TdF - 16 etap.

Data: 2009-07-21 22:50:44
Autor: pianagol[LUB]
TdF - 16 etap.
Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4a65e521$1news.home.net.pl...
Witam,

trzeba przyznać, że Lance się dzisiaj popisał na Petit Bernard. Mimo, że atak Schlecków kompletnie go zaskoczył dał stary lis radę i ich doszedł. W sumie podczas tej pogoni nikt mu się na kółku nie utrzymał. Szacun :-)

To samo miałem napisać w poprzednim wątku...
Naprawdę doszedł ich w imponującym tempie.

:)

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-07-22 10:07:53
Autor: Frankie
TdF - 16 etap.
pianagol[LUB] pisze:

To samo miałem napisać w poprzednim wątku...
Naprawdę doszedł ich w imponującym tempie.

Mam tylko nadzieję, że Voigt się wyliże szybko. Upadek wyglądał koszmarnie :-/

--
pzdr,
frankie.

Data: 2009-07-22 11:35:20
Autor: pianagol[LUB]
TdF - 16 etap.
Użytkownik "Frankie" <"frankie[blablabla]"@post.pl> napisał w wiadomości news:4a66c8d9$1news.home.net.pl...

Mam tylko nadzieję, że Voigt się wyliże szybko. Upadek wyglądał koszmarnie :-/

Chyba leżał nieprzytomny przez jakiś czas.

--
zdrowya życzę,
pianagol

Data: 2009-07-22 12:20:25
Autor: Frankie
TdF - 16 etap.
pianagol[LUB] pisze:

Chyba leżał nieprzytomny przez jakiś czas.

Właśnie podał dyrektor Saxo, że z Voigtem wszystko w porządku. Złamana kość jarzmowa i wstrząs mózgu.
Ponoć wysłał sms do ekipy o treści "Skopcie im tyłki". Wnoszę, że pisał do braci Schleck w kontekście Astany a w szczególności Contadora i Armstronga ;-)