Tatuś szczęśliwy?

Data: 2015-03-13 17:35:59
Autor: MarkWoydak
Tatuś szczęśliwy?
http://wiadomosci.onet.pl/swiat/alina-kabajewa-urodzila-coreczke/1k2n8f

No i wszystko jasne! Ale dlaczego w Sorengo, a nie na Kremlu!? Gdzie patriotyzm?!!

MW

Data: 2015-03-13 20:39:05
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Fri, 13 Mar 2015 17:35:59 +0100, MarkWoydak napisał(a):

http://wiadomosci.onet.pl/swiat/alina-kabajewa-urodzila-coreczke/1k2n8f

No i wszystko jasne! Ale dlaczego w Sorengo, a nie na Kremlu!?

Jak to "dlaczego"? - pisklę musi mieć bezpośredni dostęp do żółtka, a
żółtko przecież w banku szwajcarskim zdeponowane :->

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-14 13:28:15
Autor: MarkWoydak
Tatuś szczęśliwy?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości
[...]

Zobacz jak to jest, komuniści deklarujący, że kochają Rosję, nienawidzą Ameryki, a kapustę trzymają na
Zachodzie ;-)

MW

Data: 2015-03-14 20:39:28
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Sat, 14 Mar 2015 13:28:15 +0100, MarkWoydak napisał(a):

[...]

No ale to jakieś odkrycie? - "Folwark zwierzęcy" czytałeś?

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-15 15:45:53
Autor: MarkWoydak
Tatuś szczęśliwy?

Użytkownik "Ikselka" <ikselk@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:s1hpl3j0xdii.175gx4prakgq4$.dlg40tude.net...
[...]

Czytałeś. Inne bzdety też, a to wcale nie oznacza, że powinniśmy takie cos przyjmować za normalność.

MW

Data: 2015-03-15 16:06:52
Autor: the_foe
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 2015-03-15 o 15:45, MarkWoydak pisze:

[...]

W Rosji przyjmują. Bo co to za feudalny władca co nie pomiata podwładnymi?

--
@foe_pl

Data: 2015-03-16 11:20:39
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Sun, 15 Mar 2015 16:06:52 +0100, the_foe napisał(a):

[...]

Dokładnie. ZWŁASZCZA w Rosji - od wieków żyjącej w zamordyzmie. Innego
życia tam przecież nikt nie zna.

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-16 17:36:48
Autor: Wiesiaczek
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 16.03.2015 o 11:20, Ikselka pisze:
[...]

Ĺźycia tam przecieĹź nikt nie zna.

E tam... w Polsce jest większy zamordyzm i nikt nie narzeka (głośno) :)
Tu całkiem świeży przykłąd: http://www.kresy.pl/wydarzenia,spoleczenstwo?zobacz/ochroniarze-prezydenta-komorowskiego-zakleili-usta-pokrzykujacemu-osobnikowi-video#

Takich numerĂłw to nawet w Rosji nie bywa :)

--
Wiesiaczek (dziś z DC)

"Ja piję tylko przy dwóch okazjach:
Gdy są ogórki i gdy ich nie ma" ®

Data: 2015-03-16 20:15:50
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Mon, 16 Mar 2015 17:36:48 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

W Polsce większy?? - to raczej nie wiesz, co to jest "rosyjski zamordyzm".
Tamtejsze społeczeństwo (a raczej ta ludzka masa, która nim NIE JEST) od
czasów carów i płaconych przez nich dla chanów tatarskich żywymi ludźmi
haraczy żyje bez poszanowania dla ludzkiego jednostkowego bytu, bez
ludzkiej godności w swym słowniku pojęciowym. Rosja to AZJA - tam życie
ludzkie jest pozbawione wartości w stopniu absolutnym. Dlatego Putin jest
taki groźny, ale i nie tylko on, tam KAŻDY, kto dorwał się do władzy, jest
groźny.

"Wiktor Jerofiejew tak oto podsumowuje wyniki niemal pięciuset lat
panowania w Rosji bizantyjsko-azjatyckiego modelu sprawowania władzy: Do
kultu jednostki ciągnie nas [Rosjan] jak do padliny. [?] Rosjanie muszą
cierpieć. Tak mają zapisane. Dużymi literami. Rosjanie musza sprawiać
cierpienie Rosjanom. Bogaci biednym i na odwrót. Wszystko zgodnie z regułą.
To prawo samozniszczenia. Tak tu musi być.[?] Rosjanie zniosą wszelkie
poniżenia, są wytrenowani. I opieprzania szefów, i różne naigrywania się, i
wolność, i śniadanie bez kawy i dyktaturę. Zgarbią się i popiją herbatką na
stacji pod kawałek cukru. Nie znam ani jednej takiej rzeczy, której nie
zniósłby Rosjanin. Nie na próżno na Kaukazie gardzą Rosjanami. [?] Nie znam
żadnego innego narodu, który posunąłby się w degradacji tak daleko jak
Rosjanie. To już nie naród, a poszwa, do której można wsunąć, wcisnąć,
wepchnąć, wlać, wbić wszystko, co wlezie. Pochmurny naród ? zapity,
rozpustny, leniwy, obojętny, pozbawiony ogólnego znaczenia i ogólnych
wyobrażeń o dobru i złu. To nie władza radziecka narzuciła siebie narodowi,
lecz naród zgodził się przyjąć i znosić władzę radziecką [5]."
http://www.solidarni2010.pl/28407-przypominamy-ewa-kurek-- -rosji-rozumem-nie-pojmiesz-- -9.html

Notabene - świetny artykuł, całość polecam!!! Z naciskiem na "To nie władza
[...]

Takich numerów to nawet w Rosji nie bywa :)

NAWET W ROSJI? - tam nawet nikt o takich NIE MYŚLI, bo... jak wyżej.

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-17 07:30:29
Autor: Wiesiaczek
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 16.03.2015 o 20:15, Ikselka pisze:
[...]

czasów carów [...pierdoły]

[...]

A mogłabyś to tak własnymi słowami?
Byłaś w Rosji?

Ja tam bywałem wielokrotnie w różnych rejonach, poznałem wielu ludzi i jakoś Twoja propaganda do mnie nie trafia:)

Jeśli w Polsce wiek emerytalny kobiety wynosi 67 lat a w Rosji 55 lat, to gdzie ten zamordyzm jest większy?

Zresztą popatrz tutaj: https://www.youtube.com/watch?v=28MgUGPpwZQ  :)

Data: 2015-03-17 09:13:38
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Tue, 17 Mar 2015 07:30:29 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

A mogłabyś to tak własnymi słowami?
Byłaś w Rosji?

Tak, wielokrotnie - i to za najgorszych czasów komunistycznych.

[...]

Co ma piernik do wiatraka. Powiem Ci tylko tyle: NIE WIESZ, co to jest
rosyjski zamordyzm.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-17 11:28:00
Autor: Wiesiaczek
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 17.03.2015 o 09:13, Ikselka pisze:
Dnia Tue, 17 Mar 2015 07:30:29 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

A mogłabyś to tak własnymi słowami?
Byłaś w Rosji?

Tak, wielokrotnie - i to za najgorszych czasĂłw komunistycznych.

Kiedy były takie czasy?

[...]

No to zamiast pieprzyć o pierdołach napisz to!
Chcę się dowiedzieć, co to jest rosyjski zamordyzm.
Skoro wiesz, to podziel się tą bezcenną wiedzą, bo jak do tej pory, to ja Ci pokazałem, jaka nędza jest u nas.

Tymczasem skoro u nas kobieta pracuje do 67 roku życia a w Rosji do 55 roku to ja wolę mieć ich zamordyzm zamiast naszego!

Data: 2015-03-17 13:06:50
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Tue, 17 Mar 2015 11:28:00 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

Musiałabym Ci TUTAJ opisać całą historię Rusi, Rosji, ZSRR. Sorry, nie
startuję.

Skoro wiesz, to podziel się tą bezcenną wiedzą, bo jak do tej pory, to ja Ci pokazałem, jaka nędza jest u nas.

J.w.

Tymczasem skoro u nas kobieta pracuje do 67 roku życia a w Rosji do 55 roku to ja wolę mieć ich zamordyzm zamiast naszego!

A ja nie. I tylko tyle Ci powiem, bo przecież nie sposób wytłumaczyć Ci, że
nie wiesz, o czym mówisz, skoro... nie wiesz, o czym mówisz. Nie mam
ambicji uświadamiania od zera.

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-17 14:41:24
Autor: Wiesiaczek
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 17.03.2015 o 13:06, Ikselka pisze:
[...]

No to po co zawracasz dupę ludziom na tej grupie, skoro nie masz nic konkretnego do powiedzenia?

Zostań już lepiej na pl.rec.kuchnia a wtedy chętnie poczytam jak zagniatasz ciasto na pierogi.

Data: 2015-03-17 14:45:02
Autor: Wiesiaczek
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 17.03.2015 o 14:41, Wiesiaczek pisze:

powyższy post tu trafił przez pomyłkę... ale niech już zostanie:)

Data: 2015-03-17 14:55:30
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Tue, 17 Mar 2015 14:41:24 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

[...]

Powiedziałam już dosyć, każdy kumaty by zrozumiał. Powtarzam - trzeba znać
historii trochę, żeby wpół słowa wiedzieć, o czym mówię. A pierogi gnieć sobie sam - akurat to potrafisz.

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-17 16:15:28
Autor: Wiesiaczek
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 17.03.2015 o 14:55, Ikselka pisze:
[...]

prezydenta zakleili usta

[...]

Jakiej historii?!
Dałem Ci linka z przed 5 dni, gdy ochroniarze prezydenta zakleili usta taśmą wolnemu obywatelowi!
To się dzieje teraz!!!

A że z pierogami średnio mi wychodzi, więc zapraszam Cię do pomocy w klejeniu :)

Data: 2015-03-17 16:51:59
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Tue, 17 Mar 2015 16:15:28 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

A że z pierogami średnio mi wychodzi, więc zapraszam Cię do pomocy w klejeniu :)

Nie mam czasu - uczę się właśnie strzelać.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-17 19:42:54
Autor: Fragi
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Tue, 17 Mar 2015 16:51:59 +0100, Ikselka napisał(a):

Dnia Tue, 17 Mar 2015 16:15:28 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

A że z pierogami średnio mi wychodzi, więc zapraszam Cię do pomocy w klejeniu :)

Nie mam czasu - uczę się właśnie strzelać.

O kurcze, a ja nawet broni nie mam ;)
Ale zawsze mogę mąką sypnąć w oczy ;) Albo sproszkowaną papryką cayenne ;)

--
Pozdrawiam,
M.

Data: 2015-03-17 20:14:20
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Tue, 17 Mar 2015 19:42:54 +0100, Fragi napisał(a):

[...]

Ja też, ale BĘDĘ miała. Strzelać to właściwie umiem, mieliśmy w LO sporo
tego na PO, a nie chwaląc się byłam nawet lepsza, niż MŚK 3-)
jednak to był tylko kbks, więc... A tu i broń inna, i papier potrzebny.
http://boungler.pl/forum/showthread.php?tid=1984

Ale zawsze mogę mąką sypnąć w oczy ;) Albo sproszkowaną papryką cayenne ;)

To warto mieć w kieszeni zawsze, tak na wszelki... Najlepsza jest sól, bo
cayenne jest zbyt pyliste, może trafić z wiatrem, czyli zupełnie przeciwnie
niż zamierzasz.

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-17 21:25:40
Autor: ikka
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 2015-03-17 o 20:14, Ikselka pisze:
[...]

to jeszcze to ci się może przydać:
http://www.kravmagakielce.pl/
i będzie już komplet.

[...]

--
"Kościół winien być oddzielony od państwa, nie
wolno mu zajmować się kształceniem młodzieży.

Data: 2015-03-17 21:35:53
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Tue, 17 Mar 2015 21:25:40 +0100, ikka napisał(a):

to jeszcze to ci się może przydać:
http://www.kravmagakielce.pl/
i będzie już komplet.

Kto wie. Znajomy to prowadzi, szkoli też BOR-owców, nawiasem mówiąc. Może
się zapiszę, kto wie. Na razie priorytetem jest broń.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-17 21:59:00
Autor: ikka
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 2015-03-17 o 21:35, Ikselka pisze:
[...]

Dla kobiety to świetna sprawa. Polecam.

Data: 2015-03-18 12:32:34
Autor: Fragi
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Tue, 17 Mar 2015 20:14:20 +0100, Ikselka napisał(a):

[...]

Ja też, ale BĘDĘ miała.
O, może to i dobry pomysł...

[...]

Ja nigdy nie strzelałam. Ale Mąż i Rodzice tak, więc mnie uratują :)
Chociaż na naukę nigdy nie jest za późno... Może zacznę od paintballa :)

Maseczkę założę :) I rękawiczki :)

--
Pozdrawiam,
M.

Data: 2015-03-18 13:08:38
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Wed, 18 Mar 2015 12:32:34 +0100, Fragi napisał(a):

[...]

Nie trać czasu na takie beleco, zrób kurs strzelecki.

[...]

W sytuacji zagrożenia? - nawet nie zdążysz sięgnąć.

--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-17 19:56:25
Autor: Wiesiaczek
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 17.03.2015 o 16:51, Ikselka pisze:
Dnia Tue, 17 Mar 2015 16:15:28 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

A że z pierogami średnio mi wychodzi, więc zapraszam Cię do pomocy w
klejeniu :)

Nie mam czasu - uczę się właśnie strzelać.

Z torby po cukrze? :)

Data: 2015-03-17 19:30:53
Autor: the_foe
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 2015-03-17 o 16:15, Wiesiaczek pisze:
[...]

ale zyje?
W Rossji to nie byłoby takie oczywiste.
I widzisz róznicę?

--
@foe_pl

Data: 2015-03-17 20:00:06
Autor: Wiesiaczek
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 17.03.2015 o 19:30, the_foe pisze:
[...]

Widzę, ale na korzyść Rosji.
Chcesz linki na temat seryjnego samobĂłjcy, czy sam sobie znajdziesz?
Oczywiście nikt Ci nie broni wierzyć, że Lepper sam się powiesił.

To o nim mowa: https://www.youtube.com/watch?v=QinKXARwmVE

Data: 2015-03-17 21:50:24
Autor: the_foe
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 2015-03-17 o 20:00, Wiesiaczek pisze:

Widzę, ale na korzyść Rosji.
Chcesz linki na temat seryjnego samobĂłjcy, czy sam sobie znajdziesz?
Oczywiście nikt Ci nie broni wierzyć, że Lepper sam się powiesił.

jakis bezsens. Po co PIS miałby wykanczac Leppera by go potem zabic, skoro lepiej od razu mogli go zabić i utrzymac władze?

--
@foe_pl

Data: 2015-03-18 06:07:39
Autor: Wiesiaczek
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 17.03.2015 o 21:50, the_foe pisze:
[...]

Pewnie chłopina potknął się w swoim gabinecie i zaczepił krawatem o klamkę - to wyjaśnia wszystko :)

Data: 2015-03-18 13:04:11
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Wed, 18 Mar 2015 06:07:39 +0100, Wiesiaczek napisał(a):

Pewnie chłopina potknął się w swoim gabinecie i zaczepił krawatem o klamkę - to wyjaśnia wszystko :)

Jesteś żenujący - ten ton wobec czyjejś smierci...
A generalnie - módl się (choć wątpię...), żebyś nie musiał żyć w systemie,
który pozwala na TAKIE śmierci.
--

Ikselka
pewni siebie.

Data: 2015-03-18 13:16:24
Autor: Wiesiaczek
Tatuś szczęśliwy?
W dniu 18.03.2015 o 13:04, Ikselka pisze:
[...]

Lepiej rozejrzyj się wokół...

To Ty jesteś żenująca że tego nie widzisz.

No ale prędzej źdźbło w oku bliźniego niż...

Data: 2015-03-17 15:37:52
Autor: ZZZ
Tatuś szczęśliwy?

Użytkownik "Wiesiaczek" <Wiesiaczek@vp.pl> napisał w wiadomości news:me9au4$cg1$1node1.news.atman.pl...
[...]

Nie mam zamiaru bronić Twojej rozmówczyni, ale chłopie...
jeśli Ty nie wiesz co to rosyjski zamordyzm to przeczytaj np. książkę
pt.Wyspa kanibali -  autor Nicolas Werth, albo łatwiej będzie obejrzeć
film pod tym samym tytułem w najbliższym czasie znowu powtarzają
go w FocusTV 22 marca o godz.19.
A jeśli potrzebujesz nowszych albo z innego źródła to przeczytaj
Archpileg Gułag  Sołżenicyna. On tam był i opowiada tylko to
co sam widział i przeżył.

I nie używaj argumentów o zamordyzmie większym w Polsce niż w Rosji
bo to obraża ludzką inteligencję.
Amen

ZZ

Data: 2015-03-17 10:25:25
Autor: kogutek444
Tatuś szczęśliwy?
W dniu wtorek, 17 marca 2015 15:37:57 UTC+1 użytkownik ZZZ napisał:

> [...]

co sam widział i przeżył.

I nie używaj argumentów o zamordyzmie większym w Polsce niż w Rosji

Żeby sobie wyrobić zdanie należało by by dla równowagi poznać historię polskich obozów koncentracyjnych. Że co , że takich nie było? Były. Pierwsze powstały jako obozy dla jeńców radzieckich, na długo przed II Wojną Światową.

Data: 2015-03-17 11:34:05
Autor: Wiesiaczek
Tatuś szczęśliwy?
[...]

Kiedy były takie czasy? I gdzie był komunizm?

[...]

W końcu to u nas ochroniarze prezydenta zaklejają plastrem usta oponentom!

Data: 2015-03-16 11:21:10
Autor: Ikselka
Tatuś szczęśliwy?
Dnia Sun, 15 Mar 2015 15:45:53 +0100, MarkWoydak napisał(a):

Czytałeś. Inne bzdety też, a to wcale nie oznacza, że powinniśmy takie cos przyjmować za normalność.

Czyli NIE czytałeś.
--

Ikselka
pewni siebie.