Tauron

Data: 2010-06-18 17:13:16
Autor: Jan Werbiński
Tauron
Kto się zapisał? Chwalić się.
;)
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

Data: 2010-06-18 17:16:53
Autor: radekp@konto.pl
Tauron
Fri, 18 Jun 2010 17:13:16 +0200, w
<4c1b8d22$0$17093$65785112@news.neostrada.pl>, Jan Werbiński
<jan@traalala.bez.mai.la> napisał(-a):

Kto się zapisał? Chwalić się.
;)

Ty też? Ehhh, może tu być więc strata :>

Data: 2010-06-18 20:47:50
Autor: Jan Werbiński
Tauron
Użytkownik <radekp@konto.pl> napisał w wiadomości news:le3n16her3t175p6emb88nenav1v7f0n5c4ax.com...
[...]

========

Przepraszam.
Na PZU też się zapisałem na max i jakoś nie było źle.

Data: 2010-06-22 10:21:17
Autor: \\n
Tauron
W dniu 18-06-2010 17:16, radekp@konto.pl pisze:
[...]

Ale chwalił się, że wziął niewiele to może nie będzie tak źle

--
http://www.surfersvillage.com/gal/

Data: 2010-06-22 17:12:24
Autor: Jan Werbiński
Tauron
Użytkownik "\n" <nie@ma.xy> napisał w wiadomości news:4c20727d$0$17082$65785112news.neostrada.pl...
[...]

13500 na maxa, jak z pzu. :-(

Data: 2010-06-18 17:19:18
Autor: Lech Dubrowski
Tauron

Kto się zapisał? Chwalić się.
;)

Ja

Leszek

Data: 2010-06-18 18:11:56
Autor: Delfino Delphis
Tauron
Jan Werbiński wrote:

Kto się zapisał? Chwalić się.
;)

Ja. Pierwszy debiut na który się zapisałem ;)

Data: 2010-06-18 18:19:54
Autor: george
Tauron

"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4c1b8d22$0$17093$65785112news.neostrada.pl...
Kto się zapisał? Chwalić się.
;)
-- Jan Werbiński       O0oo....._[:]) bul, bul, bul
Prywatna http://www.janwer.com/
Nasza siec http://www.fredry.net/

odpuściłem,

1) 70groszy, (na groszowych słabo z wyciąganiem, +-1 grosz to kosmiczny spread = 1,4%)
2) od razu wchodzą pracownicze 12,4% (tu nie jestem na 100% pewien)
3) P/E 11 (i to tylko w 2009- > podejrzane strojenie przed IPO, wczesniej jakiś kosmos)
    (PGE poniżej 9)

ale życzę powodzenia
george

Data: 2010-06-18 19:00:05
Autor: Fidelio
Tauron
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c1b9cab$0$2591$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Też kupiłem. Pracownicze były podobno po zeta za sztukę więc nie powinni teraz sprzedawać.

Data: 2010-06-18 19:35:11
Autor: george
Tauron

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:hvg8mn$69p$1news.onet.pl...
[...]

chcesz powiedzieć że pracownicy zakupili je od firmy po "zeta" za parę wypłat ?
To czy ktos od nich odkupił po zeta to juz jego problem.
W ten  sposób dokonał wyceny spółki na 14 mld gdy tymczasem Grad wycenia to na 10 mld.
Zresztą ciekawe kiedy takich transakcji dokonywano.... wyniki za 2007/8 wyglądają komicznie przy takiej wycenie. Podejrzanie wyglada skok z 150, 180 mln zysku do 900 mln w roku przed planowanym IPO przy zbliżonych aktywach i kapitałach własnych.  Miło że poprawili wyniki operacyjne zbliżając sie do jakiegoś i tak kiepskiego P/E ale mżonki prezesa o kolejnych oszczędnościach rzędu 1mld na rok wyglądają zabawnie (patrz reklama w radio TOKFM ). Anyway jako że dostałem sms z mBanku aby skorzystać to nawet to rozważałem, ale po zaglądnieciu do prospektu + cena emisyjna ( wygląda jak spóła na NC) + pracownicy dałem luz.

george

Data: 2010-06-18 20:49:35
Autor: Jan Werbiński
Tauron
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c1bae51$0$2603$65785112news.neostrada.pl...
odpuściłem,

To mamy jednego, co się nie zapisał.

Ciekawy jest podrasowany ostatni raport. O ile pamiętam zysk pięciokrotnie większy niż zwykle. Trochę śmierdzi...

Data: 2010-06-18 20:56:33
Autor: george
Tauron

"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4c1bbfd6$0$19172$65785112news.neostrada.pl...
[...]

właśnie.

Tak BTW. Dzieki za rzeczową wymianę poglądów :). To rzadkość.

george

Data: 2010-06-18 21:07:11
Autor: kigam
Tauron

> [...]
> większy niż zwykle. Trochę śmierdzi...

właśnie.

Tak BTW. Dzieki za rzeczową wymianę poglądów :). To rzadkość.

Jedna uwaga, akcje zostaną scalone w stosunku 9:1.

Data: 2010-06-18 22:54:47
Autor: george
Tauron

"kigam" <pilot.zolwia@gmail.com> wrote in message news:4c1bc3d3$0$2585$65785112news.neostrada.pl...

> [...]

george

Jedna uwaga, akcje zostaną scalone w stosunku 9:1.

kiedy ?
george

Data: 2010-06-19 11:10:06
Autor: marfi
Tauron
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c1bdd18$0$17104$65785112news.neostrada.pl...

kiedy ?
george

"Zgodnie z harmonogramem zawartym w prospekcie emisyjnym Taurona do 25 czerwca 2010 r. nastąpi zakończenie procesu, tj. zapisanie scalonych akcji w depozycie prowadzonym przez Krajowy Depozyt Papierów Wartościowych."

--
marfi

Data: 2010-06-19 11:32:21
Autor: george
Tauron

"marfi" <marfi @bb.onet.pl> wrote in message news:4c1c8973$0$2595$65785112news.neostrada.pl...
[...]

dzięki, no i widzisz nie doczytałem,
notowany ma byc pod koniec czerwca (30?) wiec juz po scaleniu... czyli po > 6,3  pln ( 9:1 ).
To juz wygląda lepiej.

george

Data: 2010-06-18 21:22:41
Autor: Jan Werbiński
Tauron
Użytkownik "george" <george___@vp.pl> napisał w wiadomości news:4c1bc162$0$17104$65785112news.neostrada.pl...

[...]

Ostatnio trochę za dużo o polityce tutaj :)

Data: 2010-06-18 22:55:36
Autor: george
Tauron

"Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> wrote in message news:4c1bc799$0$19179$65785112news.neostrada.pl...
[...]

zdecydowanie.
mam nadzieje że jak przestaną płacić (po wyborach) to sie uspokoi to ujadanie.

george

Data: 2010-06-18 23:24:08
Autor: skippy
Tauron

Użytkownik "george"

zdecydowanie.
mam nadzieje że jak przestaną płacić (po wyborach) to sie uspokoi to ujadanie.

george

za rok parlementarne
mam obawy ze się zaczęła przebieżka bez oddechu

czyli uspokoi sie w 2011 ale na krótko, bo podobno w 2012 sie zawali wsio i nic nie bedzie

Data: 2010-06-19 10:33:34
Autor: george
Tauron

"skippy" <atunic@nie.ma> wrote in message news:hvgo64$ndc$1news.onet.pl...

[...]

:(
no to przerąbane. Dobrze że jest chociaż filtrowanie.
george

Data: 2010-06-18 22:19:45
Autor: Fidelio
Tauron
Użytkownik "Jan Werbiński" <jan@traalala.bez.mai.la> napisał w wiadomości news:4c1bbfd6$0$19172$65785112news.neostrada.pl...
[...]

Szczerze mówiąc uważam, że nie ma to znaczenia żadnego.
W przypadku takich debiutów ważniejsza jest skala propagadny i widoczna chęć ze strony Skarbu Państwa żeby drobni trochę zarobili.
I to moim zdaniem gwarantuje zysk, dlatego kupiłem tak jak PZU.

Też dostałem smsa z mbanku ;-)

Data: 2010-06-18 22:59:23
Autor: george
Tauron

"Fidelio" <tmackowiak@onet.eu> wrote in message news:hvgkd3$bbg$1news.onet.pl...
[...]

tez sie nad tym zastanawiałem ale właśnie skala propagandy nie była taka jak w PZU.
Za duzo niewiadomych. Anyway nie dla mnie ale spokojnie, 5% pewnie będzie, marwiło mnie że w sumie nie bardzo wiem kto miałby kupowac :). PGE jest teraz tańsze nic Tauron w IPO...

george

Data: 2010-06-18 21:14:50
Autor: Mroziu
Tauron
george wrote:

[...]

Sądzicie, że dadzą inwestorom stracić pomiędzy pierwszą a druga turą wyborów prezydenckich? Śmiem wątpić. Zwrot może nie będzie duży, ale z 5% da się wyciągnąć, zwłaszcza jak dla instytucjonalnych zaproponuję delikatnie wyższą cenę (o czym też się wspomina tu i tam) ;)

A co do wyników, to 2007 i 2008 wyglądały gorzej niż powinny, przez zawiązywanie rezerw na głupie pomysły EUkomuny. Za to 2009 wygląda lepiej niż powinien bo te rezerwy były umarzane.

Mroziu

Data: 2010-06-18 19:35:13
Autor: Archangell
Tauron

Też kupiłem. Pracownicze były podobno po zeta za sztukę więc nie powinni
teraz sprzedawać.

A podaż od "koników" co skupowali pracownicze za 1/3 ceny?

Arch

Data: 2010-06-18 22:37:36
Autor: Delfino Delphis
Tauron
george wrote:

1) 70groszy, (na groszowych słabo z wyciąganiem, +-1 grosz to kosmiczny
spread = 1,4%)

Ale będzie scalenie.

3) P/E 11 (i to tylko w 2009- > podejrzane strojenie przed IPO, wczesniej
jakiś kosmos)

No właśnie to jest najpoważniejszy argument. Trochę zastanawia taki skokowy wzrost zysku.

Tauron