Tatry w niedzielę (video)

Data: 2010-08-24 07:14:30
Autor: Witek Kaszkin
Tatry w niedzielę (video)
krótki tajmlaps:
http://vimeo.com/14366768

pozdrawiam  :)

Witek

Data: 2010-08-24 09:31:57
Autor: Łukasz K.
Tatry w niedzielę (video)
krótki tajmlaps:
http://vimeo.com/14366768
pozdrawiam  :)

Witek

Świetne.
Mam parę pytań.
Jaki inerwał zastosowałeś i ile w sumie klatek zrobiłeś?
W czym poskładane?

Łukasz

Data: 2010-08-25 16:31:10
Autor: Witek Kaszkin
Tatry w niedzielę (video)
Użytkownik "Łukasz K." <info@leart.pl> napisał

Świetne.
Mam parę pytań.
Jaki inerwał zastosowałeś i ile w sumie klatek zrobiłeś?

2-3 sekundy, ok. 5000 klatek, wykorzystane są ok. 3000

W czym poskładane?

próbuję różnych programów ciągle i jeszcze ideału nie znalazłem niestety...

Witek

Data: 2010-09-01 21:34:03
Autor: Zachodni Wiatr
Tatry w niedzielę (video)

[...]