Tatrzańskie pytania

Data: 2010-08-24 10:26:59
Autor: R.
Tatrzańskie pytania
Hej,

Mam kilka pytań dot. rozwiązań szlakowych w Tatrach

1. Na którą najwcześniej da się dostać z Zakopanego do Palenicy i dalej
do MOka? Busiarze od ktĂłrej kursujÄ…?

2. Czy z schroniska przy MOku da się górami dojść na godzinę 14 do
Zakopanego (limit PKP).

Jeśli pyt. 1 i 2 nie mają sensownej odpowiedzi to przytoczę wątek szerzej:

Grupa znajomych planuje weekendowy wypad w Tatry z naciskiem na
łańcuchy. Przyjazd z o północy z piątku na sobotę, wyjazd niedziela o
14. W pierwszej wersji planowali w nocy dreptać do schroniska, ale
odradziłem im tego pomysłu (choćby z uwagi na miśki). Tak więc realnie
wyruszÄ… z Zakopanego rano - 5 albo 6.
Teraz mi tak do głowy przyszło, że może prościej jest aby poszli do
Murowańca i tam na raty robili OP. Można na upartego atakować jeszcze
przed Świnicą. Po nocce w PKP raczej i tak nie będą mieli wydajności na
całą OP za jednym zamachem (pomijam fakt, że nie wiem czy ekipa była już
na eksponowanych trasach i czy im "weny" nie braknie").

Pozdrawiam

R.

Data: 2010-08-24 10:39:00
Autor: Jan Werbiński
Tatrzańskie pytania
żytkownik "R." <zawiert@a.pl> napisał w wiadomości news:i4vvok$prh$1z-news.wcss.wroc.pl...
2. Czy z schroniska przy MOku da się górami dojść na godzinę 14 do
Zakopanego (limit PKP).

Bez problemu. O ile pogoda nie przeszkodzi.

łańcuchy. Przyjazd z o północy z piątku na sobotę, wyjazd niedziela o
14. W pierwszej wersji planowali w nocy dreptać do schroniska, ale
odradziłem im tego pomysłu (choćby z uwagi na miśki). Tak więc realnie

A ja bym zaryzykował. :-)

[...]

Tak najlepiej. Tym bardziej że pogoda się może zepsuć, a będąc na miejscu łatwiej to ocenić.

--
Jan WerbiĹ„ski       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/

Data: 2010-08-24 11:33:55
Autor: any
Tatrzańskie pytania
W dniu 2010-08-24 10:39, Jan Werbiński pisze:

Bez problemu. O ile pogoda nie przeszkodzi.

Taaa - do KuĽnic 7-8 godzin marszu, z ciężkimi plecakami...

A ja bym zaryzykował. :-)

Mandat?

Ale do adremu.
Kilku busiarzy w Zakopanem jest w stanie, po wcze¶niejszym uzgodnieniu telefonicznym, zawieĽć klienta gdzie chce i o której chce.
Poruszanie się po TPN od zmierzchu do ¶witu jest zabronione. Zreszt± ja osobi¶cie nie lubię po ciemku się włóczyć.
A wschód słońca ogl±dany z Gubałówki też potrafi być malowniczy.

Powrót - klika godzin (&-8) do KuĽnic, z KuĽnic godzinka na dół, trzeba kupić bilety i zaj±ć strategiczne pozycje...

any
"Wielki, bo Wam z oczu zszedł" - Wyspiański

Data: 2010-08-24 11:43:44
Autor: Michal Jankowski
Tatrzańskie pytania
any <andrzej.bielak.m@lpka.interia.pl> writes:

[...]

Pierwszy PKS jest bodajze 6:10. Moze to wystarczy...

  MJ

Data: 2010-08-24 15:02:27
Autor: any
Tatrzańskie pytania

Pierwszy PKS jest bodajze 6:10. Moze to wystarczy...

Dobrze, że¶ napisał może - nie ma się czego przyczepić ;-)

A tak na serio - ostatnimi czasy zakopiański pekaes jako¶ robi bokami...

Data: 2010-08-24 12:45:52
Autor: Jan Werbiński
Tatrzańskie pytania
Użytkownik "any" <andrzej.bielak.m@lpka.interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c7391f7$0$27029$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-24 10:39, Jan Werbiński pisze:

Bez problemu. O ile pogoda nie przeszkodzi.

Taaa - do KuĽnic 7-8 godzin marszu, z ciężkimi plecakami...

Po co ciężkimi???

A ja bym zaryzykował. :-)

Mandat?

Na podstawie?

Data: 2010-08-24 12:52:24
Autor: bans
Tatrzańskie pytania
W dniu 2010-08-24 12:45, Jan Werbiński pisze:

Mandat?

Na podstawie?

Brak GPS i smród spod goretexu.

--
bans

Data: 2010-08-24 13:20:16
Autor: Jan Werbiński
Tatrzańskie pytania
Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i508fs$uci$2mx1.internetia.pl...
W dniu 2010-08-24 12:45, Jan Werbiński pisze:

Mandat?

Na podstawie?

Brak GPS i smród spod goretexu.

Przyj±łe¶ kredytowy, czy płaciłe¶ na miejscu w naturze?

Data: 2010-08-24 14:16:32
Autor: Doczu
Tatrzańskie pytania
W dniu 2010-08-24 12:52, bans pisze:
W dniu 2010-08-24 12:45, Jan Werbiński pisze:

Mandat?

Na podstawie?

Brak GPS i smród spod goretexu.

ROTFL :-)))
Mocny tekst :)

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-08-24 15:52:31
Autor: any
Tatrzańskie pytania
W dniu 2010-08-24 12:45, Jan Werbiński pisze:

Po co ciężkimi???

No fakt - bagaż mog± na poczcie nadać...

Na podstawie?

ZARZˇDZENIE NR6/2009 DYREKTORA TATRZAŃSKIEGO PARKU NARODOWEGO Z DNIA 22 MAJA 2009 R.

Data: 2010-08-24 19:55:10
Autor: Jan Werbiński
Tatrzańskie pytania
Użytkownik "any" <andrzej.bielak.m@lpka.interia.pl> napisał w wiadomo¶ci news:4c73ce94$0$21003$65785112news.neostrada.pl...
W dniu 2010-08-24 12:45, Jan Werbiński pisze:

Po co ciężkimi???

No fakt - bagaż mog± na poczcie nadać...

Tzn ile kilogramów na wekend?
Wg moich obliczeń wychodzi <10kg, co trudno nazwać ciężkim.

ZARZˇDZENIE NR6/2009 DYREKTORA TATRZAŃSKIEGO PARKU NARODOWEGO Z DNIA 22 MAJA 2009 R.

http://www.google.pl/search?hl=pl&q=ZARZ%C4%84DZENIE+NR+6%2F2009+DYREKTORA+TATRZA%C5%83SKIEGO+PARKU+NARODOWEGO+Z+DNIA+22&btnG=Szukaj&aq=f&aqi=&aql=&oq=&gs_rfai=

Niestety Twoja odpowiedĽ jest błędna.

Data: 2010-08-24 21:17:54
Autor: any
Tatrzańskie pytania
W dniu 2010-08-24 19:55, Jan Werbiński pisze:

Wg moich obliczeń wychodzi <10kg, co trudno nazwać ciężkim.

Jeżeli liczysz tak samo jak szukasz w góglarce, to równie dobrze może być i 100 kg...

Niestety Twoja odpowiedĽ jest błędna.

No niestety Jasiu, zgubiłe¶ fixa. Tak się kończy bałwochwalcza wiara w gadżety. Ale szukaj, szukaj dalej...

Data: 2010-08-24 18:34:48
Autor: Krzysztof Halasa
Tatrzańskie pytania
any <andrzej.bielak.m@lpka.interia.pl> writes:

Kilku busiarzy w Zakopanem jest w stanie, po wcześniejszym uzgodnieniu
telefonicznym, zawieźć klienta gdzie chce i o której chce.

Jest tez opcja z taksowka (taksowkami).
--
Krzysztof Halasa

Data: 2010-08-25 01:38:14
Autor: Epesz
Tatrzańskie pytania

Użytkownik "Jan Werbiński"  napisał w wiadomo¶ci
2. Czy z schroniska przy MOku da się górami doj¶ć na godzinę 14 do
Zakopanego (limit PKP).

Bez problemu. O ile pogoda nie przeszkodzi.

A  którędy aż tak szybko - że " bez problemu "?

Pozdr
EPSZ

Data: 2010-08-25 06:50:28
Autor: Jan Werbiński
Tatrzańskie pytania
Użytkownik "Epesz" <jpam@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c7457e7$0$22813$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Start 4 rano. Wersja dla twardszych.
1. MO. Szpiglasowa Przeł. Kozia Przeł. Murowaniec. Kuźnice. PKS 10h
Dla miętkich start o 6 rano.
2. MO. D5SP. Dolina Roztoki. Waksmundzka Rówień. Toporowa Cyrchla. 7h Busik do Zakopanego.
Czasy wg mapy. Wypoczęty i sprawny turysta może je skrócić nawet o 1-2 godziny.

Data: 2010-08-25 07:55:40
Autor: bans
Tatrzańskie pytania
W dniu 2010-08-25 06:50, Jan Werbiński pisze:

Czasy wg mapy. Wypoczęty i sprawny turysta może je skrócić nawet o 1-2
godziny.

Ty wiesz, że ja już po tre¶ci rozpoznaję twoje posty?
Bardzo specyficznie teoretyzujesz, człowiek ma wrażenie, że góry znasz tylko z map, przewodników i reklam w czasopismach.

--
bans

Data: 2010-08-25 08:09:17
Autor: szufla
Tatrzańskie pytania

Ty wiesz, że ja już po tre¶ci rozpoznaję twoje posty?
Bardzo specyficznie teoretyzujesz, człowiek ma wrażenie, że góry znasz tylko z map, przewodników i reklam w czasopismach.

Janek od niedawna interesuje sie gorami, wczesniej byl pasjonatem nurkowania.

sz.

Data: 2010-08-25 08:27:00
Autor: Jan Werbiński
Tatrzańskie pytania
Użytkownik "bans" <goc@o2.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i52bfh$jsg$1mx1.internetia.pl...
[...]

No co Ty? Nie tylko góry. I nie tylko Himalaje.
I na tej grupie tej wersji się trzymajmy. Zupełnie mi to nie przeszkadza. :-)

Data: 2010-08-26 04:09:22
Autor: Epesz
Tatrzańskie pytania

Użytkownik "Jan Werbiński"

[...]

wersja 1.
Faktycznie od  4 .00 rano  i bez posiłków - to dla   Prawdziwych Twardzieli...
Ale gdyby wyjść jeszcze  t r o c h ę   wcześniej to mozna by
i przez Świnicę przelecieć  :-)

wersja 2.
A gdzie  łańcuchy ?
(  >> Grupa znajomych planuje weekendowy wypad w Tatry
 z naciskiem na  łańcuchy   <<)
No chyba , że będą w busie .....

pozdr
EPSZ

Data: 2010-08-26 08:18:27
Autor: Jan Werbiński
Tatrzańskie pytania
Użytkownik "Epesz" <jpam@wp.pl> napisał w wiadomości news:4c75ccd5$0$27033$65785112news.neostrada.pl...

Użytkownik "Jan Werbiński"

[...]

Żeby wyjść o 3 czy 4 z Zakopanego, to wstawałem odpowiednio wcześniej i oczywiście jadłem śniadanie, nawet niejedno.

wersja 2.
A gdzie  łańcuchy ?
(  >> Grupa znajomych planuje weekendowy wypad w Tatry
z naciskiem na  łańcuchy   <<)
No chyba , że będą w busie .....

Były dwa pytania. Jedno o łańcuchy, a drugie czy da się dojść górami na 14-tą. Odpowiadałem oczywiście na to drugie.

Data: 2010-08-27 07:02:18
Autor: Epesz
Tatrzańskie pytania

Użytkownik "Jan Werbiński" <

Były dwa pytania. Jedno o łańcuchy, a drugie czy da się dojść górami na 14-tą. Odpowiadałem oczywiście na to drugie.

Niestety,  łańcuchy  TEŻ dotyczyły pytania  numer dwa ( doczytaj ).
Ale to już jest  nieistotne.  EOT

epsz

Data: 2010-08-29 18:54:30
Autor: Tomasz Konik
Tatrzańskie pytania
> Były dwa pytania. Jedno o łańcuchy, a drugie czy da się doj&#65533;ć górami na > 14-tą. Odpowiadałem oczywi&#65533;cie na to drugie.

Niestety,  łańcuchy  TEŻ dotyczyły pytania  numer dwa ( doczytaj ).

Czyli że na Szpiglasowej od D5SP zdjęli?
K.

Data: 2010-09-05 09:54:35
Autor: Jan Werbiński
Tatrzańskie pytania
Użytkownik "Tomasz Konik" <tomekq1.SKASUJ@gazeta.pl> napisał w wiadomo¶ci news:i5ead6$gcd$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Niestety,  łańcuchy  TEŻ dotyczyły pytania  numer dwa ( doczytaj ).

Czyli że na Szpiglasowej od D5SP zdjęli?

pewnie złomiarze

Data: 2010-08-24 11:59:36
Autor: Doczu
Tatrzańskie pytania
W dniu 2010-08-24 10:26, R. pisze:
Hej,

Mam kilka pytań dot. rozwiązań szlakowych w Tatrach

1. Na którą najwcześniej da się dostać z Zakopanego do Palenicy i dalej
do MOka? Busiarze od ktĂłrej kursujÄ…?

Przy odrobinie farta, jak zbierze sie komplet to busiarze nie czekajÄ… na oficjalne godziny kursowania. Odbywa siÄ™ to przy protestach kolegĂłw po fachu.

2. Czy z schroniska przy MOku da się górami dojść na godzinę 14 do
Zakopanego (limit PKP).

Zależy którędy :)

--
-= Pozdrawiam Doczu =-
adres do korespondencji

Data: 2010-08-24 17:02:07
Autor: Tomek
Tatrzańskie pytania

Mam kilka pytań dot. rozwi±zań szlakowych w Tatrach

1. Na któr± najwcze¶niej da się dostać z Zakopanego do Palenicy i dalej
do MOka? Busiarze od której kursuj±?

Przy odrobinie farta, jak zbierze sie komplet to busiarze nie czekaj± na oficjalne godziny kursowania. Odbywa się to przy protestach kolegów po fachu.

W zeszłym tygodniu widziałem już o 6 rano busy czekaj±ce na komplet pasażerów.
A jak was to interesuje to taksówkarz chciał nas zawieĽć za 100 zł.

pozdrawiam
Tomek

Data: 2010-08-24 12:01:07
Autor: Rysiek G.
Tatrzańskie pytania

Użytkownik "R." <zawiert@a.pl> napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:i4vvok$prh$1@z-news.wcss.wroc.pl...

Grupa znajomych planuje weekendowy wypad w Tatry z naciskiem na
łańcuchy.

Skoro chcą łańcuchów :) to bez sensu jest się pchać do MOK'a (strata czasu i energii). Idźcie do Murowańca i "atakujcie" OP. Jak im siądą akumulatory czy pogoda zawiedzie to zawsze mogą wcześniej zejść :).

Pozdrawiam.

Tatrzańskie pytania