Tatry z wózkiem

Data: 2011-06-14 14:38:39
Autor: Olin
Tatry z wózkiem
Dnia Tue, 14 Jun 2011 13:32:53 +0200, Tom napisał(a):

  Chciałbym wybrać się z Tatry z dzieciakiem w wózku. Myśle o Dolinie Javorowej lub Dolinie Białej Wody. Ktora z tych dolin ma lepszą drogę ( najlpiej asfalt ).

Po mojemu dol. Białej Wody jest zdecydowanie lepsza. Długo idzie się w
zasadzie po płaskim a i nawierzchnia jest przystosowana do ruchu kołowego.
Tu masz poglądowy obraz, wygooglany na poczekaniu:
http://img269.imageshack.us/img269/89/58553670.jpg

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

ubóstwie."
autor nieznany

http://picasaweb.google.com/gtracz64

Data: 2011-06-14 14:55:55
Autor: Tom
Tatry z wózkiem

> [...]

zasadzie po płaskim a i nawierzchnia jest przystosowana do ruchu kołowego.
Tu masz poglądowy obraz, wygooglany na poczekaniu:

Grzesiek

  Dzieki za odpowiedz. Sam sie zastanawiam ktora z tych dolin ma lepszą nawierzchnię. Patrząc na filmy
http://www.zakopane.tv/video/581/BIELOVODSKA-DOLINA-LITVOROVE-PLESO
http://www.zakopane.tv/video/209/Polana-pod-Muraniem
wydaje się ze lepsza droga jest doliną jaworową, ale kurcze nie wiem, bo nigdy tam nie bylem :) Dlatego poprosiłem Was o pomoc.
Ponadto nie wiem po ilu km konczy się w miarę dobra droga, a zaczyna się ścieżka ?

pozdr
Tomek

Data: 2011-06-14 15:28:32
Autor: Olin
Tatry z wózkiem
Dnia Tue, 14 Jun 2011 14:55:55 +0200, Tom napisał(a):

[...]

W Jaworowej byłem tak dawno, że istniała jeszcze Czechosłowacja. Pamiętam
mętnie, iż w zasadniczej dolinie ścieżka nadawała się tylko dla pieszych
(bez wózków). W Białej Wodzie masz minimum 1.5 h stosunkowo dobrej - choć
może nie tak jak do Polany pod Muraniem - nawierzchni. Zobacz na mapę on-line:
http://www.e-gory.pl/index.php/Mapy-online/Tatry-Podtatrze-Sygnatura/Tatry-Wysokie-slowackie-i-polskie.html
Piszą, że z Jaworzyny na Polanę pod Muraniem jest 40 min. W Białej Wodzie
na Polanę pod Upłazki, gdzie kończy się trasa dla rowerów, podają 1.45 h.

Na tych filmach droga na Polanę pod Muraniem rzeczywiście wygląda dużo
lepiej niż w dol. Białej Wody. Sam musisz zdecydować czy wolisz krócej, ale
bardziej komfortowo, czy dalej w trochę gorszych warunkach. Jeśli dobrze
pamiętam, na pol. Białej Wody jeżdżą auta, więc wózek powinien tym bardziej
dać radę.

--
uzdrawiam
Grzesiek

adres: Grzegorz.Tracz[NA]ifj.edu.pl

"Jednym z symptomów nadchodzącego załamania nerwowego jest przekonanie,
 że nasza praca jest szalenie ważna"
Bertrand Russell