"Tatuś" Jacek od Rydzyka przypalił głupa.

Data: 2011-08-09 14:32:29
Autor: Przemysław W
"Tatuś" Jacek od Rydzyka przypalił głupa.
Szok w Radiu Maryja! Redemptorysta przyznaje się do błędu w sprawie Smoleńska
Do historycznego zdarzenia doszło w niedzielę w nocy, podczas audycji z udziałem Beaty Gosiewskiej, wdowy po b. wicepremierze i pośle PiS Przemysławie Gosiewskim, który zginął w katastrofie smoleńskiej. Temat: wiadomo. Gospodarzem audycji był redemptorysta ojciec Jacek Cydzik, który robił co mógł, by udowodnić tezę, że odpowiedzialny za katastrofę jest rząd Donalda Tuska. Duchowny stwierdził m.in., że samolot prezydenta Lecha Kaczyńskiego 10 kwietnia ub.r. nie miał nawigatora, podczas gdy nawigator był na pokładzie maszyny Tuska, która lądowała w Smoleńsku trzy dni wcześniej.
Słuchacze Radia Maryja by to przełknęli, gdyby nie jedna kobieta, która odważyła się zadzwonić do rozgłośni i oznajmiła dyplomatycznie na antenie, że ojciec Jacek kłamie. A zakonnik, jak mawia młodzież, przypalił głupa i .... przyznał się, że nie wie co mówi.

A było tak:

Krystyna z Katowic: - Proszę księdza, ja bym bardzo prosiła, żeby ksiądz nie wprowadzał w błąd słuchaczy. Pan premier Tusk również nie miał nawigatora. I to było powiedziane w publicznej telewizji, w gazetach, i dobrze ksiądz wie, i pani Gosiewska o tym też doskonale wie.

- A to co się stało z tym nawigatorem ... nie wiem - odparł zbity z pantałyku o. Jacek. I zaczął kluczyć: -  To ja teraz pani Krystyno tak pytam, bo przepraszam, tutaj, że tak powiem, odkryła pani mój słaby punkt, do którego się przyznaję od razu. Pytam od razu w takim razie, co się stało z tym nawigatorem, którego przyznała strona Rosyjska

- Zrezygnowano już wcześniej - odparła słuchaczka. - Nawet nie było nawigatora, kiedy pan prezydent jechał do Katynia w zeszłym roku. Jaka była tego przyczyna, nie wiem, natomiast nie było nawigatora, gdy jechał pan premier Tusk 7 kwietnia, więc proszę takich informacji nie podawać.

O. Cydzik: - Nie nie, więc dobrze, że się pani dodzwoniła i to wyprostowała od razu. Także dziękuję za to.

- No to się cieszę, że ksiądz przyznał mi rację i ...

- Nie, bo ja po prostu nie mam takiej wiedzy - przyznał się redemptorysta.
(RM, niedziela 7.08.11, godz. 23.29)

 Ot, rzetelność dziennikarska.

wtorek, 09 sierpnia 2011, glosrydzyka

http://glosrydzyka.blox.pl/2011/08/Szok-w-Radiu-Maryja-Redemptorysta-przyznaje-sie.html

Przemek

--

"W białej księdze z rewelacji, którymi karmiono nas przez rok,
nie zostało nic.  Nie ma magnesu, nie ma helu, nie ma sztucznej mgły.

http://www.youtube.com/watch?v=HEl_8eBXmtI&NR=1

Data: 2011-08-09 14:50:44
Autor: Leprechaun

Użytkownik "Przemysław W" <Brońmy RP przed pisem@...pl> napisał w wiadomości news:j1r9d2$2qs$1inews.gazeta.pl...
Szok w Radiu Maryja! Redemptorysta przyznaje się do błędu w sprawie Smoleńska

Klechy to spaślaki z mózgiem wielkości nasiona grochu.

BomBel

"Tatuś" Jacek od Rydzyka przypalił głupa.