolejce w superhipermarkecie gdzieś w Warszawce ;)

Data: 2009-08-22 16:48:32
Autor: Titus Atomicus
[PRESS] "Tatry - kolejki, turyści spycha ją się ze szlaków"
In article <h6m185$fnb$1@inews.gazeta.pl>,
 "Wooyek" <wooyek@(nospam)epf.pl> wrote:

> [...]

Ano, zawsze to lepiej stać w kolejce na Giewont, niż w kolejce w superhipermarkecie gdzieś w Warszawce ;)

Nie no. Takich kolejek jak na Giewont czy do kolejki na Kasprowy to juz dawno (20 lat) w miastach nie ma.

TA

Data: 2009-08-22 17:12:34
Autor: live_evil
[...]

To chyba nie robiłeś zakupów w dużym mieście tuż przed świętami bożego narodzenia.

--
live_evil

Data: 2009-08-22 22:31:58
Autor: J_K_K

Użytkownik "live_evil" <padd_niechcespamu_@o2.pl> napisał w wiadomości news:h6p1t6$ail$1inews.gazeta.pl...
To chyba nie robiłeś zakupów w dużym mieście tuż przed świętami bożego narodzenia.

Albo w pierwszy "pracujący" dzień po wolnym - np. 16.VIII ;-)
A w Zakopanem podobno już nawet Małysz nie jest istotny ;-)

Pzdr

JKK

Data: 2009-08-23 19:30:18
Autor: Citizen Cain
[PRESS] "Tatry - kolejki, turyści spychają się ze szlaków"

Użytkownik "live_evil" <

To chyba nie robiłeś zakupów w dużym mieście tuż przed świętami bożego narodzenia.

Robiłem. Mniejsze niż normalnie - bo normalnie w kasie marketu pracuje jedna kasa na trzy, a przed świętami pracują wszystkie.

Lesiek

Data: 2009-08-23 14:04:13
Autor: tuMEk
Użytkownik "J_K_K" <J_K_Kwytnijto@itotezpoczta.fm> napisał w wiadomości news:h6lt5s$hc1$1news.wp.pl...
W wakacje Tatry omijam szerokim łukiem,
ale faktycznie jest aż tak źle ?

http://miasta.gazeta.pl/krakow/1,35798,6945269,Tatry__Tlok_na_szlakach__kolejki_po_chleb.html?utm_source=Nlt&utm_medium=Nlt&utm_campaign=1077762

Pzdr

lekka przesada , jestem wlasnie w zakopcu ,kolejki sa przed giewontem, szlaki w miare puste, wczoraj i dzis leje wiec mega korek na wyjazd krakusow i wroclawiakow. normalne góry puste.

--
pozdro
tumek __________ Informacja programu ESET NOD32 Antivirus, wersja bazy sygnatur wirusow 4360 (20090823) __________

[PRESS] "Tatry - kolejki, turyści spychają się ze szlaków"