Tatry z wózkiem

Data: 2011-06-14 19:04:40
Autor: Tomasz Sójka
Tatry z wózkiem
Dnia Tue, 14 Jun 2011 13:32:53 +0200, Tom napisał(a):

Witam
  Chciałbym wybrać się z Tatry z dzieciakiem w wózku. Myśle o Dolinie Javorowej lub Dolinie Białej Wody. Ktora z tych dolin ma lepszą drogę ( najlpiej asfalt ). Nie wykluczam innej trasy w tatrach, ale nie M.Oko.

Myslalem też o B.Sądeckim bo mam najbliżej, ale z tego co wiem to tam nie ma takiej trasy.

pozdr
Tomek

Witam!
Bacówka nad Wierchomlą drogą dojazdową z Wierchomli - b. przyzwoita. Można
też z drugiej strony od Szczawnika. Na Jaworzynę zapewne też się da, choć
może nie jest tak atrakcyjnie. Cyrla bez problemu, Na Bereśnik auta
dojeżdżają to i wózek pewnie też. Prehyba - spoko. Na Obidzę też. Żłobki
doliną Roztoki. Prz. Przysłop. W zasadzie każde schronisko czy wyżej
położone przysiółki są dostępne, choć nie zawsze jest to full asfalt...
Pozdrawiam Tomek

Tatry z wózkiem