Tatry- warunki

Data: 2009-06-03 10:33:37
Autor: Ekotechnika
Tatry- warunki
Jakie są warunki na szlakach w Tatrach Zachodnich (Czerwone Wierchy, Wołowiec, Starorobociański). Idzie się po śniegu? Może ktoś ma aktualne zdjęcia?
Pozdrowionka.

Data: 2009-06-03 15:01:50
Autor: Łukasz F. Tomczyk
Tatry- warunki

Ekotechnika pisze:
Jakie są warunki na szlakach w Tatrach Zachodnich (Czerwone Wierchy, Wołowiec, Starorobociański). Idzie się po śniegu? Może ktoś ma aktualne zdjęcia?
Pozdrowionka.
Przed weekendem na trasie Ornak - Starorobociański - Trzydniowiański - schronisko w Chochołowskiej było praktyczne czysto, (2 minimalne płaty śniegu na szlaku). W piątek padał śnieg, ale wydaje mi się, że nie było go na tyle żeby miał się długo utrzymać.
Zdjęcia tu: http://picasaweb.google.com/ltomczyk/20090530TatryZachodnie#

pozdrawiam
ŁukaszT

Data: 2009-06-03 15:26:48
Autor: any
Tatry- warunki
Łukasz F. Tomczyk pisze:

W piątek padał śnieg, ale wydaje mi się, że nie było go na tyle żeby miał się długo utrzymać.

No chyba, żeby dosypało... :-)
A na serio, od poniedziałku w Tatrach ujemne temperatury i opady śniegu.

Zdjęcia tu: http://picasaweb.google.com/ltomczyk/20090530TatryZachodnie#

Brrr. Ponuro. Znaczy nie, żebym miał coś do zdjęć, ale kuchnia za oknem też szarówa taka, że czasem listopad jest ładniejszy...

any

Data: 2009-06-07 14:48:23
Autor: Titus Atomicus
Tatry- warunki
In article <h05s80$ii7$1@inews.gazeta.pl>,
 "Łukasz F. Tomczyk" <luket@gazeta.pl> wrote:

[...]

Ojej, ale dlczego bez podpisow?

TA

Data: 2009-06-07 22:07:06
Autor: Łukasz F. Tomczyk
Tatry- warunki

Ojej, ale dlczego bez podpisow?

Z braku czasu przy wrzucaniu. Poprawione :)

Data: 2009-06-11 13:50:37
Autor: Titus Atomicus
Tatry- warunki
In article <h0h6lc$bbn$1@inews.gazeta.pl>,
 "Łukasz F. Tomczyk" <luket@gazeta.pl> wrote:

> Ojej, ale dlczego bez podpisow?
> Z braku czasu przy wrzucaniu. Poprawione :)

Aha.
A a w kwesti formalnej... czy pisownia 'Dolina Starej Roboty' jest dopuszczalna?

TA

Data: 2009-06-10 20:27:33
Autor: Roman
Tatry- warunki
Był ktoś ostatnio na Rysach lub Orlej Perci _ jakie są warunki?
pozdrawiam

Data: 2009-06-11 11:59:45
Autor: Kaiko
Tatry- warunki
Roman wrote:
Był ktoś ostatnio na Rysach lub Orlej Perci _ jakie są warunki?
pozdrawiam

na Rysy z M.Oka podobnie jak kolega Tomek pisał, większość śniegu już zeszła, miejscami placki, w zagłębieniach/przycienionych schowanych miejscach (asekuracyjnie raczki do plecaka bym wziął, no i kijachy). Pozatym w tym tygodniu pogoda wariuje - totalna losówka - może Cie zastać wszystko i jakbym miał wyjść teraz to bym się tego nawet spodziewał.

Kaiko
http://kajetan.mastela.com

Tatry- warunki