[FOTO] TdP 2009 - Lublin i Nałęczów

Data: 2009-08-05 19:18:04
Autor: Maciek[NP]
[FOTO] TdP 2009 - Lublin i Nałęczów
Wykorzystałem chwilę wolnego czasu i wybrałem się wczoraj na metę w Lublinie a będąc pod wrażeniem finiszu jak i samej imprezy dziś rano na start w Nałęczowie. Otwarta forma organizacji zaplecza wyścigu jak i możliwość przebywania wśród zawodników przypadły mi do gustu. Dla wszystkich którzy interesują się chociaż trochę kolarstwem polecam odwiedzić trasę wyścigu. Wrażenia niesamowite!

Zdjęcia w specjalnie przygotowanej galerii na stronce Nocnego Patrolu. Adres w stopce. Miłego oglądania!

--
Pozdrawiam,
Maciek

nocnypatrol.org.pl - jedyny i jedynie słuszny Nocny Patrol z Lublina

[FOTO] TdP 2009 - Lublin i Nałęczów