Tatry w kwietniu - bezpieczeństwo

Data: 2010-03-29 11:34:37
Autor: Krzysztof Pilsniak
Tatry w kwietniu - bezpieczeństwo
"Konsument" <konsument@gmail.com> wrote in message news:2b83520c-dcb4-4441-9032-25c0280771c4k17g2000yqb.googlegroups.com...
Myślałem nad trasą: Grześ, Rakoń, Wołowiec, czy jest to w miarę
bezpieczna trasa pod względem lawinowym? Jest sens pchać się bez
raków?

Zależy jak chcesz schodzić z Wołowca ;-). Jeśli szlakiem z grzbietu w stronę Rakonia, to na lawiny nie masz co liczyć (raczej). Co do betonu i oblodzenia, nie wiem jak będzie w kwietniu. W sobotę grzbiet Grześ i Długi Upłaz były wytopione prawie w całości. Stok z Rakonia i Wyżnia Chochołowska w zmiękłym śniegu. Na ścieżkach na dole lód.

pzdrw
Krzysiek

Tatry w kwietniu - bezpieczeństwo