Tatry z wózkiem

Data: 2011-06-14 05:40:17
Autor: Daniel Sienkiewicz
Tatry z wózkiem
On 14 Cze, 13:32, "Tom" <t...@interia.eu> wrote:
Witam
  Chcia bym wybra si z Tatry z dzieciakiem w w zku. My le o Dolinie Javorowej lub
Dolinie Bia ej Wody. Ktora z tych dolin ma lepsz drog ( najlpiej asfalt ).. Nie wykluczam
innej trasy w tatrach, ale nie M.Oko.

Witam,
Kilka lat temu, byli¶my z córk± w Tatrach, z nosidłem. Raz wybrali¶my
się z wózkiem, bodajże do Doliny Jaworzynka, bo w opisie w przewodniku
było napisane, że jest dostępna dla wózków. To była mordęga.... Może
wózkiem z dużymi dmuchanymi kołami i mocnym resorowaniem dałoby rade
(my mieli¶my lekk± spacerówkę). To była pierwsza i ostatnia próba -
wrócili¶my od nosidła.

W tym roku rozważali¶my wyjazd w okolice Wisły
http://www.beskidslaski.pl/Wisla/szlakispacer.html - jest opis jakichs
tras "spacerowych". Ale ja i tak bym polecał nosidło zamiast wózka.

pozdrawiam
Daniel

Data: 2011-06-14 14:57:12
Autor: Tom
Tatry z wózkiem
[...]

Hej,
  Dolina Jaworzynki raczej nie nadaje się na wózek. A co do nosidło to racja, ale musze jeszcze poczekać, aż dzieciak trochę podro¶nie do nosidła.

Tomek

Tatry z wózkiem