Tatry z daleka

Data: 2009-06-18 03:58:42
Autor: zbooy
Tatry z daleka
Piękne i dalekie widoki były tej niedzieli... Tak np. prezentowały się
Tatry z Garbu Tenczyńskiego (a do Łomnicy jest jakieś 110 km!):
http://gigapan.org/viewGigapan.php?id=26164

Miłego,
zbooy
--
http://panoramy.zbooy.pl/

Data: 2009-06-18 13:21:41
Autor: Basia Z.
Tatry z daleka

Użytkownik "zbooy" :

Tatry z Garbu Tenczyńskiego (a do Łomnicy jest jakieś 110 km!):

Ja miałam szczęście być w niedzielę na Salatynie w Niżnich Tatrach (świetny punkt widokowy). Babia była jak o rzut beretem, a zza grzbietu wznoszącego się na Białą Skałę wystawały jakieś wierzchołki z Beskidu Wyspowego. Niestety ponieważ widać było same ich czubki nie jestem w stanie stwierdzić które.

Zapraszam do obejrzenia zdjęć z całego długiego weekendu, nie tylko stamtąd, gdyż w piątek i sobotę eksplorowałam okolice Nitry

http://picasaweb.google.pl/basia.zygmanska/SOwacjaCzerwiec2009#

Pozdrowienia

Basia

Data: 2009-06-18 20:51:23
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Tatry z daleka

Piękne i dalekie widoki były tej niedzieli... Tak np. prezentowały się
Tatry z Garbu Tenczyńskiego (a do Łomnicy jest jakieś 110 km!):
http://gigapan.org/viewGigapan.php?id=26164

O! Droga na Ostrołękę.
;-)

Piękne.

zyga

Data: 2009-06-20 14:18:07
Autor: Franz
Tatry z daleka
Użytkownik "zbooy"
Piękne i dalekie widoki były tej niedzieli...

To widzę, że przebywaliśmy wtedy w zbliżonych rejonach. ;)
Jedyną zaletą mojego pstrykacza jest to, że mieści się w kieszeni, więc takich pięknych zdjęć zrobić nie dam rady. Jedyne, co z tego sprzętu wydobyłem w kwestii Tatr, to: http://wfs.w.of.pl/Jura0906/Bolech/zdjecie.php?nra=5
Dlatego raczej skupiałem się na bliższych atrakcjach, typu skały czy ruiny - zresztą, urokliwe.
--
Pozdrawiam,
Franz

Tatry z daleka