Tatrza艅skie wiewi贸rki

Data: 2010-03-13 12:47:04
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Tatrza艅skie wiewi贸rki
Czy jest w TPN jakie艣 miejsce, 偶e niemal na pewno mo偶na je spotka膰?
Pami臋tam tylko o dolinie Bia艂ego.
Mam na my艣li te miejsca, w kt贸rych wiewi贸rki nie boj膮 si臋 i 偶ebrz膮 o co艣 do jedzenia.
Fotek kilka chcia艂bym zrobi膰.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-15 08:24:36
Autor: bans
Tatrza艅skie wiewi贸rki
W dniu 2010-03-13 12:47, Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Mam na my墓锟絣i te miejsca, w kt膫艂rych wiewi膫艂rki nie boj脛锟 si脛锟 i
墓藕ebrz脛锟 o co墓锟 do jedzenia.
Fotek kilka chcia墓锟絙ym zrobi脛锟.

Zapoznaj si臋 prosz臋 z problemem synantropizacji dzikich zwierz膮t.

--
bans

Data: 2010-03-15 19:08:47
Autor: szaman
Tatrza艅skie wiewi贸rki
Zygmunt M. Zarzecki wytworzy艂 w szalonym umy艣le, a nast臋pnie przela艂 w posta膰 elektroniczn膮 to, co nast臋puje::
[...]

W艂a艣nie z Tatr wr贸ci艂em i 偶adnj wiwi贸rki nie widzia艂em, z tego co pami臋tam, dwa lata temu ich sporo w Ma艂ej 艁膮ce lata艂o... Ale mo偶e 藕le pami臋tam...
U mnie na Giszowcu jest mn贸stwo wiewi贸rek - mo偶e przyjedziesz do Katowic:P Tak samo daleko masz:)

Bartek

Data: 2010-03-15 20:43:50
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Tatrza艅skie wiewi贸rki

[...]

Szaman, ale ja chc臋 w Tatry z wiewi贸rk膮, a nie jaki艣 Hanys贸w!

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Data: 2010-03-16 11:02:42
Autor: Micha矴
Tatrza駍kie wiewi髍ki
Zygmunt M. Zarzecki pisze:

Czy jest w TPN jakie miejsce, 縠 niemal na pewno mo縩a je spotka?
Pami阾am tylko o dolinie Bia砮go.
Mam na my秎i te miejsca, w kt髍ych wiewi髍ki nie boj si i 縠brz o
co do jedzenia.
Fotek kilka chcia砨ym zrobi.

W砤秐ie z Tatr wr骳i砮m i 縜dnj wiwi髍ki nie widzia砮m, z tego co
pami阾am, dwa lata temu ich sporo w Ma砮j 1ce lata硂... Ale mo縠 糽e
pami阾am...
U mnie na Giszowcu jest mn髎two wiewi髍ek - mo縠 przyjedziesz do
Katowic:P Tak samo daleko masz:)

Szaman, ale ja chc w Tatry z wiewi髍k,

a fe..... ;) ;)

Pozdrawiam
Micha

Data: 2010-03-16 18:37:39
Autor: Zygmunt M. Zarzecki
Tatrza駍kie wiewi髍ki

[...]

Czyta potrafisz ze zrozumieniem?
Nie w Tatrach, tylko w Tatry.
Kumasz?

Odwidzia硂 mi si. Bior w 秝i阾a skiboba i sruuu Goryczkow lub G眘ienicow.

zyga
--
-- force -- nodeps -- all

Tatrza艅skie wiewi贸rki