Tatry na 4 dni

Data: 2009-09-23 13:40:38
Autor: Andrzej Minkiewicz
Tatry na 4 dni
Witam

Przeczytałem wątek sprzed 2 tygodni o 2 dniach w Tatrach.
Razem z moim kumplem chcemy się wybrać ( może nawet dzis w nocy wyjazd PKSem ) na 4 dni.
Złapać resztki lata tegorocznego i trochę się schetać.
Rano chcemy być w Zakopcu i 4 dni połazić.
W polskich Tatrach bywałem bardzo rzadko i dawno "na nogach", ale trochę gór mamy razem złażonych, mieliśmy jechać bez większego planu ( na zasadzie - trasę ułożymy na miejscu , zobaczymy jak pogoda i kondycja pozwolą ) ale może ktos z Grupowiczów podsunie na szybko propozycję jakiejś trasy. Chcemy sporo łazić, zaliczyć i Kasprowy, i Rysy, noclegi w D5SP, MOku , itp...

Będę bardzo dźwięczny i napisze jak było po powrocie ;-)

pozdrawiam
Andrzej

Data: 2009-09-23 18:01:41
Autor: szaman
Tatry na 4 dni
Andrzej Minkiewicz wytworzył w szalonym umyśle, a następnie przelał w postać elektroniczną to, co następuje::

Przeczytałem wątek sprzed 2 tygodni o 2 dniach w Tatrach.
Razem z moim kumplem chcemy się wybrać ( może nawet dzis w nocy wyjazd PKSem ) na 4 dni.
Złapać resztki lata tegorocznego i trochę się schetać.

wCZORAJ WRÓCIŁEM Z 4-DNIOWEGO WYPADU W tATRY sŁOWACKIE - POGODA PIĘKNA, LUDZI JUŻ NIE TAK DUŻO, POLECAM:)

sz

Data: 2009-09-23 18:02:22
Autor: szaman
Tatry na 4 dni
przepraszam za duże litery, caps-lock...

sz

Tatry na 4 dni