Tchorz!

Data: 2011-01-30 11:12:51
Autor: heÂŽsk
Tchorz!
"Nie wiem, jakim on jest człowiekiem, bo go nie znam, musiałabym z nim zamienić chociaż parę zdań - mówi o premierze Donaldzie Tusku w rozmowie z "Wprost" posłanka PiS Beata Kempa. Parlamentarzysta dodaje jednak, że według niej "premier jest tchórzem". Nie zna ale wie,ze tchorz. jakiez to pisowskie...

http://bezswiatel.4.pl/ http://miniurl.pl/glosludu
http://www.swiatlacalyrok.org.pl/zaiprzeciw.html
http://www.drogizaufania.pl/

Data: 2011-01-30 02:20:52
Autor: HaMMeR
Tchorz!
On 30 Sty, 11:12,
__________________________________________________________he(R)sk

--

Wlacz swiatla, wylacz myslenie! Stan dróg poprawi sie sam !http://bezswiatel.4.pl/http://miniurl.pl/glosluduhttp://www.swiatlacalyrok.org.pl/zaiprzeciw.htmlhttp://www.drogizaufania.pl/

 coze to za kryteria sobie przypisujesz?
Tchorza widac slychac i czuc!!
Pojmujesz to prostaku?
Ty tez jerstes tchorzem..i to jakim!

Data: 2011-01-30 10:12:07
Autor: HaMMeR
Tchorz!
On 30 Sty, 13:49, "rAzor" <Brońmy RP przed pisem@...pl> wrote:
Użytkownik "HaMMeR" <k...@tranzac.pl> napisał

Ty tez jerstes tchorzem..i to jakim!

Gdybyś miał odrobinę elementarnej ucciwości, to nie pisałbyś o tchórzostwie
po tym jak cię Jacek Kawecki pogonił.

Sátoraljaújhely

Owszem, kalecki pogonil.., ale 'gruche' !
Chcial mnie 'pogonic' po Polsce, aby mu splunac w rylo, ale nie
wyrazilem
entuzjazmu, bowiem za takimi szczurami sprzedajnymi jak on i ty
smieciu,
ganiac nie bede!
Pojal, czy nadal bedziesz gnoju mantrowal opowiastki o 'odwaznym'
kaleckim?
Jesli nadal masz sciero watpliwosci, to mieszkam w Wwie, wiec daj znac
jak twoja gmina bedzie organizowac 'wycieczke do stolycy', to powiem
ci prosto
w rylo, co o tobie mysle, odwazniaczku! Ale nie wyznaczaj mi spotkan
tak jak kalecki
raz na poludniu Polski, a za dwa tygodnie , na jej krancach
polnocnych!;)

Data: 2011-01-30 21:35:47
Autor: rAzor
Tchorz!
Użytkownik "HaMMeR" <kd@tranzac.pl> napisał w wiadomości news:eec84b3a-27d1-41eb-a268-1c2f0c15cb27u24g2000prn.googlegroups.com...
[...]

Jesteś tchórzliwym śmieciem, bo pamiętam jak napisałeś żeby Kawecki podał ci adres to przyjedziesz. Podał ci chyba trzy propozycje i na żadną nie miałeś odwagi się zgodzić. Pisał, że będzie przejeżdżał z wybrzeża na południe Polski i chciał się umówić blisko Warszawy i też stchórzyłeś.

Sátoraljaújhely

Data: 2011-01-30 21:57:48
Autor: \♣he®sk♣/
Smiec warzywny sie podszywa
UĹźytkownik "rAzor"  napisał w wiadomości grup dyskusyjnych:ii4i35$h8o$1@inews.gazeta.pl...

[...]

,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,
[...]

SĂĄtoraljaĂşjhely
,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,,

masz malego czlonka, smieciu, ze sie podszywasz pod innych?
a ty hammer, taki stary, a taki durny, ze sie dajesz podpuszczac tej kaweckiej kanalii.

From: "rAzor" <Brońmy RP przed pisem@...pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Subject: Re: Tchorz!
Date: Sun, 30 Jan 2011 21:35:47 +0100

Data: 2011-01-30 23:14:31
Autor: Grzegorz Z.
"\♣he®sk♣/" napisał:

Tylko się nie zesraj.

I pamiętaj że nie tylko kartę SIM musisz mieć nową i niezarejestrowaną.
Modem też, bo stacje bazowe rejestrują także IMEI.

Data: 2011-01-31 18:55:52
Autor: heÂŽsk
Smiec warzywny sie podszywa
smieciu z apn-77-112-134-18.dynamic.gprs.plus.pl, zachowujesz sie tak jak podobne ci barany na 19 kanale cb. pfuu!

From: "rAzor" <Brońmy RP przed pisem@...pl>
Newsgroups: pl.soc.polityka
Date: Sun, 30 Jan 2011 21:35:47 +0100

* My personal opinions are just mine.(Art. 54 Konstytucji RP) --

Data: 2011-01-30 12:26:56
Autor: cyc
Tchorz!

Użytkownik "__________________________________________________________heRsk" <full.big.brednie@interia.pl> napisał w wiadomości news:9ndak6ld4bcgtqgs76hlj4vshs22sl1u9e4ax.com...
[...]

I te " pare zdan " , ktore administratywistce wystarczaja dla oceny czlowieka !.
No ale przeciewz mowimy o Kempie z PiS-u a to wyjasnia wszystko .

cyc

Data: 2011-01-30 12:20:59
Autor: MH
Tchorz!
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

No ale przeciewz mowimy o Kempie z PiS-u a to wyjasnia wszystko .

========================

Niezależnie od "argumentacji" pani Kempy , uważam iż postawiona przez nią teza
nie jest całkowicie bezzasadna. Wręcz przeciwnie !! Dowodem jest pasywna
postawa wobec nielegalnych i szalonych happeningów odbywających się co miesiąc
na Krakowskim Przedmieściu.

MH

Data: 2011-01-30 04:24:02
Autor: Hans Kloss
Tchorz!
On 30 Sty, 13:20, " MH" <logiz...@gazeta.SKASUJ-TO.pl> wrote:
 Dowodem jest pasywna
postawa wobec nielegalnych i szalonych happeningów odbywających się co miesiąc
na Krakowskim Przedmieściu.
 Tajest, powinno się co najmniej spałować tych "nielegalnych i
szalonych hapenerów".
Nic sie ormowskie gnoje nie zmieniliście od 81 roku i niczegoście się
nie nauczyli...
J-23

Data: 2011-01-30 13:33:20
Autor: Marek Czaplicki
Tchorz!
 MH pisze na pl.soc.polityka, w niedziela, 30 stycznia 2011 13:20 :
[...]

to wolny kraj i ludzie jak są sobie manifestowac to niech to czynią.
--
2, 3, 5, 7, 11, 13, 17, 19, 23, 29, 31, 37, 41, 43, 47, 53, 59, 61, 67...

Data: 2011-01-30 13:34:56
Autor: MH
Tchorz!
Marek Czaplicki <emcza@gazeta.pl> napisał(a):
> [...]
> się co miesiąc na Krakowskim Przedmieściu.

to wolny kraj i ludzie jak są sobie manifestowac to niech to czynią.

=====================

Oczywiście , że tak !!  Pod warunkiem , że nie zakłóca to porządku publicznego
, a takim jest samowolne zablokowanie bądź co bądź jednej z głównych ulic
Wwrszawy. Takowe "marsze" wymagają zgody władz miasta.
Rozumiem , że w wyniku szczególnych wydarzeń może się zdarzyć spontaniczna
reakcja społeczeństwa tak jak to miało miejsce bezpośrednio po katastrofie.
Natomiast przedłużanie tego stanu rzeczy w nieskończoność i to bynajmniej nie
w hołdzie tym , którzy zginęli , to zwykła anarchia i zadymiarstwo.

MH --

Data: 2011-01-30 15:28:16
Autor: Bogdan Idzikowski
Tchorz!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ii3pe0$3t2$1inews.gazeta.pl...
> [...]

Natomiast przedłużanie tego stanu rzeczy w nieskończoność i to bynajmniej nie
w hołdzie tym , którzy zginęli , to zwykła anarchia i zadymiarstwo.

Chyba jesteś w błędzie. Takowe "marsze"  chyba nie wymagają zgody władz miasta. Władze miasta nie mogą zabronić manifestacji. Patrz - Kaczyński (jako przezydent Warszawy) zabronił pedałom manifestacji i przegrał.

Data: 2011-01-30 16:09:40
Autor: MH
Tchorz!
Bogdan Idzikowski <bogdanid@neostrada.pl> napisał(a):

> [...]

Chyba jesteś w błędzie. Takowe "marsze"  chyba nie wymagają zgody władz miasta. Władze miasta nie mogą zabronić manifestacji. Patrz - Kaczyński (jako przezydent Warszawy) zabronił pedałom manifestacji i przegrał.

================

Różnica polega na tym , że organizatorzy pedalskiej manifestacji wystąpili
do władz miasta o wydanie zgody w/g obowiązującego prawa. A że sąd uznał
odmowę jako bezzasadną , to już zupełnie inna brocha.

MH

Data: 2011-01-30 13:49:20
Autor: D. J. MC Donald Musk
Tchorz!

Użytkownik "Marek Czaplicki" <emcza@gazeta.pl> napisał w wiadomości news:ii3lqg$l6g$1inews.gazeta.pl...
[...]

czego wymagasz od KGBowskich propagandzistow.
Skoro w Polsce moga manifestowac pedaly to czemu nie moga normalni kjatoiliccy, prawoslawni, zydowscy itd Polacy?

Data: 2011-01-30 15:42:10
Autor: cyc
Tchorz!

[...]

Tyle Twojej wolnosc ile nie zagrazasz mojej . To znane powiedzenie ma zastosowanie rowniez do uprawianej przez konusa ucpy bo ta grozi nie tylko mojej wolnosci ale rowniez zagraza zyciowej stabilizacji a takze zyciu i zdrowiu . Podzeganie , nawet jezeli jest uprawiane nie wprost , do nienawisci i do rozprawiania sie z tymi , ktorzy mysla inaczej jest zbrodnia , ktora nalezy nie tylko powstrzymywac ale rowniez karac !.

cyc

Data: 2011-01-30 15:38:56
Autor: cyc
Tchorz!

Użytkownik " MH" <logiznam@gazeta.SKASUJ-TO.pl> napisał w wiadomości news:ii3l3b$ka3$1inews.gazeta.pl...
cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

postawa wobec nielegalnych i szalonych happeningów odbywających się co miesiąc

O problemie , ktory poruszyles pisalem juz wielokrotnie . Uwazam , ze Tusk jest slaby i na tyle niedojrzaly do roli przywodcy , ze boi sie trudnych decyzji a taka w sprawie odprawianej przez konusa smolenskiej hucpy juz dawno powinien podjac i jakos ukrocic to zenujace widowisko . Godzi to bowiem nie tylko w jego osobe bo obnaza jego slabosc ale rowniez w caly narod , dowodzac , ze nie jestesmy  zdolni do racjonalnego dzialania .
W sprawie adminitratywistki , to w zasadzie szkoda strzepisc sobie jezyk bo jesli konusa mozna podejrzewac o dojrzala paranoje i mowie to calkiem powaznie a nie przez zlosliwosc , to ja tylko o wynikajacy z wrednosci koniunturalizm bo glupia przeciez nie jest .
Wrednosci dowodza rowniez cytowane wypowiedzi dotyczace Tuska , ktorego " moze scharakteryzowac dopiero gdy zamieni z nim kilka zdan " , z podkresleniem na slowo " kilka " . Geniusz kobita !

cyc

Data: 2011-01-30 15:41:47
Autor: Bogdan Idzikowski
Tchorz!

cyc <ja@ja.pl> napisał(a):

> [...]

Wrednosci dowodza rowniez cytowane wypowiedzi dotyczace Tuska , ktorego " moze scharakteryzowac dopiero gdy zamieni z nim kilka zdan " , z podkresleniem na slowo " kilka " . Geniusz kobita !

Lepiej gówna nie ruszać.

Data: 2011-01-30 13:31:06
Autor: D. J. MC Donald Musk
Tchorz!

[...]

jakie to kalecko-platfonskie/
prezydenta kaczynskiego nie znali ale mowili o ni9m kartofel, kurdupel idp...

Data: 2011-01-30 15:33:17
Autor: Grzegorz Z.
Tchorz!
D. J. MC Donald Musk napisał:

[...]

Zapisałeś się do Platformy i Donald dając ci swój numer telefonu
powiedział: "Mów mi Donek, jakbyś kiedyś potrzebował pomocy to wal w dym".

Tchorz!