Tatry z wózkiem

Data: 2011-06-27 20:20:43
Autor: Tomek
Tatry z wózkiem

Użytkownik "Tom" <tom@interia.eu> napisał w wiadomości news:it7gt5$3e4$1usenet.news.interia.pl...
Witam
 Chciałbym wybrać się z Tatry z dzieciakiem w wózku. Myśle o Dolinie Javorowej lub Dolinie Białej Wody. Ktora z tych dolin ma lepszą drogę ( najlpiej asfalt ). Nie wykluczam innej trasy w tatrach, ale nie M.Oko.

Myslalem też o B.Sądeckim bo mam najbliżej, ale z tego co wiem to tam nie ma takiej trasy.

Polecam (sprawdzone nieco ponad tydzień temu):
Dolina Rohacka (od Zwierovki do Buferu Rohackiego)
Dolina Bobrowiecka (Orawska).
Obie nadają się nie tylko do wózków z dziećmi, ale i
dla niepełnosprawnych. Są parkingi samochodowe
w poblizu wylotów.
Z polskich Tatr to dol. Rybiego Potoku,
bardzo płaska (ale nie asfaltowa) jest dol. Białej Wody
(tuż za granicą w Łysej Polanie). Bez problemów do
Polany pod Wysoką
Dol. Javorova jest łatwa tylko w początkowym odcinku.
T.

Data: 2011-06-27 19:21:18
Autor: wobo 1704
Tatry z wózkiem
A może B.Śląski?
Typowo 'wózkowe' propozycje:
dolina Czarnej Wisełki; parking przy ujściu do J.Czerniańskiego;
dolina Białej Wisełki; parkingi w Czarnem;
dolina potoku Łabajów + wejscie na Stożek (nie szlakiem a drogą w lewo od stacji kolejki linowej!);
dolina Dziechcinki + Mały Stożek,dalej zejście poniżej ściany skalnej do Dziechcinki.

   --

Tatry z wózkiem